;
سرگرمی

هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

ماهی در تصویر سرگرمی امروز گفتنی طوری استتار کرده که نمی توانید آن را پیدا کنید! هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

این چالش‌ها چه از طریق صفحه‌نمایش تلفن همراه و چه از طریق مجلات و کتاب‌ها، نسل‌هاست که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند، زیرا ما را به چالش می‌کشند تا در هنر مشاهده بهترین باشیم.

 

از آنجایی که انسان ها دوست دارند پتانسیل خود را ثابت کنند، در نهایت درگیر این نوع فعالیت می شوند که تأثیر مثبتی بر ذهن آنها می گذارد.

خیلی جالب است: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

 

تصویر تست تیز بینی پیدا کردن ماهی

هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

ماهی-تصویر تست تیز بینی پیدا کردن ماهی

قوانین بازی برای این تست تصویری که امروز برای شما آورده ایم ساده خواهد بود. به تصویر نگاه کنید که در آن چندین نفر، والدین و فرزندان را می بینید که در آرامش در این جنگل زندگی می کنند. با این حال، در ترکیب یک ماهی پنهان است و شما باید آن را در زمان تعیین شده پیدا کنید.

هزاران نفر برای یافتن پاسخ این تست تلاش کردند، اما تعداد بسیار کمی موفق شدند. چالشی که شما را به نهایت می رساند، پس به تصویر اصلی دقت کنید.

این هم خیلی جالبه: معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

مکان ماهی در پایین صفحه

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست ماهی

ماهی

در حال حاضر، حدود 99٪ موفق به یافتن ماهی در این تست بینایی نمی شوند. آیا شما می توانید جز معدود افرادی باشید که از این آزمون بینایی سر بلند بیرون می آیند. اگر شما یک تیز بین هستید و چشمانی عقابی دارید حتما می توانید.
هیچ کس موفق نمی شود ماهی را در این آزمایش بصری پیدا کند: چقدر برای رسیدن به آن باهوش هستید؟
دلیل اینکه این تست تصویری در چند ساعت اخیر یکی از پربازدیدترین ها در شبکه های اجتماعی بوده است در پیچیدگی آن نهفته است. ترکیب بندی ساده به نظر می رسد، همان طور که خواهید دید، این عکس همه شخصیت ها را نشان می دهد که در صلح و آرامش در کنار هم در این جنگل زندگی می کنند، اما چیزی نگران کننده است. به طوری که همه با سطل های آب خود هستند، اما هیچ کدام ماهی یا ماهی ندارند که باید در کمترین زمان ممکن آنها را پیدا می کردید. آیا برای آن چه در حال حاضر در راه است آماده بودید؟

آیا موفق به پیدا کردن ماهی در تصویر شدید؟این ازمون فقط از نظر گرافیکی قرار بود شما را گیج کند. البته، هنگامی که آن را پیدا کردید، دوستان یا خانواده خود را به چالش بکشید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خود را بیازمایید و ثابت کنید که توانایی تکامل دارید، احتمالاً از خوانندگان مشتاق تست‌هایی هستید که در این دسته بندی سرگرمی مجله گفتنی به اشتراک می‌گذاریم و بنابراین همیشه به دنبال چالش‌های جدید برای تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای خود می توانید باشید.

نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر فرو نرفت، نگران نباشید. علاوه بر این تست، انواع دیگری از ویروس ها بین چالش ها و چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک زیر را دنبال کنید: بخش سرگرمی گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

تست بصری چیست؟

تست بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، چالش های بصری یا پازل های منطقی شناخته می شوند.

لینک های مرتبط:

چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟!

فقط کسانی که عاشق چالش هستند می توانند سه گوزن را در 10 ثانیه پیدا کنند!

سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. با سلام
    من در این تصویر یک بادبادک را هم پیدا کردم
    اخر به مردی که شالگردن نارجی دارد که در بالا صفحه
    است دقت کنید یک بادبادک میبینید

    1. درود بر شما، توجه این آزمون بیشتر روی پیدا کردن ماهی بود. خیلی خوبه که به جزئیات توجه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا