;
سرگرمی

سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

سوال هوش قاتل روانی چه کسی است؟  آیا می خواهید میزان هوش خود را به چالش بکشید؟ اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام زن یک قاتل روانی است؟

این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

 

برخی از این چالش‌ها مانند سوال هوش قاتل روانی باعث می‌شوند حواس‌مان را زیر سوال ببریم، مانند حواس ادراک، و این به درک بهتر خود، درک محدودیت‌هایمان و زیر سؤال بردن توانایی‌های بینایی‌مان کمک می‌کند، عمدتاً به این دلیل که ما همیشه با محرک‌های بصری مختلف بمباران می‌شویم که معمولاً موجب پراکندگی ذهنی می شوند.

حتمن ببینید: آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این سوال هوش قاتل روانی کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

 

سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

سوال هوش قاتل روانی

باید بگوییم که تنها گفتن این که خیلی دقت بالایی داریم کافی نیست. شما باید بتوانید بسیاری از معماهای فکری و پازل های تصویری را حل کنید. در گذشته چیستان ها بسیار مرسوم بود. امروزه در دنیای دیجیتال چه کنیم تا باهوش تر شویم؟

اگر خیلی باهوش هستی آزمون امروز یعنی سوال هوش قاتل روانی را از دست نده! مطمئن باشید که این تست افراد بسیاری را گیج کرده و اگر جواب درست را یافتید به خود آفرین بگویید!

حتما ببینید: سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

جواب سوال هوش قاتل روانی کیست در پایین صفحه

نتیجه را در پایین صفحه قرار داده ایم قبل از این که شکست بخورید باز هم دوباره برگردید و به تصویر سوال هوش قاتل روانی نگاهی بیندازید.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری کودک شاد؛ آیا برای جزئیات دقیق هستید؟ سعی کنید 3 تفاوت را در حداکثر 15 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

جالبه از دست نده: آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛اگه تونستی در 12 ثانیه 3 تفاوت تصویر رو پیدا کنی خیلی تیزبینی

نتیجه سوال هوش قاتل روانی:

سوال هوش قاتل روانی-نتیجه آزمون هوش

نتیجه سوال هوش قاتل روانی:

زن سمت چپ که لباس سبز پوشیده است قاتل است. زیرا او لیستی از افرادی که حذف کرده است را روی دیوار پشت سرش نصب کرده است!

جالب است : تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند سوال هوش قاتل روانی می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

شاید جالب باشد: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری دو مغازه؛ پنج تفاوتی که در دو تصویر وجود داره رو میتونی پیدا کنی؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

لینک های مرتبط:

هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

 مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

 هوش تصویری زامبی: چند زامبی اینجاست؟!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. من پیدا کردم
    خانم سمت چپ یک قاتله
    عکسهای رو یخچال رو آدما رو خط زده یعنی اونارو کشته

  2. اشتباهه،سمت چپی می‌تونه کارآگاه باشه،احتمالش هم بیشتره ولی زن سمت راستی گلای روی میزش خونی شدن

    1. سمت راستی اگر انبر دستش هم خونی و قرمز بود احتمالش بالا میرفت
      ولی به صورت کلی طراح منظورش عکس های خط خورده سمت چپ بوده
      و مورد دیگه کارگاه روی یخچال خونش دیگه عکس مقتولین رو نمیزنه!

  3. ممکنه عکس گمراه کننده باشه
    اما زن سمت راست با کمان باز یکی از حالات روانی رو داره اگر خنده داشت هم بدر میشد

  4. جوابتون اشتباهه… اونی که لیست از مقتولین تهیه کرده قاتل روانی نیست. قاتلی حرفه ای هست که با برنامه ریزی کارشو انجام میداده. قاتل روانی کسی هست که کارش حساب کتاب نداره ،روانیه دیگه.. پس زن سمت راست جواب صحیحه

  5. زن سمت راستیه هم یا شکنجه گره یا یه زن باهوشه که داره کارای خبیثانه انجام میده مثل تو فیلما که میرن انگشت ترفو در میارن برای بالا کشیدن اموالش

    1. در اینگونه تست ها معمولا سعی میکنن با یک حواس پرتی نکته های اصلی رو از دیدمون خارج کنن، ولی شکنجه گر بودن هم بهش میاد :>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا