;
سرگرمی

شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

شخصیت شناسی شکل ناخن؛ اطلاعات جالبی درباره شما می دهد. به دستان خود نگاه کنید و با تصویر مقایسه کنید شکل ناخن شما شماره چند است؟ نتایج بسیار جالب است.

برای دیدن نتایج شخصیت شناسی شکل ناخن کمی پایین تر بروید:

.

.

.

.

.

.

حتمن ببینید: بازسازی چهره واقعی شاعران ایرانی(حافظ و بقیه بزرگواران)+ تصاویر

شخصیت شناسی شکل ناخن

شکل ناخن شماره 1

اگر شکل ناخن شما در تست شخصیت براساس شکل ناخن به این شکل باشد باید بگوئیم که به صورت کلی شما فردی آرام، عمل گرا، متعادل و مستقل با ذهنیت عالی هستید. افرادی با این شکل ناخن، قابل اعتماد هستند و نسبت به گفتار و کردار خود احساس مسئولیت زیادی دارند. چنین افرادی معمولاً مدیر متولد می شوند.

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

شکل ناخن شماره 2

از ویژگی های اصلی افراد دارای این شکل ناخن: تیزبینی، انعطاف پذیری، مدبر و مدبر بودن است. این افراد بسیار سریع ناراحت و عصبانی می شوند.افراد با چنین ناخن هایی معمولاً حریص و پرخاشگر و همچنین تا اندازه ای حسود هستند.

شکل ناخن شماره 3

افراد دارای چنین شکل ناخن باید بدانند که تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن به ویژگی های کلی آن ها نیز اشاره کرده است. این افراد خودخواه، حسابگر و فرصت طلب هستند. آنها عاشق تجمل هستند و می توانند به راحتی توجهات را به خود جلب کنند.

شکل ناخن شماره 4

این افراد گرم مزاج و بی حوصله و تا اندازه ای سریع هستند. هر چه ناخن‌ها کوتاه‌تر باشد، فرد نسبت به خود و دیگران خواستارتر است. آنها همیشه برای یافتن راه خود تلاش می کنند و کمال گرایان اصلاح ناپذیری هستند.

شکل ناخن شماره 5

روح های شکننده، لطیف و عاشقانه با آرمان های بزرگ از ویژگی های افراد دارای این شکل ناخن است. آنها دوست دارند برای دیگران احساس مفید بودن کنند، آنها بسیار احساساتی هستند و به راحتی توهین می شوند.

شکل ناخن شماره 6

نظر شما در مورد تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

ناخن

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

برایتان جالب خواهد بود

کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

اگه گورخر متفاوت را زیر 7 ثانیه ببینی دیدت عالیه!

داستان حکیم و دختری که کسی دست به باسنش نمی زد!

خانوم نرمال در تصویر کدومه؟ اگه بگی درود بر تو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا