;
سرگرمی

تست سن ذهنی شما چقدر است؟ با این تست شوکه خواهید شد!

تست سن ذهنی: تعداد زیادی در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی وجود دارند که نتایجی را که از طریق تست های روانشناسی به دست می آورند به اشتراک می گذارند . این نوع آزمایش داده هایی را در مورد شخصیت خود به ما نشان می دهد که ما نمی دانستیم، فقط با پاسخ به یک سوال ساده: چند سگ در تصویر می بینید؟ این تست سن ذهنی شما را متعجب می کند!

تست جالب دیگر: تست هوش فرار: حدس بزن کدوم زن فرار می کنه؟

چند سگ در تصویر وجود دارد؟!

تست سن ذهنی

تست سن ذهنی: بنابراین، ما امروز این آزمایش را در این قسمت از سرگرمی در مجله گفتنی به شما نشان می دهیم . در تصویر می توانید تصویر یک سگ را ببینید، اما اگر دقت کنید می توانید شکل های بیشتری را مشاهده کنید. وقتی تعداد دقیق سگ ها را داشته باشید، می توانید از نتایج آن مطلع شوید.

پس از انتخاب خود در این تست سن ذهنی، متوجه خواهید شد که سن ذهنی شما چقدر است. به یاد داشته باشید که باید صادقانه پاسخ دهید، زیرا تنها در این صورت است که نتایجی که به دست می آورید معتبر خواهند بود.

همچنین ببینید:این گربه مرموز به تو می گوید خوش بین هستی یا بدبین!

نتایج تست سن ذهنی:

1. اگر 4 سگ دیدید

اگر در عکس 4 سگ می بینید سن عقلی شما 20-25 سال است. شما یک تیپ هنری و دانشگاهی هستید. دوست دارید چیزها را از منظر جدیدی ببینید و اغلب به کنسرت ها و تبلیغات کتاب می روید. محیط پر سر و صدا شما را راضی نمی کند و می خواهید با افکار ساده مغز خود را جوان نگه دارید.

2. اگر 5 سگ دیدید

اگر به 5 سگ نگاه کنید، مغز شما بین 25 تا 30 سال سن دارد و شما مظهر سادگی هستید. شما نمی خواهید همه چیز را پیچیده کنید، چه یک داستان عاشقانه یا چیزهای ساده ای مانند شام. دایره اجتماعی شما کوچک است، بنابراین احتمال اینکه دچار مشکل شوید کم است.

آرمی های ایرانی بخوانید: تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

3. اگر 6 سگ دیدید

اگر در عکس 6 سگ ببینید، ذهن شما 30-40 ساله است. شما کمی قدیمی و محتاط هستید، اما همچنین فردی هستید که مردم می توانند به او اعتماد کنند. دوستانتان اغلب از شما راهنمایی می خواهند زیرا فکر می کنند بالغ و پایدار هستید. شما آدم پر زرق و برقی نیستید و روی زمین هستید.

4. اگر 7 سگ دیدید

اگر ۷ سگ دیدید به معنای واقعی کلمه یک کودک هستید. شما خیلی ساده لوح، ساده و مثل بچه ها مهربان هستید.

همچنین بخوانید: اگه تو عکس، آدم معروفو پیدا کنی نابغه ای!

تست شخصیت چیست؟

تست سن ذهنی: تست روانشناختی نیز نامیده می‌شود، این ابزار آزمایشی است که برای اندازه‌گیری یا ارزیابی یک ویژگی روان‌شناختی خاص یا ویژگی‌های کلی شخصیت یک فرد در نظر گرفته شده است.

ساخت آزمایش باید اطمینان حاصل کند که رفتار خاص قبل از یک معرف خاص، تا حد امکان صادقانه عملکرد آزمودنی را در موقعیت‌های روزانه نشان می‌دهد که در آن ظرفیتی که آزمایش قصد ارزیابی آن را دارد در اجرای واقعی قرار می‌گیرد.

به گفته پدر روانکاوی، زیگموند فروید، تجربیاتی که فرد در طول زندگی انباشته می کند به شکل گیری شخصیت یا شخصیت او در بزرگسالی کمک می کند. فروید ادعا کرد که تجارب آسیب زا در این مرحله تأثیر قوی دارند.

از سوی دیگر، دانشگاه فناوری آمریکای لاتین (UTEL) مکزیک خاطرنشان می‌کند که آزمون‌های شخصیتی یا روان‌شناختی به سه بخش تقسیم می‌شوند: پرسشنامه، تصویری و نگرشی که ویژگی‌های مختلفی را که ممکن است در مورد خودتان نمی‌دانستید و چه چیزی را مشخص می‌کند، تعریف می‌کند. به چیزهایی فکر می کنی؟

منشا تست های شخصیت چیست؟

تست سن ذهنی: طبق ویکی پدیا ، اولین آزمون های شخصیتی در سال 1920 ایجاد شد. این پرسشنامه ها “هدف تسهیل فرآیند انتخاب پرسنل، به ویژه در نیروهای مسلح را داشتند.”

در این مواقع، بسیاری از کاربران از نقاط مختلف جهان علاقه مند هستند تا در مورد نحوه زندگی خود بیشتر بدانند. به همین دلیل است که در شبکه های اجتماعی چندین تست ساده وجود دارد که به کاربران اینترنت اجازه می دهد هر چیزی که مربوط به شخصیت خود است را بدانند.

بهترین تست شخصیت چیست؟

تست سن ذهنی: پرسشنامه 16PF یکی از معتبرترین و پرکاربردترین پرسشنامه است. این نتیجه دهه‌ها کار و تحلیل ریموند بی. کتل، روان‌شناس بریتانیایی بود که به‌خاطر مشارکت‌های بزرگش در زمینه شخصیت و بالاتر از همه، هوش شهرت دارد. او بود که برای مثال وجود هوش سیال و هوش متبلور را مطرح کرد.

این تست شخصیت به طور مداوم اصلاح و به روز شده است، اما ماهیت آن یکسان است: بررسی ویژگی های شخصیتی خود بر اساس 16 عامل و پنج عامل ثانویه: عامل A (عاطفه)، عامل B (استدلال)، عامل C (ثبات)، عامل. E (تسلط)، فاکتور F (تکانشگری)، عامل G (تطابق گروه)، عامل H (جرات)، عامل I (حساسیت)، عامل L (ظن)، عامل M (تخیل)، عامل N (حیله گری)، عامل O (گناه)، عامل Q2 (خودکفایی، عامل Q3 (خودکنترلی)، عامل Q4 (تنش).

چرا تست های شخصیت مهم هستند؟

تست‌های شخصیتی، آزمون‌هایی هستند که با هدف شناخت استعدادها، علایق و ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان شغلی انجام می‌شود. علاوه بر این، آنها می توانند پایه هایی را برای پیش بینی اینکه آیا متقاضی مورد نظر با ارزش ها و تیم کاری سازمان شما با موفقیت تطبیق می دهد، داشته باشند. اگرچه ابزاری ضروری در فرآیند استخدام است، اما اخیراً استفاده از آن به شبکه‌های اجتماعی تعمیم یافته است زیرا معمولاً دیدگاه‌های جدیدی را در مورد نحوه زندگی به شرکت کنندگان ارائه می‌دهد.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

شاید این هم جالب باشد: فقط 2 درصد کاربران موفق شدند این معمای تصویری را حل کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا