;
سرگرمی

کشاورز چینی دام هایش را در بالکن یک ساختمان آپارتمانی شهری پرورش می دهد!

پرورش دام در بالکن خانه: یک کشاورز چینی که به تازگی از یک منطقه روستایی به یک آپارتمان شهری در استان سیچوان نقل مکان کرده بود، با بزرگ کردن هفت گوساله در بالکن خود، همسایه های جدید خود را شوکه کرد. این یک تجربه شگفت انگیز برای صدها نفر از ساکنان این مجموعه بود که یک روز صبح با صدای عجیب و بوی کود از خواب بیدار شدند.

این کشاورز هفت گوساله خود را با وزن بین 10 تا 20 کیلوگرم با خود آورده بود تا به عنوان حیوان خانگی بزرگ کند. با این حال، بسیاری از ساکنان از صدای گوساله ها و بوی متعفن آنها آزرده شدند و این کار کشاورز را به مقامات گزارش دادند و در نتیجه حیوانات در اولین روز زندگی خود به زور از آپارتمان خارج شدند.

پرورش دام در بالکن خانه 1

ویدئوهایی از گوساله‌ها در بالکن در Douyin، نسخه چینی TikTok به اشتراک گذاشته شده است، و در حالی که بیشتر واکنش‌ها طنز بوده است، برخی از کاربران خاطرنشان کردند که بسیاری از ساکنان این مجتمع آپارتمانی تمام زندگی خود را در مناطق روستایی گذرانده‌اند، جایی که رشد سبزیجات و پرورش حیوانات یک روش زندگی است.

یک نفر اظهار داشت: “مردم آنجا زندگی خود را در روستا گذرانده اند و به نگهداری مرغ و کاشت سبزیجات در حیاط خانه خود عادت داشتند.”

جالب اینجاست که در دی ماه برخی از ساکنان همین مجتمع آپارتمانی از پرورش جوجه های پر سروصدا در آپارتمان ها شکایت کرده بودند که باعث ناراحتی همسایگانشان شده بود.

خبرگزاری‌های محلی گزارش می‌دهند که این کشاورز بارها تلاش کرده است تا احشام را مخفیانه به آپارتمان طبقه پنجم خود بازگرداند و در نتیجه مدیریت املاک و نگهبانان در حالت آماده‌باش هستند.

بعید به نظر می رسد که کشاورز بتواند گوساله های خود را در آپارتمان نگهداری کند، زیرا مقامات قبلاً یک بار آنها را به زور خارج کرده اند و مدیریت املاک و نگهبانان ساختمان در آماده باش هستند.

علاوه بر این، پرورش دام در ساختمان‌های آپارتمانی شهری مناسب یا ایمن نیست، زیرا می‌تواند خطرات بهداشتی و ایمنی را هم برای حیوانات و هم برای ساکنان ایجاد کند. کشاورز ممکن است نیاز به یافتن مکان مناسب تری برای پرورش گوساله های خود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا