;
سرگرمی

سه میمون خردمند منتظر هستند که شما یکی از آن ها را انتخاب کنید؟

سه میمون خردمند: تنها کاری که باید در تست شخصیت شناسی امروز انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید، پاسخ دهید که کدام میمون را انتخاب می کنید و در انتهای یادداشت بخوانید که چه معنایی برای شما دارد. آیا برای شرکت در این آزمون روانشناسی آمادگی دارید ؟

تصویر سه میمون خردمند

باید از بین این سه میمون خردمند، یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. مراقب باشید، پاسخ شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا خواهید دید افرادی که شما را می شناسند چگونه شما را می بینند!

این معما هم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

سه میمون خردمند

 

سه میمون خردمند در فرهنگ ژاپن:

🐒 سه میمون نمادین در فرهنگ ژاپن:
🙈 بدی را نبین،
🙉 به بدی گوش نسپار،
🙊 و بدی را نگو.
این توصیه برای داشتن روح و ذهنی سالم و شاداب، لازم است

برای دیدن پاسخ تست شخصیت سه میمون خردمند به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

.

.

.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این هم جالبه: اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

این هم جالبه: تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

میمون شماره 1

سه میمون خردمند: شما کاملا فردی هستید. شما به ابرازهای فیزیکی عشق مانند در آغوش گرفتن خیلی علاقه ندارید. این می تواند ناخودآگاه شخصیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. این میمون کوچک با تنبلی نیز همراه است. ممکن است عادت داشته باشید کارهایی را که باید انجام دهید به تعویق بیندازید. اگر از قبل برنامه ریزی کنید، می توانید استرس زندگی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

میمون شماره 2

سه میمون خردمند: دومین میمون کوچک مربوط به دوستی شماست. شما فردی بسیار اجتماعی و باهوش هستید. شما همچنین اصیل هستید و فضیلت اصیل بودن را دارید، زیرا هرگز از دیگران کپی نمی کنید، بلکه کارها را به روش خود انجام می دهید. شما از آن دسته افراد بسیار معاشرتی هستید و مطمئناً گذراندن وقت با خانواده و دوستان را خیلی بیشتر از تنهایی دوست دارید. عبارت «ببخشید بدون دریافت چیزی در عوض» نشان دهنده شماست.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

میمون شماره 3

سه میمون خردمند: این نشان دهنده حساسیت است. وقتی نوبت به دوستی‌هایتان می‌رسد، بسیار انتخاب‌گر هستید. شما ترجیح می دهید دو یا سه دوست وفادار داشته باشید تا اینکه در محاصره انبوهی از آشنایان باشید. به دلیل ماهیت حساس شما، درک اینکه واقعا چه اتفاقی برای شما می افتد برای دیگران اغلب دشوار است. اگر به آنچه می خواهید نرسید معمولا عصبی می شوید. شما عاشق روتین هستید، اما اگر واقعاً می خواهید در زندگی به جلو بروید، باید منطقه راحتی خود را ترک کنید.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت حماقت: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

از تست‌های شخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

لازم به ذکر است که این تست های شخصیتی که هر روز در دپور مطرح می کنیم هیچ اعتبار علمی ندارند. این فقط در مورد محتوای سرگرمی است که می تواند به شما کمک کند تا در عرض چند ثانیه از طریق یک تصویر، نوع شخصیتی را که ممکن است داشته باشید، راهنمایی کنید.

ممکن است برای شما جالب باشد:

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

حتما ببینید: تست شخصیت حماقت کدوم شوکه کننده تره؟ عجیب ترین ویژگی های شخصیتی تو دریاب!

معمای تصویری دیپلمات ها: چی تو این جلسه رسمی عجیب و دارکه؟!

با پیله کرم ابریشم به روش ژاپنی از چروک دور چشم خلاص شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا