;
سرگرمی

اگر ذهن کارآگاهی دارید قاتل عروس را در صحنه شناسایی کنید!

بازی فکری قاتل عروس: برای حل این سوال هوش تصویری، 9 ثانیه زمان در نظر گرفته شده است! اجزا و عناصر عکس را به خوبی رصد کنید و بگویید قاتل عروس در صحنه کیست؟

یادتان نرود که تقلب نکنید و برای دیدن پاسخ پایین نروید. افرادی که شمه کارآگاهی دارند و جزئیات را به خوبی به یاد می سپارند می توانند در کمترین زمان ممکن بازی فکری قاتل عروس را با موفقیت حل کنند.

بازی فکری قاتل عروس: اگر ذهن کارآگاهی دارید قاتل عروس را در صحنه شناسایی کنید!

حتما ببینید: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

بازی فکری قاتل عروس:

بازی فکری قاتل عروس

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

 

.

اینم ببین: بازی فکری دروغ: اگر نکته سنجی بگو چه کسی دروغ میگه؟!

.

.

.

پاسخ بازی فکری قاتل عروس

اگر دقت کنید سر سوزنی که به بدن عروس فرو رفته پر مانند و از جنس لباس زن قرمز پوش است. او تیر را در لباسش جاساز کرده بوده!

پاسخ بازی فکری قاتل عروس

خب آیا توانستید پاسخ بازی فکری قاتل عروس را درست حدس بزنید؟

حتما ببین: اگر خیلی باهوشی این چالش تصویری رو از دست نده!

معماهای تصویری

معماهای تصویری می تونه راجع به پیدا کردن اشتباهات تصویری باشه یا حتی تفاوت هایی که بین دو تا شی یا دو تا مکان وجود داره. همچنین بخشی از این معما ها به پیداک ردن حیوانات استتار شده تو طبیعت مربوط می شن. اگرچه این نوع معماها تا حدی شبیه تست بینایی هستن اما فقط تیزبینی شما رو تقویت نمی کنن! این معماها مستلزم این هستن که یه سری قواعد و اصول منطقی رو بدونین و قادر باشین استدلال منطقی انجام بدین.

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

این تست را حتمت امتحان کن: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

خاستگاه تست هوش

معماها که امروزه به عنوان تست هوش شناخته می‌شوند در سال 1905 توسط روان‌شناس فرانسوی آلفرد بینه (1857-1911) ایجاد شد. برای مدت طولانی، آنها نام بینه را داشتند و توسط روانشناسان برای شناسایی کودکانی که در فعالیت های مدرسه به کمک نیاز داشتند، استفاده می کردند. سپس او می خواست مشخص کند که نتیجه پایین در تست های IQ نشان دهنده ناتوانی در یادگیری نیست، بلکه نشان دهنده این است که باید زمان بیشتری را برای مطالعه اختصاص داد.

یادگیری و تمرین تفکر حل مسأله

خطای تصویری آشپزی: بازی فکری در قالب معما و تست هوش، دستاوردهای فراوانی برای‌تان به همراه خواهد داشت. تقویت قدرت تصمیم گیری، افزایش میزان صبر و حوصله و توانایی سازماندهی و منظم کردن افکار از جمله رهاوردهای بازی‌های فکری به این سبک است. بازی‌های معمایی به شما یاد می‌دهند که چطور یک مسأله را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا قابلیت بررسی ابعاد مختلف آن میسر شود. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معمایی است. از این نترسید که شاید از عهده این بازی‌ها برنیایید. خجالت را کنار بگذارید و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تان بیشتر حساب کنید.

جالبه: اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

تقویت قوه تحلیل و استدلال

وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

افزایش ضریب هوشی

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

تست های جالب دیگر:

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

خیلی جالبه ببینید: مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

سوال هوش غیر زندانی:خوب به تصویر نگاه کنید. کدام یک زندانی نیست؟

معمای اشتباهات تصویر را تیزبین ها می بینند!

سوال هوش موقعیت خطرناک: مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اون مرد با روپوش پزشکی هم مشکوکه چون پزشک انسان نیست و دوی تابلوی روی لباسش نوشتهvet میشه دامپزشک.اون خدمتکاره هم مشکوکه چون نی توی جیب کتش داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا