;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

درشت کردن چشم با آرایش: این روش های ساده را امتحان کنید!

درشت کردن چشم با آرایش:چشمان ما بدون آرایش خسته تر به نظر می رسند که این کاملا طبیعی است اما برای مراسم یا قرار ملاقات شاید بخواهید آن ها را روشن تر و بازتر نشان دهید.

برخی از افراد چشم های درشت را ترجیح می دهند؛ این موضوع به خصوص برای خانم هایی که فرم چشم پف آلود دارند یا دچار افتادگی پلک شده اند اهمیت پیدا می کند. ترفندهایی وجود دارد که می توان چشم ها را بزرگ تر کرد.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

با این حال، برای این کار باید در حین انجام آرایش چشم به موارد خاصی توجه کنید. در اینجا ما به شما چند نکته ساده برای آرایش چشم می پردازیم تا ظاهر زیبای چشم درشت داشته باشید.

آرایش چشم صحیح می تواند کاری کند چشمان شما قبراق و سرحال به نظر برسد. مقاله مد و زیبایی امروز، درشت کردن چشم با آرایش را به شما آموزش می دهد.

با این ترفندهای آرایشی ساده، زیبایی صورت خود را تکمیل کنید!

این هم جالب است: 6 تا از بهترین ترفندهای آرایشی تیک تاک برای راحتی خانم هایی که حوصله و وقت ندارند!

درشت کردن چشم با آرایش

آرایش چشم برای افراد مبتدی

اینم بخون: مراقبت از مو در فصل پاییز را یاد بگیرید

1. مژه های خود را فر کنید

درشت کردن چشم با آرایش: می‌توانید مژه‌های خود را فر کنید تا چشم‌های بزرگ‌تر و ظاهری زیبا داشته باشید. این کار ظاهر چشمان شما را به شدت تغییر می دهد. فر کردن مژه ها نیز به شما کمک می کند تا چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. روی مژه هایتان ریمل بزنید و سپس با فر مژه آن ها را فر کنید. همچنین می توانید به مژه های پایینی خود ریمل بزنید و 3 تا 4 بار آن را بپوشانید. بعد از این کار می توانید مداد قهوه ای یا هر رنگ دیگری را روی چشمان خود بزنید.

شاید جالب باشد: راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

2. از کانسیلر استفاده کنید

استفاده از کانسیلر برای درشت کردن چشم

یک کانسیلر خوب و مناسب با توجه به پوست خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. سیاهی دور چشم شما را پنهان می کند و ظاهر خوبی به چشم می دهد. قبل از استفاده از کانسیلر، از کرم پودر زیر چشم خود استفاده کنید، این کار باعث می شود چشمان شما درخشان و طبیعی به نظر برسد. می‌توانید زیر چشم‌ها را هم پودر سفت‌کننده بزنید و سپس بگذارید کمی سفت شود.

حتما امتحان کنید: فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

3. از کشیدن خط چشم ضخیم خودداری کنید

خط چشم برای درشت نشان دادن چشم

درشت کردن چشم با آرایش: بسیاری از مردم، در میان دنبال کردن مد، فراموش می کنند که آیا آن مد به آنها نتیجه خوبی می دهد یا نه. این را به این دلیل می گوییم که اگر استخوان پشت چشمتان به اندازه کافی گود نیست، از کشیدن خط چشم ضخیم خودداری کنید. زیرا با این کار چشمان شما کوچکتر به نظر می رسد.

به غیر از این، خط چشم را تا گوشه چشم یعنی تا خط مژه بالایی بزنید. در عین حال در صورت تمایل می توانید از یک مداد خط چشم سفید در گوشه داخلی نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که سایه های مناسب خط چشم را انتخاب کنید.

4. از رنگ سایه چشم مناسب استفاده کنید

سایه چشم مناسب برای چشم های ریز

سایه قهوه ای روشن یا سایه کرم و نود بهترین رنگ برای درشت و زیبا نشان دادن چشمان شماست. از استفاده از سایه های تیره در سایه چشم خودداری کنید، زیرا می تواند چشمان شما را ناخوشایند، سنگین و کوچک نشان دهد. بنابراین همیشه از سایه روشن یا سایه چشم پاستلی برای برجسته کردن پلک و استخوان ابرو استفاده کنید. می توانید سایه چشم را به سمت گوشه بیرونی ترکیب کنید و در صورت تمایل روی مژه پایینی نیز استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

با این ماسک خانگی از شر لک های صورت راحت شوید!

چگونه از شر آلرژی های پوستی خلاص شویم؟

لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

8 نکته آرایشی برای زنان با رنگ پوست تیره

تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا