;
سرگرمی

آزمون بینایی لیوان متفاوت را پیدا کنید آیا آنقدر چشمتان تیز هست؟!

آزمون بینایی لیوان متفاوت: شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید، به خصوص برای تقویت قدرت دید خود حتما از بخش تست بینایی دیدن کنید.

این بار انبوهی از لیوان ها اینجا هستند. در رنگ های مختلف و فانتزی و با نوشیدنی های متنوع. آیا می توانید لیوان خالی را بلافاصله بیابید؟

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری هواپیما را در میان ستاره های زیر دریا پیدا کنید!

دقت کنید که برای حل آزمون بینایی لیوان متفاوت تنها 5 ثانیه فرصت دارید و اگر بیش تر طول بکشد یعنی قدرت دیدتان هنوز ضعیف است! پس به هیچ وجه تقلب نکنید و با چشمانتان صادق باشید.

شاید جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

آزمون بینایی لیوان متفاوت

شاید خوشتان بیاید: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

آزمون بینایی لیوان متفاوت

این تست رو هم ببین: آزمون شناسایی مقصر اصلی کیه؟ اگر زرنگی بگو!

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی زن مظنون: کدامیک پرستار نیست و بچه را ربوده است؟!

.

چالشی و سخت: آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟!

.

.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

آزمون بینایی لیوان متفاوت: آیا 6 ثانیه شد؟ اگرچه همه لیوان ها پر به نظر می رسند اما یکی از آن ها خالیست و هیچ سرکاری در کار نیست! دقتتان را بالا ببرید

.

این معما هم عالیه: آزمون هوش فروشنده خطرناک را شناسایی کن! از کدامشان نباید خرید کرد؟!

.

روانشناسی جالب: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

.

جواب آزمون بینایی لیوان متفاوت

خیلی جالبه: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

جواب آزمون بینایی لیوان متفاوت

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون بینایی لیوان متفاوت به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

معمای جالب: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

تست بینایی چیست؟

آزمون بینایی لیوان متفاوت: امروزه انواع مختلفی از توهمات نوری و تست های بینایی در فضای مجازی وجود دارد. برخی شما را وادار می کنند چیزهایی را ببینید که واقعا وجود ندارند و برخی دیگر بیشتر شبیه یک فعالیت مفید برای مغز شما هستند.

در تست بینایی شما باید به دنبال یک شی پنهان یا حیوان یا جزئیاتی ریز در تصویر بگردید و برای پیدا کردن آن زمان محدودی دارید.

چنان چه موفق شوید این بدان معناست که تیزبین هستید و قدرت بینایی فوق العاده ای دارید. اما اگر از چنین موهبتی برخوردار نیستید باز هم نگران نباشید.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

تست های بینایی گفتنی، قرار است از طریق چالش های متنوع و جدید و با سطوح مختلف(ساده تا پیشرفته) قدرت بینایی شما را به مرور انجام دهد.

همه ما در طول روز ساعت‌ها به موبایل و کامپیوتر خیره می‌شویم و بدون شک این عادت روی چشم‌ها و بینایی ما تاثیرات منفی می‌گذارد. در پایان روز دچار چشم درد، تاری دید و خشکی چشم می‌شویم و تمام این‌ها نشانه‌های مشکلاتی جدی در بینایی هستند.

جالبه: تست بینایی چهره عروسک قایم شده را بیابید! اگر در 6 ثانیه موفق شدی از مامور FBI هم دقیق تری!

مشکلات بینایی چیست؟

آزمون بینایی لیوان متفاوت: مشکلات بینایی انواع گوناگونی دارند و کور رنگی، نزدیک بینی و دور بینی و رایج‌ترین آن‌ها هستند. خیلی‌ها بدون این که متوجه باشند این مشکلات را دارند، اما تصورشان این است که مثل دیگران می‌بینند. برای این که از مشکلات بینایی خود آگاه شوید این تست های ساده را انجام دهید.

بنابراین برای تقویت تخصصی قدرت دید و بهبود دوربینی چشم، حتما این چالش های روزانه برای چشم شما مفید هستند.

معمای جدید: تست هوش جانی خطرناک کیه؟ اگه نبوغ داری معما رو حل کن!

نقش تست های هوش

آزمون بینایی لیوان متفاوت: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

بازی فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد.

جالب خواهد بود: هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

آزمون بینایی لیوان متفاوت: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

کاربرد تست هوش چیست؟

آزمون بینایی لیوان متفاوت: از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل

جالب است: آزمون تمرکز پیدا کردن F: اگه چشمات از جغدم تیزتره F رو بین E ها پیدا کن!

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

شاید جالب باشد: معمای هوش قاتل معلم: اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی بگو کدوم دانش آموز معلم رو کشته؟

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

جالب است ببینید: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

حتما ببینید: 12 راهکار بزرگ کردن سينه به صورت طبیعی: خانوم های خوش اندام این گیاهان را مصرف می کنند!!

بازی فکری تعداد مربع ها چندتاست؟ 70 درصد مردم سرگیجه می گیرند و اشتباه می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا