;
تازه ها

مردی که با کمک ساعتش از دریای نیوزلند نجات پیدا کرد

نجات مردی توسط ساعتش از دریا: ماهیگیری با چشمان عقابی خود پس از مشاهده انعکاس عجیبی در سطح آب، مردی را پیدا کرد. این مرد که نزدیک به 24 ساعت را در دریای نیوزیلند گذرانده بود، با استفاده از ساعت خود برای انعکاس خورشید به امید رسیدن امدادگران درخواست کمک میکرد.

پلیس گفت که این یک “معجزه مطلق” بود که این مرد که نامش فاش نشده پس از سقوط از قایق 12 متری خود در حالی که روز سه شنبه در یک سفر ماهیگیری انفرادی بود، زنده است. مرد نجات یافته گفت که قایق پس از قلاب کردن یک ماهی که احتمالا مارلین بوده به دریا پرت شده است.

پلیس گفت که این مرد یک شب سرد را در اقیانوس تحمل کرد و حتی با یک کوسه روبرو شده است. او سعی کرده بود 55 کیلومتر تا جزایر آلدرمن که در شمال شرقی نیوزلند می باشد را شنا کند، اما به سرعت خسته شده و توسط جریان ها از جزیره دورتر می شد.

نجات مردی توسط ساعتش از دریا

این مرد در نهایت پس از اینکه سه ماهیگیر که توسط پلیس به نام های تیلور، مایک و جیمز نامگذاری شدند، پس از مشاهده یک انعکاس غیرعادی در آب تصمیم به تحقیق گرفتند نجات یافت. آنها مردی را پیدا کردند که ناامیدانه سعی می کرد با استفاده از انعکاس خورشید روی ساعتش توجه آنها را جلب کند.یکی از ماهیگیران به نیوزیلند هرالد گفت: اولین کلمات مرد هنگام نجات این بود: “از دیدن شما خوشحالم”.

«این یک معجزه مطلق است که ماهیگیر پس از این حادثه هنوز زنده است. پلیس گفت بدون اقدامات سریع سه مردی که او را پیدا کردند، وگرنه عاقبت غم انگیزی در انتظار وی بود. قایق‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند و بدون شک جان این مرد را نجات دادند.»

این مرد به سرعت به وانگاماتا مارینا منتقل شد و در آنجا به دلیل هیپوترمی و خستگی تحت درمان قرار گرفت. مکان قایق او ناشناخته باقی مانده است، و دیگران تشویق می شوند تا هرگونه مشاهده احتمالی را گزارش کنند. هم پلیس و هم مرد پس از نجات از “سه مرد ماهیگیر که دارای  چشمانی عقابی”  بودند تشکر کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا