;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بافتن مو قبل از خواب کاری که زنان هندی انجام می دهند! علت چیست؟

بافتن مو قبل از خواب: زنان هندی به موهای بلند، پرپشت، براق و زیبایشان مشهورند و روش هایشان برای مراقبت از آن ها ریشه ای عمیق در فرهنگ هندی دارد. رازهای زیادی درباره ی مراقبت از موها هست که نسل اندر نسل از مادران هندی به دختران شان منتقل شده و یکی از آن ها خوابیدن با موی بافته است.

در فرهنگ هندی اعتقاد بر این است که زن ها وقتی با موی باز می خوابند، بیشتر در معرض افکار منفی قرار می گیرند. در واقعیت، خوابیدن با موی بافته می تواند به پرپشت و براق شدن موها کمک کند. در ادامه در بخش مد و زیبایی با فواید خوابیدن با موی بافته آشنا خواهیم شد. با گفتنی همراه باشید.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

بافتن مو قبل از خواب:

 ۱- به جلوگیری از موخوره کمک می کند

بافتن مو قبل از خواب: زدن چند سانتیمتر از انتهای موها به حل موقت مشکل موخوره کمک می کند، اما اگر هیچ تغییری در روتین مراقبت از موی خود ایجاد نکنید، دوباره سر و کله ی موخوره ها پیدا خواهد شد. موخوره زمانی رخ می دهد که از محصولات شیمیایی قوی استفاده می کنید یا موهایتان را زیاد سشوار می کشید. نحوه ی خوابیدن هم می تواند در سلامت و زیبایی موها اثرگذار باشد.

وقتی در خواب غلت می زنید، موهایتان با روبالشی اصطکاک پیدا می کند، امری که در نهایت باعث قاچ خوردن تارهای مو می شود. بافتن موها این اصطکاک را کاهش می دهد و درنتیجه جلوی صدمه دیدن موها را می گیرد.

حتما ببینید: جلوگیری از ترک های پوستی به سبک زنان اندونزی که حسابی غوغا کرده است!

۲- موهایتان براق تر می شود

بافتن مو قبل از خواب: موها به رطوبت نیاز دارند تا در بهترین حالت خود قرار گیرند و تعجبی ندارد که بسیاری از محصولات مراقبت از مو وعده ی مرطوب سازی و آبرسانی موهایمان را به ما می دهند. دلایل زیادی برای ناتوانی موهای شما در حفظ رطوبت خود وجود دارد. در حقیقت، موها شب ها می توانند حتی تا حدی رطوبت خود را از دست دهند. خوابیدن با موی بافته به حفظ رطوبت مورد نیاز موها کمک می کند چون ساختار روی هم افتاده ی موها در این حالت به گونه ای است که رطوبت را در موها نگه می دارد.

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

۳- باز کردن گره موها را راحت تر می کند

بافتن مو قبل از خواب: خوابیدن مداوم با موی بافته به جلوگیری از گره خوردن موها کمک می کند. علاوه بر صرفه جویی در وقتی که باید صرف باز کردن گره موها کنید، موی کمتری را هم هنگام شانه کردن از دست می دهید.

خیلی کاربردی:جلوگیری از ریزش مژه: اگر بعد از اکستنشن مژه هایتان کم پشت شده است این کارها را انجام دهید

۴- روشی طبیعی برای از بین بردن وز موها است

بافتن مو قبل از خواب1

بافتن مو قبل از خواب: محصولات ضد وز مو به رفع موقت مشکل پرواز کردن موها کمک می کنند، اما این محصولات مملوء از مواد شیمیایی هستند و می توانند حتی باعث جوش زدن شوند. خوابیدن با موی بافته روشی ساده و مقرون به صرفه برای جلوگیری از وز شدن موها است. چون موها زمانی وز می شوند که رطوبت خود را از دست دهند. بافتن موها به جلوگیری از این مشکل کمک می کند و نرمی ای طبیعی به موهایتان می بخشد.

۵- ممکن است به افزایش سرعت رشد موها کمک کند

بافتن مو قبل از خواب: موها وقتی آسیب می بینند، نه ظاهر خوبی دارند و نه وضعیت مناسبی و این آسیب می تواند حتی روی رشد موها هم اثر بگذارد. مویی که ضعیف و شکننده شود، ممکن است بشکند، امری که مانع از دستیابی شما به موهای رویایی تان می شود. خوابیدن با موی بافته، علاوه بر از بین بردن وز موها، شما را از استفاده از وسایل حرارتی و مواد شیمیایی برای مراقبت و آرایش موهایتان بی نیاز می کند، امری که باعث محکم شدن تارهای مو می شود.

۶- صبح ها در وقت تان صرفه جویی می شود

بافتن مو قبل از خواب: اگر آدم سحرخیزی نیستید، با خوابیدن با موی بافته، صبح ها می توانید کمی بیشتر بخوابید. با صرف چند دقیقه برای بافتن موها پیش از خواب، صبح ها می توانید موهایی سالم داشته باشید که بی هیچ زحمت و دردسری حالت هم گرفته اند.

مطالب جالب دیگر:

ببینید: بهترین روش سفید کردن زانو و آرنج: با این روش ها نتیجه می گیرید!

همچنین بخوانید: آرایش با لباس مشکی باید چگونه باشد؟ با این ترفندها حسابی جذاب می شوید!

خشک کردن لاک ناخن بدون دستگاه: خبر خوش برای خانم هایی که طاقت ندارید صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا