;
سرگرمی

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

معمای تصویری دارک: اگر خطاهای مشکوکی پیدا کردید، تا انتها حرکت کنید تا متوجه شوید که آیا حق با شما بود یا خیر! ما 10 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا بفهمید این تصویر چه مشکلی دارد آیا می توانید این کار را انجام دهید؟

در گفتنی امروز تمام بینش خود را برای حل چالش در زمان تعیین شده به کار بگیرید!

شاید جالب باشد: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

حتما ببین: لاکچری ترین آدم ها متولد کدام ماه های سال هستند؟

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

.

اگر هنوز چیزی پیدا نکرده اید و وقت شما تمام شده است، ما پاسخ معمای تصویری دارک را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

هوش هیجانی: چطور رابطه ای عاشقانه و پایدار داشته باشیم؟

.

معمای تصویری دارک:

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر، و نه به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

این چالش های تصویری، تخیل، منطق و توجه به جزئیات شما را آزمایش می کنند.

.

حتما ببینید: نشانه های رابطه اشتباه که زنان و مردان باید بدانند!

.

جواب معمای تصویری دارک

چالش بینایی: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

بر خلاف آن چه در وهله اول به نظر می آید، خفت گیرها در خطرند چون سر راهشان یک دختربچه معمولی قرار نگرفته. او سایه ندارد و لباسش خونی است و بنابراین به زودی آن ها را نیز خواهد کشت!

جواب معمای تصویری دارک

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

تست بینایی چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آن ها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری،پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت معماهای تصویری چیست؟

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

حتما ببین: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

تست های جالب دیگه که باید ببینین

این مطلب غوغا کرد: ازدواج دیر هنگام سبریتی ها: سلبریتی هایی که سر پیری فیلشون یاد هندستون کرد!

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

این تست رو هم ببین: آزمون شناسایی محل اسکناس به شما ثابت می کند که چقدر دقت دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا