;
سرگرمی

آزمون شناسایی غیرزامبی: پنج درصد مردم فقط متوجه می شن کدوم زامبی نیست! تو چطور؟

آزمون شناسایی غیرزامبی: 4 شخص خطرناک و مشکوک به یک کافی شاپ وارد شدند. صندوقدار شدیدا دچار وحشت شد و خواست با کمک پلیس همه را بیرون کند. اما یکی از آن ها فریاد زد و درخواست کمک کرد. او گفت که زامبی نیست! آیا می توانید حدس بزنید آن شخص کیست؟

آزمون شناسایی غیرزامبی جزو معماهای نسبتا سخت ارزیابی می شود. شما باید با دنیای زامبی ها و ژانر وحشت آشنایی کافی داشته باشید. زامبی ها چه خصوصیاتی دارند و چگونه می توان خود را از دست آن ها نجات داد.

از دست ندهید: تست هوش ریاضی ترتیتب رنگ بعدی چیه؟ زبل های ریاضی در 6 ثانیه تشخیص می دن!

امیدواریم که زمان تعیین شده را از دست ندهید. چون همانطور که گفتیم این معما نسبتا سخت است و زمان آن هم محدود خواهد بود.

زمان حل کردن آزمون شناسایی غیرزامبی 6 ثانیه است!

جالب است: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

آزمون شناسایی غیرزامبی

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری راستگو: اگر زرنگ هستی بگو کدوم یکی واقعا راست میگه؟

.

.

.

.

.

جالب است: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: قصه دشمن در لباس دوست: حکایت عیسی به دین خود، موسی به دین خود

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: بازی هوش جابه جایی کبریت: اگه خدای هوشی می تونی با یه حرکت معادله درست بسازی؟!

جواب آزمون شناسایی غیرزامبی

اگر دقت کنید همه افراد دیگر یا چشمشان عجیب است یا از حدقه درآمده و قسمت هایی از بدنشان کنده شده اما زن سمت راست که باردار است فقط زخمی است و کتک خورده. او به احتمال زیاد از یک موقعیت خطرناک مرگبار گریخته و به همین دلیل آثار ضرب و شتم روی صورت و بدنش دیده می شود. به همین دلیل احتیاج به کمک دارد. شخصی که فریاد زد زامبی نیست خانوم باردار است.

شاید جالب باشد: آزمون تمرکز پیدا کردن F: اگه چشمات از جغدم تیزتره F رو بین E ها پیدا کن!

جواب آزمون شناسایی غیرزامبی

بخش سرگرمی مجله  گفتنی، هرروز با چالش های متنوع و جدیدی می آید. بسیاری از این معماها و تست های هوش، سن و سال نمی شناسند. این تست ها هم برای کودکان و هم برای نوجوانان و برزگسالان تازگی دارند. اگر از حل این تست ها لذت می برید حتما آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

جالب است ببینید: بازی فکری هوش ریاضی: اگر ریاضیت خوبه بگو چه عددی جا افتاده؟ باهوشا زود جواب میدن!

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

شاید جالب باشد: تست هوش کروئلا کدوم طرف موهاش مشکیه؟ فقط خوره های فیلم اینقد دقیقن!

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

همچنین ببینید: معمای شناخت اشتباه صبحانه: چه پت و مت بازی تو این تصویر می بینی؟ آدمای باهوش سریع میفهمن!

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

شاید جالب باشد: معمای ریاضی اعداد: گول ظاهر ساده اشو نخور! خیلی ها اشتباه حل می کنن به جز تیزهوشان!

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

پیشنهاد می شود: تست بینایی حروف انگلیسی: آیا می توانید V را میان w ها پیدا کنید؟!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

همچنین جالب است: فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید! ببینید عقل شما چقدر تیز است!

 

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

شاید جالب باشد: هوش تصویری خون آشام در رستوران میزان دقت نظر و هوش شما را نشانه می گیرد،خون آشام را در تصویر پیدا کنید

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

پیشنهاد می شود: داستان پیشنهاد ازدواج پسر دانشجویی که بدموقع به عشقش اعتراف کرد!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

جالب است: تست هوش تصویری کلاس بی خطر و امن را شناسایی کنید!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

همچنین ببینید: تست شخصیت همستر: مردم به کدام ویژگی شما غبطه می خورند؟

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

 

شاید جالب باشد: هوش تصویری زن بیخیال : کدام زن حامله نادان تر است؟

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید جالب باشد: سوال هوش ریاضی اعداد مخصوص نوجوانان باهوش است، آیا شما قادر هستید به جواب برسید؟

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

این هم جالبه: تست شخصیت میزان ساده لوحی: اول چی دیدی؟

تست هوش تصویری چهره مخفی: چهره پنهان را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید اما تنها 5 درصد از مردم توانسته اند این چالش را حل کنند!

تست هوش تصویری کودک با نمک: آیا می توانید به ما بگویید که کدام بچه در تصویر 3 تا مادر داره چرا؟

توهم نوری تشخیص رنگ: اگر جزو نوابغ محسوب می شوید رنگ متفاوت را بیابید!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. جواب غلطه فرد دوم از چپ زامبی نیست با دقت بهش نگاه کنید یک دست اضافه برای همرنگ کردن خودش با بقیه گذاشته

  2. مرد داختل تصویر دو دست دارد
    یک دست تقلبی که بنظر خیلی آسیب دیده و دست واقعی که اون رو پشت سرش قایم کرده
    همچنین مرد نسبت به بقیه آسیب کمتری دیده
    اما زن بار دار روی پاش کاملا کنده شده و به استخوانش رسیده و برای یک فرد باردار خیلی سخته با چنین کندگی خیلی راحت روی پاهاش بیسته
    پس جواب مرد هست

  3. آقا اشتباهه . پشت دست مرده به دست دیگه هست یعنی مرده یه دست مصنوعی گذاشته که ادای زامبی در بیارع آدم مرده ست

  4. سلام مرد یک دست الکی برای خود گذاشته تا زامبی ها تشخیص ندن او زامبی نیست و جراحت کمتری برداشته

  5. اون مردی که اونجا وایساده اون مرد یه زامبی کشته و دستش رو گذاشته‌ داخل پیراهنش و دست اصلیش کنار اون دست زامبی هست.

  6. زنه حامله که پاش استخوانش معلومه اصلا مرده درسته جون فقط زخمیه چشمش هم مشکلی نداره دست هاش هم سالمه و کنار بدنشه

  7. جواب غلطه چون پشت مرد یک دست هست که کاملا سالمه و دسته مصنوعی زامبی گذاشته.شاید بگید نشونه ی هیولا بودنشه ، ولی کاملا اشتباهه چون زامبی ها اول انسان بودن و مرد خیلی وسایل مصنوعی گذاشته و اون آدمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا