;
سرگرمی

فقط یه فرد نکته بین میتونه 7 ثانیه ای بفهمه که کدوم یک از خانما یک بچه ربا هست!

آزمون شناخت زن بچه ربا: در تصویر آزمون شناخت زن بچه ربا دو تصویر متفاوت از دو زن و کودک را می بینم که در آن ها دو زن که به ظاهر مادر کودکان می باشند با بچه هایشان در رستورانی دیده می شوند که در تصویر سمت چپی زن به همراه کودک در روی میز غذا خوری نشسته و در حال خوردن غذا می باشند و در سمت راست زن به همراه کودک در حال بیرون رفتن از رستوران می باشد،یکی از این دو زن کودک ربا می باشد که بچه را دزدیده است و قصد اخاذی از والدین حقیقی او را دارد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید زنی که کودک ربا  می باشد را شناسایی کند،فقط باید بدانید زمان شما محدود است و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناخت زن بچه ربا را حل کنید.

 

تصویر آزمون شناخت زن بچه ربا

آزمون شناخت زن بچه ربا 1

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری بر پایه مهارت های شناختی و توانائی های شما طراحی و ساخته می شوند. این سوالات تلاش دارند تا زمینه مساعدی را برای ورزش مغز شما فراهم کنند. به باور بسیاری از محققان، بازی های فکری میتوانند مغز را مجبور به فعالیت مثبت کنند. فعالیت مثبت مغز، از یک سو سلامتی این عضو مهم بدن را تضمین می کند و هم می تواند توانائی های شناختی شما همچون تیزبینی، جزئیات نگری، نکته سنجی و … شما را افزایش دهد. شما با انجام مستمر انواع و اقسام بازی های فکر می توانید سلامت مغز خود را تضمین کنید. بدون آنکه خود متوجه باشید، پس از مدتی متوجه می شوید که در برخورد با پدیده ها جزئی نگر و دقیق شده اید. پس انجام بازی های فکری را فراموش نکنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن بچه ربا

در نگاه اول خیلی از کاربران زن سمت چپی را به عنوان کودک ربا معرفی کرده اند و دلیلشان هم ظاهر وی میباشد و لی هیچ دلیل قانع کننده ای مبنی یر ربایش کودک توسط وی وجود ندارد،زن سمت راستی کودک ربا می باشد به گریه های کودک و عصبانیت زن توجه کنید،همچنین زن در دستان خود دستکش به دست کرده است که بسیار شبهه انگیز می باشد.

خیلی جالبه: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

حتمن بخوانید: داستان این همان امامزاده ایست که با هم ساخته ایم!

آزمون شناخت زن بچه ربا 2

آیا آزمون شناخت زن بچه ربا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

خیلی جالب: میزان هوش خود را به چالش بکشید و 10 ثانیه ای بگویید کدام فنجان چای اول پر می شود؟

تست شخصیت: با انتخاب یک گل رز متوجه شوید که یک قانون شکن هستید یا یک فرد وظیفه شناس؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا