;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

جذاب ترین زنان از نظر مردان: نقطه جذابیت چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

جذاب ترین زنان از نظر مردان: زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند. بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند. آیا می دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است. مطلب امروز بخش سبک زندگی را مطالعه کنید تا به جواب سوالات خود درباره زن جذاب برسید. با گفتنی همراه باشید.

این را هم ببینید: آموزش بهترین ته دیگ زعفرانی: ترد و خوشمزه با فوت کوزه گریش

چهره های ساده و بدون چربی

جذاب ترین ویژگی زنان از نظر مردان سادگی صورت آن ها است. این معیار تقریبا در همه جای جهان یکسان است و مردان تمایل بیشتری به زنان ساده دارند. پژوهشگران برای درک بهتر این موضوع ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و چهره ی زنان را به طور تصادفی در صفحه ی نمایش نشان دادند و از مردان خواستند به این چهره ها نمره دهند.

لیلا حاتمی

جذاب ترین زنان از نظر مردان، این تحقیقات ثابت نمود مردان به چهره های بدون چربی تمایل بیشتری دارند. زیرا صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، بافت صاف و چین و چروک کم دارند و همراه با خطوط کانتوری نرم هستند.

جذاب ترین زنان از نظر مردان، مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد و پردازش چنین صورتی در مغز آسان است. بی چربی بودن چهره می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند و عرصه را برای دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که از نظر مردان مهم است باز کند.

این مطلب هم کاربردیه: طرز تهیه رنگ خوراکی در آشپزخانه: دیگه از بیرون نخر

زنان خوش اندام

جذاب ترین زنان از نظر مردان، بر خلاف تصورات برخی؛ مردان زنان لاغر را نمی پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خمها و قوسهای ظریف اندام زنان میباشند.

 زنان با پوست تمیز

مردان پوست بدون لک را بیشتر می پسندند و از نظر جنسی آن را جذاب می دانند.

جذاب ترین زنان از نظر مردان2

این ترفند مفید رو ببین: از بین بردن سوختگی اجاق گاز استیل بدون زور زدن و خراش

صورت هایی شبیه والدین

جذاب ترین زنان از نظر مردان، اغلب ما جذب صورت هایی می شویم که شبیه پدر یا مادرمان است و به این خاطر که آنها نخستین حامیان و مراقبان ما بوده اند و ما دوستشان داریم.

آراستگی ظاهری

جذاب ترین زنان از نظر مردان، اگر می خواهید از دید مردان یک زن جذاب باشید بهتر است به ظاهر خود و لباس هایتان بیشتر اهمیت بدهید. زیرا اکثر مردان کلی نگر هستند و به جزئیات توجهی ندارند و لباس هایتان آن ها را بیشتر از چهره تان جذب می کند. بنابراین سعی کنید در لباس هایتان بیشتر از رنگ ها شاداب و طرح ها متفاوت استفاده کنید تا زیبا تر به نظر برسید.

آرایش clean girl

جذاب ترین زنان از نظر مردان، مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می کنند. پس توجه داشته باشد که در آراستگی ظاهر زیاده روی نکنید و آرایش های زیاد و تند و زننده نداشته باشید.

این هم جالبه: بهترین ترفند نگهداری سبزی خوردن: تا یک هفته تازه می مونه!

جذاب ترین زنان از نظر مردان1

خنده روبودن

جذاب ترین زنان از نظر مردان، زنان محبوب، خنده رو هستند زیرا همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است.

چهره های معمولی

جذاب ترین زنان از نظر مردان، بسیاری از مردان اعتقاد دارند چهره های معمولی با ویژگی های متوسط جذاب تر از صورت های خاص هستند. تحقیقی که روی صورت های مختلف انجام شد نشان داد که بیشتر مردم صورت های عادی را بیشتر دوست دارند. به این خاطر که ترکیبی از ژن های مختلف هستند.

برایتان جالب خواهد بود

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

شیرینی حاجی بادام برای عید با طرز تهیه مرحله به مرحله

صفر تا صد شخصیت شناسی مردان از طرز لباس پوشیدن برای اولین بار!

بیا تا بهت بگم کدوم مرد مناسب توعه؟+ یکبار برای همیشه!

درخواست رابطه جنسی قبل از ازدواج + دخترا و پسرا مراقب باشین!

تغییرات باورنکردنی مغز در زمان عاشق شدن

از نظر علمی آلت تناسلی مردان چه شکلی جذاب تر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا