;
سرگرمی

آزمون هوش گارسون خطرناک و تشخیص بده تا الیزابت از روی زمین محو نشده!

آزمون هوش گارسون خطرناک: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

در آزمون امروز که شناخت گارسون واقعی می باشد، زنی را میبینیم که به رستورانی رفته و درخواست غذا داده است. دو گارسون کنار میز ایستاده اند و هر دو شبیه هم هستند. یکی از گارسون ها مدعی است که او گارسون اصلی رستوران است. و دیگری اصلا انسان نیست!آیا او راست می گوید؟

از دست ندهید: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

آیا میتونی بگی کدوم یکی از گارسون ها یک آدم فضایی می باشد؟چون یکی از گارسون ها واقعا انسان نیست! اما کدامیک واقعا راست می گویند.

این معمای تصویری یکی از دشوارترین معمای‌هایی است که باید در یک نگاه حل ‌شود. خیلی ها پس از شکست در اولین تلاش تسلیم شدند.اما ایا شما جرات داری که این ازمون را حل کنی؟

شاید جالب باشد: بازی فکری مثلث ها چندتا هستند؟ هندسه دان ها در 7 ثانیه جواب درست میدن!

آزمون هوش گارسون خطرناک و تشخیص بده تا الیزابت از روی زمین محو نشده!

تصویر آزمون هوش گارسون خطرناک

این تست هم جالب است: کدوم بازیکن فوتبال دچار حمله قلبی شده و زنده نیست؟ اگر بلافاصله بفهمی شدید باهوشی!

آزمون هوش گارسون خطرناک

شما برای حل کردن آزمون هوش گارسون خطرناک دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 5 ثانیه فرصت دارید جواب این آزمون را بدهید،پس با دقت و تمرکز بلا به تصویر نگاه کنید ،چون بعدا بهانه و افسوس خوردن قابل قبول نمی باشد.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

سوال آزمون هوش گارسون خطرناک و ارائه پاسخ به آن نیازمند یک چشم قوی و دقتی بالاست. تنها 15 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون توانستند در یک نگاه، فردی را که غیر عادی و در واقع یک انسان نیست را شناسایی کنند.

اگه گفتی چجوری حل میشه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

شما می توانید با کمک آزمون هوش گارسون خطرناک، چابکی تصویری و ذهنی خود را در تلاش برای غلبه بر این چالش امتحان کنید. آیا همواره مدعی هستید که هیچ کس به نکته سنجی و تیزبینی شما نیست!؟ اگر مدعی هستید، اکنون در جای درستی قرار گرفته اید. شما باید با توجه به آنچه در تصویر می بینید، بلافاصله باید آزمون شناخت گارسون واقعی گفتنی را حل کنید.

پاسخ آزمون هوش گارسون خطرناک

از دست نده: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

جواب آزمون هوش گارسون خطرناک

حالا نوبت به پاسخ رسیده و ما شما خوانندگان عزیز را بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت.بیگانه یا گارسون غیر واقعی در سمت راست تصویر شما قرار دارد، زیرا او دو دست چپ دارد،همچنین به گردن وی اگر دقت کنید شاهد ابششی شبیه ماهی ها میشویم دقت کنید،این فرد بیگانه یه دستان رنگی مرد اشاره می کند و آن را دلیلی بر بیگانه خواندن مرد می داند. در حالی که مرد گارسون دستان خود را خالکوبی کرده است.

این معما هم ترکونده: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

آیا توانستید با یک نگاه یا در مدت زمان تعیین شده به جواب آزمون هوش گارسون خطرناک دست پیدا کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

ببینید: آزمون بینایی گل های زرد: سه گل نرگس کوچک در میان گل ها مخفی شده که فقط تیزبین ها می بینند!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

آزمون هوش گارسون خطرناک: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

خواندنی و جالب: راز جوانی سونگ هه کیونگ در 42 سالگی: برای کاهش پف صورت و چروک کدو حلوایی بخورید!

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی طعمه کوسه: کدام فرد زنده نخواهد ماند اگر باهوش هستید در کمتر از 6 ثانیه طعمه کوسه را پیدا کنید!

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

آزمون هوش گارسون خطرناک: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی طعمه کوسه: کدام فرد زنده نخواهد ماند اگر باهوش هستید در کمتر از 6 ثانیه طعمه کوسه را پیدا کنید!

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت قفل صفحه نمایش موبایل شما چطوری باز می شود؟ خودتو بیشتر بشناس!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

ممکن است برای شما جالب باشد:

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

معمای جالب: معمای تصویری در دل طبیعت بزنید؛ فقط ده درصد کاربران توانستند قورباغه را ببینند!

 حتمن ببین: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

تست چالشی که ترکونده: تست هوش حقیقت یابی: کدومشون سخت در اشتباهه؟!

این هم جالب است: تست بینایی مرغ عشق ها چه فرقایی با هم دارن؟ اختلافات این دو تا پرنده عاشقو حل کن!

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

اگر زبلی از دست نده: تست قدرت بینایی خوک را تیز بین ها حل می کنند، آیا می توانید دو تا خوک شبیه به هم را پیدا کنید؟

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

معمای جالب: آزمون شناسایی مامور الکی را اگر زرنگ باشید می فهمید!

جالب است: بازی فکری کبریت ها: اگر زرنگی با حرکت دادن یه کبریت جوابو بگو!

از دست نده: تست هوش خانم متاهل رو شناسایی کنید و جا پای بزرگان تیزهوش بذارید!

آزمون هوش زوج ساده زیست را شناسایی کنید: آیا آدم ها را درست می شناسید؟!

آزمون هوش گل و برگ: آیا شما فردی باهوش هستید؟ پاسخ معادله چند می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا