;
سرگرمی

میتونی در 7 ثانیه روحی که در مهمونی شرکت کرده رو شناسایی کنی؟

هوش تصویری شناخت روح در مهمونی: در تصویر هوش تصویری شناخت روح در مهمونی ما شاهد برپایی یک جشن به مناسبت سال نو می باشیم که افراد مختلفی در آن حضور پیدا کرده و در کنار یکدیگر به جشن و پایکوبی مشغول هستن،اما در این جشن یک روح نیز وجود دارد.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن روح را در آزمون هوش تصویری شناخت روح در مهمونی تشخیص بدید؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت روح در مهمونی

هوش تصویری شناخت روح در مهمونی 1

.

.

.

یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرمی آن هاست. بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت روح در مهمونی

برای حل کردن این معمای تصویری علاوه بر داشتن دقت و تمرکز و جزیی نگری باید دارای چشمانی تیزبین نیز باشید،روح حاضر در این مراسم جشن زنی می باشد که لباس بنفش بر تن نموده است اگر به پاهای وی دقت نمایید متوجه می شوید که وی پا ندارد و مانند اشباح در هوا معلق می باشد.

هوش تصویری شناخت روح در مهمونی 2

آیا هوش تصویری شناخت روح در مهمونی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا