;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جذاب ترین مرد دنیا از گروه BTS که سوپرمن را شکست داد!

جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس: کمتر کسی را می شناسید که نام گروه محبوب بی تی اس را نشنیده باشد.  بخش فرهنگ و هنر گفتنی خبری مهیج برای طرفداران این گروه موسیقی دارد. آرمی ها بشتابید که دور دور شماست.
نظرسنجی ارائه شده توسط سایت TC Candler که هر ساله ۱۰۰ مورد از زیباترین چهره ها را معرفی می‌کند نشان داد که مردم ترجیح می‌دهند به RM لیدر گروه پاپ کره ای بی تی اس (BTS) که امروز یکی از محبوب ترین ها در سرتاسر دنیاست رای بدهند.
هنری کاویل (Henry Cavill) هنرپیشه بریتانیایی که بازی در نقش سوپرمن را در کارنامه خود دارد، پس از کیم نام جون (Kim Nam-joon) که بیشتر با نام آر ام شناخته می‌شود، در رده دوم زیباترین مردان جهان قرار گرفت.
این در حالی است که بازی کاویل در فصل سوم سریال درام فانتزی ویچر (The Witcher) ادامه دارد و گمانه زنی هایی وجود دارد که او ممکن است برای بازی در نقش سوپرمن در فرنچایز دنیای توسعه یافته دی سی بازگردد.
خوش تیپ ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس BTS: هنری کاویل در سریال درام فانتزی ویچر (The Witcher)
جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس
با این حال همان‌طور که انتظار می‌رفت کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی به این نظرسنجی نشان دادند و حتی برخی آن را تقلبی دانستند. با این حال نتیجه این نظرسنجی قطعی نیست و تا دسامبر ادامه خواهد داشت.

RM که به عنوان زیباترین مرد دنیا انتخاب شده کیست؟

جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس

کیم نام جون: RM که به عنوان زیباترین مرد دنیا انتخاب شده کیست؟

آر ام ۲۷ ساله یک رقصنده، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی و البته خواننده اصلی گروه بی تی اس است، گروهی که با آن آهنگ های موفقی خلق کرد. او البته سابقه آهنگسازی برای هنرمندان دیگری نظیر گروه راک فال اوت بوی (Fall Out Boy)، گروه پسرانه کره ای تی اکس تی (TXT)، لیل ناز اکس (Lil Nas X)، رپر آمریکایی و دیگران را هم دارد.

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس را بیشتر بشناسید:

جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس

کیم نام جون در ۱۲  سپتامبر ۱۹۹۴ در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او دانشجوی مهندسی و علاقه‌مند به یادگیری زبان‌ های مختلف به‌ویژه انگلیسی است که به آن تسلط کامل دارد. او پیش از این گفته بود تماشای سریال پرطرفدار و محبوب دوستان (Friends) به او در زمینه یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی کمک کرده است.

RM پیش از آنکه به در موسیقی پاپ مشهور شود به عنوان یک رپر زیرزمینی شروع به کار کرد؛ جایی که به سرعت توانست استعداد خود را نشان دهد. او در آن زمان با چهره های مطرح این ژانر در کشورش نظیر زیکو از بلوک بی (Zico of Block B) همکاری کرد.

با ثبت ۱۹۳ ترانه به نام خود، RM به عنوان جوان ترین هنرمند معروف کره ای و دومین ترانه سرای معتبر این کشور شناخته می‌شود. او در کنار همراهی با گروه پسرانه BTS، یک حرفه انفرادی را هم آغاز کرده که با دو میکس اول خود به نام های RM و Mono به موفقیت های فردی دست یافته است.

جذاب ترین مرد دنیا از گروه بی تی اس همچنین در شبکه های اجتماعی یک پدیده محسوب می‌‌شود؛ آر ام در اینستاگرام ۳۱ میلیون دنبال کننده دارد که او را در میان محبوب ترین های جهان قرار می‌دهد.

مطالب جالب دیگر که حتما ببینید:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

بی تی اس(BTS): در حالی که جین برای خدمت سربازی موهایش را از ته تراشیده آرمی‌ها را احساساتی کرد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا