;
سرگرمی

آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

معمای تصویری حیوان پنهان :  در 5 ثانیه پیدا کنید. فقط 1% از کاربران حیوانی را که در تست بصری کوه پنهان شده است شناسایی کرده اند. شما چطور؟؟؟
آیا می توانید حیوانی را که در این آزمایش بصری پنهان شده است شناسایی کنید؟ این کار را در 5 ثانیه انجام دهید.

سعی کنید هزار بار دور تصویر بچرخید تا این معضل را که هزاران نفر گیج و آماده برای چالش دارید حل کنید. دو مرد روی یک کوه دور هم جمع شدند تا حیوانی پیدا کنند، حیوانی که گریزان است، اما پیدا کردن آن چندان آسان نیست. هزاران نفر در این آزمایش بصری به دنبال حیوان پنهان شده بودند و به دلیل واقعی بودن در هنگام جستجو به اشتباه افتادند.

 

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

لازم به ذکر است که این تست لحظاتی پر از تنش و دشواری ایجاد می کند و شما به یک افراط حسی خواهید رسید که قبلاً دیده نشده است. آیا تصویر آن حیوان را در میان جزئیات بیرونی می بینید؟

تصویر معمای تصویری حیوان پنهان شده

معمای تصویری حیوان پنهان شده

راه حل معمای تصویری حیوان پنهان شده

همچنین از دست نده: کدام حیوان را انتخاب می کنید؟با این تست ماهیت شخصیت شما آشکار می شود!

نکته کلیدی صبر است، که باید تصویر را بچرخانید و در نتیجه بتوانید آن را از منظر دیگری ببینید. به همین دلیل هزاران کاربر در دام این تست که ترند شبکه های اجتماعی است، افتادند.

هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید؟ آیا برای پیدا کردن آن حیوان مشکل داشتید؟ ما تصور می کنیم که اگر به دنبال پاسخ به این پاراگراف رسیدید،دلیل این است که چالش بصری از شما پیشی گرفته است. اما نگران نباشید. طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. راه حل اینجاست.

برای دیدن پاسخ به پایین بروید

معمای تصویری حیوان پنهان

.

.

.

.

.

.

.

همچنین امتحان کن: 6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

معمای تصویری حیوان پنهان شده-جواب
آیا چالش تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع ویروس ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک زیر را دنبال کنید: بخش سرگرمی در مجله گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

تست بینایی چیست؟

تست بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند.

لینک های مرتبط:

داستان عشق پستچی از چیستا یثربی بدون سانسور

معمای تصویری کوه:نتونی حلش کنی یعنی حالت خوب نیس آمبولانس خب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا