;
سرگرمی

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان را پیدا کنید!

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان: تست های بینایی سنجی هم راه خوبی برای سرگرمی شما و هم روش جالبی برای محک زدن میزان دقت نظر و تیزهوشی چشمی شماست. به عبارتی این تست ها در عین مفرح بودن و شادی بخشی می توانند دقت شما را هنگام مشاهده جزئیات در اجسام افزایش دهند.

با وب سایت گفتنی همراه باشید. همچنین تست های جدید 2022 دیگری نیز در وب سایت موجود است که می توانید با کلیک روی واژه سرگرمی به آن ها دست پیدا کنید.

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان

.

.

.

پاسخ تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان

.

.

.

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان- پاسخ تست

قدرت بینایی در مردان و زنان متفاوت است!

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان: مردان و زنان به طور متفاوتی به اشیا نگاه می‌کنند. وقتی هردوی آن‌ها یک فیلم را می‌بینند مردان به جزئیات و حرکات کوچک و زنان به تفاوت رنگ‌ها و چگونگی تغییر آن‌ها دقت می‌کنند.
هم چنین در یک مکالمه آن‌ها به طور متفاوتی تمرکز می‌کنند. مردان در حال صحبت به لب‌های شخص مقابل نگاه می‌کنند و حرکات پشت سر گوینده راحت‌تر حواس آن‌ها را پرت می‌کند. درحالی که زنان به گفته‌های شخص گوش می‌کنند و نگاهشان متناوبا بین چشم‌ها و بدن گوینده جابجا می‌شود. برخی افراد هم توجه بصری خود را تقسیم می‌کنند.

تست های هوش و کاربرد آن ها

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان: تست‌های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معماها، توهمات نوری، تست تصویر و موارد دیگر ارائه می شوند.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان: چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

دورترین جایی که می‌توانیم ببینیم کجاست؟

تست بینایی حیوان مخفی در بین درختان: واقعیتی وجود دارد که می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. هیچ محدودیت ذاتی برای اینکه بتوانیم اشیاء خیلی دور یا خیلی ریز را ببینیم وجود ندارد. یک جسم هرچقدر دور یا ریز باشد مهم نیست، مهم این است که فوتونی که از آن ساطع می‌شود بتواند به چشم ما برسد.

مایکل لندی که در دانشگاه نیویورک استاد روانشناسی و علم اعصاب است، می‌گوید: «تنها چیزی که برای چشم اهمیت دارد، تعداد فوتون‌های ورودی است. بنابراین شما می‌توانید یک منبع نوری را خیلی کوچک یا کم کنید. اگر به مقدار کافی فوتون به چشم شما ارسال کند، می‌توانید آن را ببینید.»

لینک های مرتبط:

بین انبوه جمعیت یک پاندا پنهان شده آیا می توانید پیدایش کنید؟

چند تا رنگ می بینی؟ فقط 1 در صد مردم جهان 19 رنگ را تشخیص می دهند!

تست شخصیت کودک درون : آیا قلبی مثل یک کودک دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا