;
سبک زندگیمهارت های زندگی

5 مزیت مجرد ماندن برای سلامتی که ممکن است شما را شگفت زده کند

فواید مجرد ماندن: افراد مجرد معمولاً فواید زیادی برای سلامتی دارند، برای بررسی برخی از حقایق شگفت‌انگیز که ممکن است ندانید، بخوانید. می‌دانیم که بسیاری از مطالعات و وب‌سایت‌ها بر فواید سلامتی ماندن در یک رابطه تمرکز دارند، اما مجرد بودن اصلاً بد نیست.

افراد زیادی در مورد مزایای مجرد ماندن صحبت نمی کنند، زمان آن فرا رسیده است که ما روی مزایای سلامتی مجرد ماندن تمرکز کنیم، زیرا افراد موفق زیادی به بالاترین رتبه مجرد ماندن رسیده اند.

ما در مجله گفتنی سعی کرده‌ایم بهترین راه‌ها را برای حفظ سلامتی شما در عین استقلال جمع‌آوری کنیم و این ممکن است شما را شگفت‌زده کند.

چرا مجرد ماندن؟

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

مزایای مجرد ماندن-شما بهتر می خوابید

اولین سوالی که در ذهن همه ایجاد می شود این است که چرا باید مجرد بمانید، بالاخره ما در مورد همراهی، سیستم حمایتی و غیره زیاد شنیده ایم. اما سیستم پشتیبانی ممکن است به معنای داشتن دوستان و اعضای خانواده نیز باشد، بنابراین حداقل این مشکل برای مدتی حل می شود.

طبق یک مطالعه در سال 2015، افراد مجرد نه تنها بیشتر با دوستان و خانواده ارتباط برقرار می کنند، بلکه شبکه بهتری از افراد دارند که به آنها در نیاز کمک می کنند. کسانی که در رابطه نیستند، بیشتر به همتایان خود توجه می کنند و در نتیجه به نتایج بالاتری نیز می رسند. سبک زندگی امروز را از دست ندهید!

حتما بخوانید: 6 ترفند روان شناختی برای این که بتوانید دروغ را به راحتی تشخیص دهید!

مزایای مجرد ماندن

1. استرس کمتر

اکثر افرادی که مجرد می مانند استرس کمتری در زندگی خود دارند. این فقط به دلیل رابطه نیست بلکه به دلایل دیگری نیز می باشد. مهمترین آنها در استرس مالی است . وقتی مجرد هستید، فقط باید درآمد داشته باشید و آن را برای خود خرج کنید، بنابراین مسئولیت رسیدگی به شخص دیگری را که ممکن است به جیب شما سنگینی کند، کاهش می‌دهد. همچنین ممکن است استرس روانی ناشی از تلاش های مداوم و تلاش برای خوشحال کردن طرف مقابل را کاهش دهد.

حتما ببین: عشق نادرست: به چه دلیل همیشه عاشق آدم های اشتباهی می شویم؟

2. تمایل دارید بیشتر ورزش کنید

فواید مجرد ماندن: متوجه خواهید شد که افراد مجرد تمایل دارند زمان بیشتری را صرف ورزش و ورزش کنند. این معمولاً به این دلیل است که آنها می خواهند بهترین ظاهر خود را داشته باشند و خود را در میان جمع برجسته کنند. خوب، این نیز به نفع سلامتی آنها عمل می کند و خطر مشکلات قلبی، چاقی و سایر بیماری هایی را که ممکن است رخ دهد کاهش می دهد. طبق یک مطالعه اخیر توسط موسسه ملی بهداشت، مجردها نرخ بیشتری برای پیوستن به باشگاه دارند. به‌ویژه مردان مشخص شد که وقتی مجرد می‌مانند بیشتر مراقب سلامتی خود هستند.

جالب است بدانید: بمباران عشق چیست؟ چه فرقی با عاشق شدن دارد؟

3. شما بهتر می خوابید

این بسیار واقعی است، و اگر شما در یک رابطه بوده اید، آنگاه تفاوت آن را می دانید. خواب خوب شبانه برای سلامتی شما بسیار مهم است زیرا با عملکرد صحیح سیستم های بهداشتی مرتبط است. وقتی بهتر بخوابید، می توانید بهتر تمرکز کنید، همچنین خلق و خوی بهتری دارید و این می تواند آمار سلامتی شما را کنترل کند.

4. شما می توانید برنامه های خود را ایجاد کنید

فواید مجرد ماندن: هنگامی که در رابطه هستید، باید شریک خود را بررسی کنید و بر این اساس وقت بگذارید. تنظیم برنامه های خود بهترین چیز است. شما مجبور نیستید به شخص دیگری متعهد شوید و می توانید مطابق نیاز خود کار کنید. در صورتی که متعهد باشید، این رابطه گاهی اوقات می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

5. شما شادتر هستید

فواید مجرد ماندن: حتی بسیاری از مطالعات نشان می دهد که افراد مجرد، به ویژه زنان، شادتر از بعد از ازدواج هستند. این ممکن است برای مردان و هر فردی که مجرد است نیز صادق باشد. مردان زمانی که مجرد هستند نسبتا بدنام تر هستند و به طور کلی خود را بازتر و شادتر می بینند. افراد مجرد زمان بیشتری برای تمرکز روی اهداف خود دارند، بنابراین پاداش نیز دریافت می کنند.

لینک های مرتبط:

یه ترفند کاربردی: رفع خشک شدن ریمل: با این روش ها مثل روز اول میشه!

5 نکته برای غلبه بر کمرویی و خجالتی بودن در جمع که باید بدانید

شریک زندگی من مانند یک مادر یا یک پدر رفتار می کند، چه کاری می توانم انجام دهم؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا