;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ همه انسان ها زیبا هستند اما میزان زیبایی در افراد متفاوت است. طالع بینی چینی زیباترین افراد را بر اساس ماه تولدشان مشخص کرده است. تمام انسان ها و مخلوقات خداوند زیبا هستند و برای خود زیبایی هایی دارند و اینکه بخواهیم زیباترین را معرفی کنیم دلیل بر این نیست که باقی افراد زیبا نیستند بلکه میزان زیبایی در افراد متفاوت است.

طالع بینی چینی با توجه به نماد هر ماه، رتبه ی زیبایی متولدین هریک را دسته بندی کرده است که در این قسمت از سبک زندگی زیباترین افراد با توجه به ماه تولدشان معرفی شده اند. با رابطه و ازدواج مجله گفتنی همراه شوید.

کاربردی و خوشمزه: شیرینی های کوچولو برای عید نوروز خیلی ساده و آسان حتما امتحان کنید

بطور کلی این قبیل موارد بیشتر جنبه ی سرگرمی دارند و اینکه اسفندماهی ها رتبه ی بالاتری دارند دلیل بر این نمی شود که تمام متولدین اسفند ماه زیباترین ها هستند اما در کل به لحاظ میانگین این لیست تکمیل شده است. این مطلب جذاب را از دست ندهید.

از دست نده: پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

1- متولدین ماه اسفند

اسفند ماهی ها زیباترین افراد هستند. این متولدین که سمبل ماه تولدشان، ماهی است به دلیل برخورداری از پیشانی و ابروان و موهای زیبا در بین دیگر متولدین ماه ها زیباتر به نظر می رسند. اگر به چشمان متولدین این ماه خیره شوید ریسک بزرگی است، چراکه نگاهشان چنان عمیق است که چه بسا ممکن است درآن غرق شوید.

از دست نده: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

2- متولدین ماه مرداد

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ شیر، سمبل شدت و اوج زیبایی است. متولدین مرداد ماه به دلیل برخورداری از بینی کوچک و چشمانی خیره کننده و رنگ چهره ای بشاش و درخشان به شدت زیبا به نظر می رسند و لذا شیر مظهر و سمبل زیبایی واقعی است.

متولدین مرداد صورتی بیضی شکل در عین حال جذاب و دوست داشتنی، لب هایی ظریف و اغلب چال گونه و یا لپ دارند. مدل موهای متولدین این ماه از بارزترین مشخصه آن ها به شمار می رود. در واقع متولدین این ماه غیرممکن است که مورد توجه افراد قرار نگیرند.

حتما امتحان کنید: طرز تهیه همبرگر خانگی و لذیذ در نیم ساعت: بهترین گزینه برای تجربه فست فود کم ضرر!

3- متولدین ماه مهر

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

ترازو سمبل زیبایی بر اساس ظرافت است. متولدین این ماه به لحاظ برخورداری از صورتی با حالت بیضی شکل و پیشانی خمیده، زیبایی محشری دارند. این افراد ابروانی زیبا، چشمانی باحالت جسورانه و مو هایی نرم و لطیف و درکل انفجاری از شدت زیبایی هستند. مجذوب شدن به این افراد امری کاملا مسری است.

حتما بخوانید: هورمون مرگ مردان: آقایان مراقب باشید زیرا زمان مرگتان قابل پیش بینی شد!

4- متولدین ماه آذر

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

سمبل کمان مظهر زیبایی درخور توجه است . متولدین ماه آذر، نهایت عشق و سخاوتند و فوق العاده افرادی ماجراجو و هیجانی هستند. چشمان شان هیجان را فریاد می زند. تقریبا امری غیرممکن است که این افراد مورد توجه قرار نگیرند. مدل مو های آن ها غالبا ضخیم و پرپشت است، طوری که چشمان تان را کاملا خیره می کند.

حتما بخوانید: چرا آنفالو شدم؟ 6 دلیل رایج که نشان می دهد او هنوز شما را فراموش نکرده!

5- متولدین دی ماه

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ بز سمبل زیبایی در ظرافت است. حالت صورت آن ها مستطیلی شکل و مو هایی تقریبا نازک و کم پشت دارند اگرچه شاید چندان ملاک زیبایی به نظر نرسد ، اما خصوصیات اخلاقی آن ها بسیار جذاب و قابل توجه است. حالت ابروهای آن ها نیز ضخیم است ،طوری که همیشه خشن و اخمو به نظر می رسند.

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون تصویری میز شام چه نکته اشتباهی دارد؟ از هر 5 نفر یک نفر می فهمد!

6- متولدین ماه خرداد

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ سمبل دوپیکر مظهر زیبایی پرشور و هیجانی است. چهره ای به ظرافت عروسک و حالت صورتی بیضی شکل دارند. متولدین این ماه فرشته گونه اند. حالت مو های پرچین و شکن شان به چهره جذابشان، جسوری خاصی می بخشد.

چشمانی نافذ و درخشان دارند. متولدین ماه خرداد از هوش زیاد برخوردارند. آنان به شدت به زندگی عشق می ورزند و این موضوع از لبخند های زیبایشان کاملا مشهود است.

حتما ببینید: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

7- متولدین ماه شهریور

سنبله سمبل زیبایی سرد و غیردوستانه است. متولدین این ماه لب هایی ظریف و جذاب و نگاهی کنجکاوانه دارند. این افراد استخوان بندی ظریف و ظاهری لطیف و جذاب دارند. آن ها از چشمانی غمناک و در عین حال حالتی فرشته وار برخوردارند که درواقع آن ها را تا حدودی افراد افسرده و دل شکسته نشان می دهد.

خیلی جالبه: بازی فکری شاهدخت دروغین کیه؟ از هر 10 نفر یکی می فهمه!

8- متولدین آبان ماه

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ عقرب مظهر زیبایی ناپایدار است. نگاهی نافذ و باعظمت دارند. نزدیک شدن به عقرب ها می تواند حالتی ناپایدار و در عین حال آزار دهنده باشد. حالت صورت آن ها گرد است و موهایی ضخیم و پرپشت دارند که جذابیت خاصی به آن ها می بخشد. اغلب افرادی خوش هیکل هستند که نگاه ها را به خودشان جذب می کنند.

شاید جالب باشد: ازدواج با مردان بتا: قابل توجه خانم ها با مردان بتا ازدواج کنید و خوشتیپ ها و قدبلندها را رد کنید!

9- متولدین اردیبهشت ماه

گاو نر نماد زیبایی پنهانی است. از خصوصیات بارز اخلاقی آن ها حس دلسوزی است که این خصوصیات در چهره بانمک آن ها موج می زند. حالت مو ها و چشمان آن ها کاملا زیبا و تماشایی است. قطعا در برخورد با متولدین این ماه حس ناخوشایندی به شما دست نمی دهد و برعکس جذب هم خواهید شد.

حتما ببین: بازی فکری جمع کیک ها چند می شود؟ آیا جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

10- متولدین فروردین ماه

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ قوچ ،سمبل زیبایی در قدرت است. حالت صورت آن ها متناسب و منظم است. متولدین این ماه ظاهری قدرتمند دارند به گونه ای که نمی توان نسبت به آن ها بی توجه بود. از چشمانی نافذ و ابروانی ضخیم برخوردارند که از آن فردی سلطه جو و پرخاشگر تصور می شود.

همچنین بخوانید: اسموتی خرما: سه نوع معجون خوشمزه فوری برای روزه داران و ورزشکاران

11- متولدین بهمن ماه

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟ دلو، سمبل یک موقعیت زیبایی مناسب است. حالت صورت چهارگوش و متناسب و خطوط موهای شان بلند است. چشمانی درشت و درخشان و مژه هایشان حالتی خشن و شوریده به آنها می بخشد.متولدین این ماه زمان زیادی را جلوی آینه نمی گذرانند.

جالب و خواندنی: چت عاشقانه: این ایموجی ها در چت های عاشقانه نشانه خوبی نیستند، آن ها بشناسید!

12-متولدین تیر ماه

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

خرچنگ، زشت ترین سمبل انتخاب شده است. حالت گردی صورت و ابهت گونه هایشان به نحوی است که گویا فرد مقابل تصور می کند در تنگنا قرار گرفته است. چشمان متولدین این ماه به قلب و روح فرد مقابل پنجره ای می گشاید و این همان خصوصیت اخلاقی است که آن ها را دوست داشتنی می سازد.

همچنین بخوانید: کاریزماتیک ترین ماه ها: کدوم ماه ها برای ریاست ساخته شدن و حرفشون برش داره؟؟

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

شاید جالب باشد: 7 حرف های ممنوعه: برای فرار از بدبختی اینا رو به بقیه نگو!

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

مطالب جالب برای خواندن:

حتما ببینید: علت زود سفید شدن مو: چرا بعضی ها موهایشان زود سفید می شود و چه باید کرد؟

حتما ببین: رنگ موهایی که شما را 10 سال جوان تر نشان می دهند!

جالب است بدانید: مهم‌ترین دلیل بزرگ‌شدن شکم آقایان بعد از ازدواج چیست؟

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

حتما ببینید: نکات طلایی برای داشتن پوستی شفاف بدون اینکه پولی خرج کنید!

حتما ببینید: آزمون شناسایی پسر میلیونر: کدومشون میلیونره و هیشکی خبر نداره؟!

این تست رو از دست نده: تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

حتما بخوانید: تغییر همسر: آیا می‌توان خصوصیات بد یک نفر را بعد از ازدواج عوض کرد؟

پیگیری بیش از حد اخبار: به چه دلیل دنبال کردن زیاد خبرها خوب نیست؟

چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

حتما ببیند: کوچک کردن بینی بدون جراحی: روش فوق العاده عجیب زنان چینی که باید ببینید!

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. اونی خوشگل میشه که مامان بابای خوشگلیم داره حالا میخواد متولد هر ماهی باشه البته جذابیت با زیبایی متفاوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا