;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره و سرنوشت باورنکردنی بازیگران سریال خانه کوچک بعد از ۴۷ سال+عکس

بازیگران سریال خانه کوچک: اگر ۴۷ سال پیش زمانی که سریال خانه کوچک ساخته و پخش شد این سریال را دنبال کرده باشید از طریق این مطلب می توانید بفهمید که هر کدام از بازیگران این سریال چه شکلی شده و در چه شرایطی هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر و سونوشت بازیگران سریال خانه کوچک را بعد از گذشت سال ها مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی حسین جعفری بازیگر کودکی یوزارسیف در 31 سالگی+ عکس

خانهٔ کوچک در چمنزار (به انگلیسی: Little House on the Prairie) سریال تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس رمان لورا اینگلز وایلدر تهیه شده‌است. این سریال از ۳۰ مارس ۱۹۷۴ تا ۲۱ مارس ۱۹۸۳ هر هفته از کانال ان‌بی‌سی پخش می‌شد. این سریال در تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه آموزش باز پخش شده و دوباره در حال پخش است.

داستان سریال خانه کوچک

این سریال داستان خانواده‌ای کشاورز را در قرن نوزدهم نشان می‌دهد که در روستایی به نام والنات گرو اقامت کردند. در این سریال داستان زندگی لورا اینگلز، فرزند دوم این خانواده، قهرمان اصلی این فیلم، از کودکی تا دوران تدریس در مدرسه و ازدواجش در والنات گرو نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: عوامل سریال دلدادگان در کنار اعضای خانواده واقعیشون بیرون سریال

بازیگران سریال خانه کوچک: مایکل لندون

مایکل لندون (انگلیسی: Michael Landon؛ زاده ۳۱ اکتبر ۱۹۳۶ درگذشته ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۹۱ میلادی فعالیت کرده‌است.

بازیگران سریال خانه کوچک2

این هم جالبه: آی جونگ ندیمه دونگی بیرون سریال که بعد از جراحی زیبایی اصلا شناخته نمیشه!

بازیگران سریال خانه کوچک: کارن گراسل

کارن گراسل (انگلیسی: Karen Grassle؛ زادهٔ ۲۵ فوریهٔ ۱۹۴۲) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به خانه کوچک و وایت ایرپ اشاره کرد.

بازیگران سریال خانه کوچک1

ملیسا سو اندرسون

بازیگران سریال خانه کوچک: مِلیسا سو اَندِرسون (به انگلیسی: Melissa Sue Anderson) (زادهٔ ۲۶ سپتامبر ۱۹۶۲) هنرپیشه و صداپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی‌ای که او در آن نقش داشته‌است می‌توان به خانهٔ کوچک اشاره کرد.

ملیسا در سال ۱۹۹۰ با مایکل اسلون (Michael Sloan)، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون، ازدواج کرد. آن‌ها دو فرزند به نام‌های پایپِر (Piper) (دختر، زادهٔ ۱۹۹۱) و گریفین (Griffin) (پسر، زادهٔ ۱۹۹۶) دارند. این خانوادهٔ چهارنفره در سال ۲۰۰۲ به مونترآل مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۷، در روز ملیِ کانادا به تابعیتِ آن کشور درآمد.

این هم جالبه: عکس هایی از قیافه واقعی زلیخا در موزه مصر

بازیگران سریال خانه کوچک3

ملیسا گیلبرت

بازیگران سریال خانه کوچک: ملیسا گیلبرت (انگلیسی: Melissa Gilbert؛ زاده ۸ مهٔ ۱۹۶۴) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. از کارهایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به مجموعه خانه کوچک اشاره کرد. او در آن مجموعه نقش “لورا” را ایفا می‌کرد که می توان آن را اصلی ترین نقش این مجموعه دانست.

بازیگران سریال خانه کوچک4

آلیسون آرنگریم

آلیسون آرنگریم (انگلیسی: Alison Arngrim؛ زادهٔ ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۶۲) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.خانه کوچک در نقش نلی (۱۹۷۴–۱۹۸۲)

این مطالب هم جالبه: عکس همسر و فرزند کوروش زارعی بازیگر نقش لاوی برادر مهربان یوسف+ بیوگرافی

بازیگران سریال خانه کوچک5

این هم جالبه: باقر محمدی دروازه بان فوتسال ایران، زندگی شخصی و سوابق حرفه ای + عکس و بیوگرافی

ماتیو لابورتو

بازیگران سریال خانه کوچک: ماتیو لابورتو (انگلیسی: Matthew Laborteaux؛ زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۶۶) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.او همچنین برادر کوچک تر پاتریک لابورتو است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به زنی تحت تاثیر، بچه‌های سوت‌زن و خانه کوچک اشاره کرد.ماتیو اولین کارش را در کودکی با بازی در خانه کوچک شروع کرد و از کودکی تا نوجوانی مشغول آن بود ماتیو به جز بازیگری صدا پیشه انیمیشن نیز هست.

بازیگران سریال خانه کوچک6

کاترین مک‌گرگور

کاترین مک‌گرگور (به انگلیسی: Katherine MacGregor) زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۲۵ درگذشتهٔ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۹۳ سال) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بود.

بازیگران سریال خانه کوچک7

برایتان جالب خواهد بود

مجری های برنامه کودک قدیم پس از 40 سال چقدر عوض شده اند+ عکس

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دو تابعیتی در ایران+ عکس

جشن تولد ستاره سادات قطبی با تیپ مجلسی+ عکس ها

بیوگرافی ایرج ملکی از بازیگری تا انتخابات مجلس + عکس همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا