;
سبک زندگیآشپزی

طرز تهیه پنکیک: به راحتی پنکیک خوشمزه درست کنید

طرز تهیه پنکیک بسیار آسان یک دستور العمل برای مبتدیان است. پنکیک که با نام های پنکیک آمریکایی، هات کیک، پنکیک یا پنکیک نیز شناخته می شود، یک خوراکی لذیذ است که می توان آن را در هر زمانی از روز به صورت شیرین یا شور مصرف کرد. به این ترتیب، اگر تعجب می کنید که چگونه پنکیک تهیه کنید، پاسخ ساده است، با هر آنچه که می خواهید!

پنکیک های خانگی گزینه ای عالی برای تهیه انواع غذاها هستند، زیرا از آن ها برای تهیه کیک یا خوردن آن ها با کمی عسل استفاده می شود. با آموزش رایگان وبسایت گفتنی طرز تهیه پنکیک خانگی را با کمترین هزینه ای که فکر می کنید یاد بگیرید و از یک غذای ساده و خوشمزه لذت ببرید. پس تا آخر این دستور پخت با بخش سبک زندگی همراهی کنید.

همچنین ببینید: طرز تهیه شیربرنج چربی سوز: غذای شیرین و سالمی که لاغرتان می کند

مواد لازم برای طرز تهیه پنکیک ساده

شیر —————————————————————————————–  سه چهارم یک فنجان
کره ——————————————————————————————  یک قاشق چایخوری
عسل —————————————————————————————  چند قطره
آرد (ترجیحا شیرینی پزی) —————————————————————–
تخم مرغ ————————————————————————————  یک عدد
روغن زیتون ———————————————————————————  1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک بسیار آسان

دستور تهیه پنکیک بسیار آسان است. ابتدا همه مواد را آماده کنید. اگر آرد خودپز یا آماده ندارید، یعنی آردی که از قبل حاوی مایه خمیر است (به آن آرد کیک هم گفته می شود)، می توانید از آرد گندم معمولی استفاده کنید و یک قاشق چایخوری پودر مایه خمیر شیمیایی (بیکینگ پودر) اضافه کنید.

 مرحله 1-طرز تهیه پنکیک بسیار آسان

آرد را در ظرفی بریزید و تخم مرغ و شیر را اضافه کنید . خوب هم بزنید تا این مواد یکدست شوند و تقریباً هیچ گلوله ای وجود نداشته باشد.

نکته: می توانید از شیر کامل یا نیمه چرب گاو استفاده کنید.

 مرحله 2

برای تمام کردن خمیر پنکیک خانگی، مقداری روغن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید . می بینید که روغن باعث می شود گلوله های آرد حل شده و خمیر یکدست و یکدستی باقی بماند.

نکته: اگر خمیر خیلی غلیظ بود می توانید کمی شیر اضافه کنید.

طرز تهیه پنکیک بسیار آسان – مرحله 3

برای درست کردن پنکیک، یک تابه را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین با کمی روغن یا کره گرم کنید. وقتی تابه داغ شد، یک قاشق غذاخوری از مخلوط را اضافه کنید و روی حرارت بگذارید تا حباب هایی روی سطح ظاهر شود، سپس آن را برگردانید و طرف دیگر آن را بپزید.

مرحله 4

برای سرو طرز تهیه پنکیک فوق العاده آسان، کمی کره و عسل اضافه کنید و لذت ببرید. اگر می‌خواهید آن‌ها را با چیز نمکی بخورید، می‌توانید آن‌ها را با  تخم‌مرغ سرخ‌شده یا یک تخم‌مرغ با ژامبون سرو کنید.

طرز تهیه بیشتر: 

انواع کیک های خوشمزه خانگی را بشناسید

معروفترین غذاهای سنتی اوکراین که باید امتحان کنید…

آموزش مرغ سرخ شده با سالاد کلم…

غذاهای معروف هندی که شهرت جهانی دارند

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا