;
سرگرمی

آزمون خطا: یه چیزی تو تصویر درست نیست! به نظرت اون خطا کجاست؟ 

آزمون خطا: یه چیزی تو تصویر درست نیست! به نظرت اون خطا کجاست؟

آزمون خطا نکته سنجی میزان دقت شما در امور روزمره را بالا می برد. در معمای تصویری امروز کافیست به ما بگویید که اشتباه تصویر در کجاست؟ آیا چیزی می بینید؟ از نظر شما چیزی غیر عادی به نظر می رسد؟

شاید جالب باشد: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

این تست سرگرمی گفتنی برای کسانی است که فکر می کنند مهارت بینایی بالایی دارند و کمتر دچار خطای دید هستند. اما خوب گاهی توجه ناکافی ذهن ما را فریب می دهد.! زمان را مدیریت کنید شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

تصویر آزمون خطا

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

آزمون خطا

با آزمون خطا نکته سنجی توانایی های خود را آزمایش کنید. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می گردد که خود به خود در بسیاری از  امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم. با آزمون خطا نکته سنجی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

برای دیدن پاسخ آزمون خطا به پایین صفحه بروید:

.

چالش دید: تست بینایی خرس قطبی: شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا خرس قطبی را در تصویر پیدا کنید!

.

زود تسلیم نشوید باز هم به تصویر برگردید و این بار با دقت بیشتری نگاه کنید

.

حتما ببین: لاکچری ترین آدم ها متولد کدام ماه های سال هستند؟

.

خب اگر نتوانستید آزمون خطا را حل کنید نگران نباشید پاسخ را در ادامه می بینید:

پاسخ آزمون خطا

خب، آیا شما توانستید راه حل آزمون خطا را پیدا کنید؟  علاوه براین خطاهای دیگری نیز در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید کجاها و چرا؟

چالش بینایی: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

پاسخ آزمون خطا

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب معمای تصویری سگ در خیابان را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

حتما ببین: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

توهم نوری چیست؟

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند. کاربران اینترنتی نیز با اندکی مکث در مقابل چنین تصاویری سعی در پاسخگویی به این سوال دارند.

این تصاویر از توهمات نوری به منظور مطالعه ذهن و چشم ها با جزئیات زیاد است. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. یافتن راه حلی برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. وقتی معما حل می شود، ذهن مردم متعجب می شود.

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

از آنجا که پرورش مغز از سال های اولیه زندگی و کودکی آغاز میشود امری مهم و تاثیر گذار است. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

تست های بیشتر:

این مطلب غوغا کرد: ازدواج دیر هنگام سبریتی ها: سلبریتی هایی که سر پیری فیلشون یاد هندستون کرد!

اینم خیلی جالبه: آزمون خطر مرگ: جون کدوم بچه در خطره؟ کدوم مادر بی فکرتر هست؟

حتمن اینم ببین: سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

حتما ببینید: رابطه عاشقانه سمی چیست و چطوری آن را تمام کنیم؟

کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. به نظرم این موضوع خیلی تعجب اور نیست که گربه ای استخوان بخورد چون انها گوشتخوار هستند امکان دارد صاحب او به ان بدهد و از ان موقع در دهان او است اما اگر به نیمکتی که مادر بزرگ و پسر نگاه کنیم فقط ۲ پایه دارد و تعادل این موضوع عجیب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا