;
تازه هااخبار روز

پرتقاضاترین مشاغل آزاد در سال 2022

مشاغل پرطرفدار: شغل های امروز، شغل های دیروز نیستند و مطمئناً شغل های آینده نخواهند بود! دنیا دائما در حال تغییر است و در عرصه حرفه ای، قابل توجه ترین تغییر محبوبیت مشاغل آزاد است که برای انجام آن مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید و اغلب حقوق بسیار خوبی دریافت می کنید!بهتر از همه، تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک میز راحت برای کار از داخل منزل در رشته‌های مختلف است و می‌توانید دستمزد بالایی دریافت کنید، به خصوص در زمانی که بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند کارمندان از راه دور داشته باشند تا در صرف هزینه های خود صرفه جویی کنند.

مزایای مشاغل آزاد

بدانید: پردرآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس در فصل 2021-2022

پس از این که بسیاری از شرکت‌ها درهای خود را به روی کارمندان در طول اوج اپیدمی کووید-19 بستند، بسیاری از آنها برای تکمیل کار خود از راه دور روی آوردند. پس از بهبودی از اثرات همه‌گیری و رکود آن، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح داده‌اند پس از اینکه کارکنان توانایی خود را برای دستیابی به بهره‌وری بیشتر در یک محیط کاری آشنا و دلپذیر که در آن کاملاً راحت هستند، به این شکل از کار ادامه دهند.

بنابراین، اگر به کار به عنوان یک فریلنسر فکر می کنید، ما در بخش تازه ها از مجله گفتنی در لیست زیر 10 مورد از پرتقاضای ترین مشاغل آزاد امسال و سال های آینده را برای شما جمع آوری کرده ایم. نه تنها این، بلکه از نظر حقوق نیز خوش شانس ترین هستید!

بهترین و پرتقاضاترین مشاغل آزاد سال 2022

جالبه: موش های آموزش دیده برای کمک به زلزله زدگان(موش های قهرمان)!

مشاغل پرطرفدار-طراح یا توسعه دهنده وب

رشته نرم افزار بیشترین تقاضا را برای مشاغل آزاد دارد، چه برای کار به عنوان فریلنسر یا حتی به عنوان کارمند دائمی در شرکت های فناوری. تقاضا برای طراحان وب حرفه ای روز به روز در حال افزایش است. طراحان وب با شرکت ها یا افراد برای برنامه ریزی، طراحی و نوشتن کد برای انواع وب سایت ها و صنایع همکاری می کنند.

اگر تجربه کار با وردپرس یا جوملا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید روی پلتفرم های فریلنسری مانند Freelance، Fiverr یا UpWork بیابید.اگر مهارت‌های پیشرفته‌ای دارید، احتمالاً باید Toptal را بررسی کنید، جایی که یک فرآیند بررسی نسبتاً دقیق را طی خواهید کرد، و اگر ارزش خود را در توسعه نرم‌افزار ثابت کنید، کار بسیار پردرآمد و مشتریانی دریافت خواهید کرد که اغلب بازیکنان برجسته‌ای هستند. رشته.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، سایت هایی مانند Udemy دوره های برنامه نویسی آنلاین را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای توسعه مهارت های خود و دریافت فرصت های شغلی با درآمد مناسب استفاده کنید.

بخوانید:چرا شما از نظر ژنتیکی بیشتر شبیه پدرتان هستید تا مادرتان؟

مشاغل پرطرفدار-طراح گرافیک

حتما می دانید که طراحی گرافیک یک مهارت قوی و قابل فروش است. این صنعت با بسیاری از مشاغل مختلف، از جمله بازاریابی، تبلیغات، گزارش ها، کاتالوگ ها، بروشورها، خبرنامه ها، کارت های ویزیت، وب سایت ها، بسته بندی محصولات، تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز، غرفه های نمایشگاهی مطابقت دارد.

تنها چیزی که نیاز دارید تسلط بر کار با نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Creative Suite (فتوشاپ و ایلاستریتور) و درک مفاهیم اولیه مانند تکنیک های پیش چاپ است. بسیاری از طراحان گرافیک دارای مدرک یا مدارک آکادمیک هستند و بسیاری از آنها مهارت خود را از تجربه کاری به دست آورده اند. تقاضا برای استخدام یک طراح گرافیک از راه دور روز به روز در حال افزایش است و ماهیانه حقوق بسیار خوبی دریافت می کنند.

مشاغل پرطرفدار-معلم از راه دور

امروزه هزاران شغل آموزشی آنلاین وجود دارد، به خصوص در زمانی که بسیاری از مؤسسات آموزشی در حال اتخاذ یادگیری ترکیبی هستند که آموزش حضوری و الکترونیکی را با هم ترکیب می‌کند.

حتی اگر مدرک دانشگاهی نداشته باشید، باز هم گزینه های دیگری دارید. تقاضا برای معلمان زبان انگلیسی با مدرک آیلتس یا تافل زیاد است و داشتن مدرک آکادمیک الزامی نیست. همچنین، اگر در ریاضیات، علوم یا هر موضوع آکادمیک دیگری مسلط هستید، می توانید برای کار به عنوان معلم راه دور با بسیاری از سازمان های آنلاین معتبر درخواست دهید.

دستیار مجازی

آیا شما خیلی منظم هستید؟ آیا می توانید وظایف خود را به سرعت و به موقع انجام دهید؟ در برخورد با نرم افزار بهره وری خوب هستید؟ اگر چنین است، پس شغل دستیار مجازی مستقل برای شما بسیار مناسب است.

دستیار مجازی معمولاً ساعتی دستمزد می گیرد و درآمد آنها بسته به تجربه و ماهیت وظایفی که باید انجام دهند بین 15 تا 25 دلار در ساعت یا شاید بیشتر است.

وظایف تجاری می تواند شامل مدیریت ایمیل، برقراری تماس های تلفنی، وارد کردن داده ها، مدیریت صفحات اجتماعی، ایجاد محتوا، ترتیبات سفر و برنامه ریزی قرار ملاقات و موارد دیگر باشد. برای واجد شرایط بودن برای این موقعیت، باید سواد کامپیوتر، پاسخگو، پاسخگو و قادر به انجام سریع و بدون حواس پرتی باشید.

نویسنده آزاد

یکی دیگر از مشاغل آزاد که اخیراً مورد تقاضا قرار گرفته است، نویسنده آزاد است. اگر علاوه بر دانش و دانش گسترده خود از منابع و سایت های اینترنتی، تجربه کار با کامپیوتر، سرعت کار و دقت در اجرا را دارید، شغل یک نویسنده آزاد برای شما ایده آل است.

تنها چیزی که برای ایجاد و ارائه کار خود به مایکروسافت آفیس یا G-Suite نیاز دارید، می‌توانید این کار را تقریباً در هر کجا انجام دهید – در خانه، در جاده، در یک کافی‌شاپ، یا هر جا که پایتان می‌برد! نوشته های فنی یا پزشکی معمولاً هزینه بیشتری دارند، اما می توانید از وبلاگ نویسی یا کپی کردن از وب سایت ها حقوق خوبی دریافت کنید.

مشاغل پرطرفدار-ویرایشگر

اگر به زبان انگلیسی و عربی، دستور زبان، املا و سبک نوشتاری در هر دو زبان تسلط داشته باشید، فرصت های شغلی زیادی در تصحیح و ویرایش مقالات منتشر شده پیدا خواهید کرد.

حسابدار یا مشاور مالی

تجربه مالی در همه زمینه ها الزامی است. بسته به سابقه تحصیلی و حرفه ای خود، می توانید به عنوان یک کسب و کار مشاوره مالی مستقل، حقوق بالایی دریافت کنید.

متخصص رسانه های اجتماعی

امروزه همه شرکت ها نیاز به حضور در دنیای اجتماعی مجازی دارند. مدیر شرکت زمانی برای پیگیری این حساب ها و به روز رسانی دائمی وضعیت آنها را ندارد و در اینجا نیاز به یک متخصص حساب های اجتماعی برای مدیریت حساب های شرکت در آنها و متقاعد کردن هر چه بیشتر کاربران برای پیگیری موارد وجود دارد. کسب و کار شرکت تا آنها را به مشتری تبدیل کند.

تنها چیزی که نیاز دارید آگاهی از نحوه مدیریت اکانت های اجتماعی و بازاریابی از طریق آنها است و درهای مشاغل آزاد در این زمینه به روی شما باز خواهد شد.

توسعه دهنده برنامه

امروزه، شرکت‌ها در تلاش هستند تا در فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل حضور پیدا کنند، زیرا مشتریان ترجیح می‌دهند با برنامه‌هایی کار کنند که آسان، ساده و سریع کار کنند. اگر به ایجاد برنامه‌ها علاقه دارید، کار مستقل ممکن است هوشمندانه‌ترین حرکت شغلی شما باشد.

تقاضا برای مهارت های توسعه iOS و اندروید بسیار زیاد است و هر چه مهارت شما بالاتر باشد، می توانید انتظار کسب درآمد بیشتری داشته باشید. بسیاری از دوره های آنلاین به شما کمک می کنند تا مهارت های خود را در این زمینه توسعه دهید، حتی اگر مدرک آکادمیک در آن ندارید.

مشاغل پرطرفدار-سازنده محتوا

محتوا پادشاه است، به خصوص در دنیای رسانه‌ای ما. محتوای دیجیتال در اشکال مختلفی وجود دارد: وبلاگ ها، کاغذهای سفید، بروشورها، خبرنامه های مجلات، ویدئوها، اینفوگرافیک ها، پست های رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل.

به عنوان یک خالق مستقل، با برندها کار خواهید کرد تا انواع مختلفی از محتوا در مورد محصولات، خدمات یا افرادی ایجاد کنید که می توانند از آن به صورت آنلاین استفاده کنند.

همه محتوا در مورد فروش نیست. گاهی اوقات در مورد معرفی یک محصول یا بحث در مورد یک موضوع جالب مانند غذا، مسافرت یا بازی های ویدیویی است. برای تولید محصول نهایی جلا، باید مهارت هایی در زمینه عکاسی یا تهیه فیلم، ویرایش و ایجاد متن داشته باشید. شرکت ها به دنبال همکاری با تولیدکنندگان محتوای آزاد هستند که استعدادهای خلاقانه ای دارند تا برند و پیام خود را برای مشتریان برجسته کنند.

لینک های مرتبط:

5 روشی که مردم در گذشته برای رهایی از گرما استفاده می کردند!

فداکاری پیکه برای بارسا: مجانی و بدون دستمزد بازی می کنم

همه چیز درباره درد مزمن: درد مزمن چگونه درمان می شود؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا