;
سرگرمی

تست هوش جمع اعداد 1: این معمای عجیب را فقط بچه های باهوش حل می کنند و بزرگسالان شکست می خورند!

تست هوش جمع اعداد 1: به طرزی عجیب بسیاری از افراد بزرگسال در دادن پاسخ صحیح به این مسئله ریاضی بسیار ساده شکست می خورند. این می تواند به سیستم آموزشی غلط گذشته و اطمینان بیش از اندازه مردم به خود باشد. کودکان و نوجوانان از اشتباه و آزمون و خطا نمی ترسند و به همین دلیل بیش تر احتمال دارد در این معماها پیروز شوند.

خب آیا آماده هستید؟ پس تست هوش جمع اعداد 1 را در 9 ثانیه حل کنید و میزان دقت و هوش خود را بسنجید!

این هم جالبه: فقط افراد زبل می توانند این معما را حل کنند! همسر سابق آقا کیه؟!

شاید جالب باشد: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

تست هوش جمع اعداد 1

جالب است:  تست هوش تصویری تشخیص دختر: اگر زبلی بگو کدوم بچه دختره؟!

.

.

.

.

جالب است: آزمون هوش ریاضی نوابغ برای کسایی هست که تو مدرسه زنگ ریاضی میترکوندن!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

.

.

.

.

جالب است: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

جواب تست هوش جمع اعداد 1

جواب تست هوش جمع اعداد 1

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

تست هوش جمع اعداد 1: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

همچنین ببینید: معمای تصویری عجیب ترین موجود تو این تصویر کدومشونه؟! نکته انحرافی این معما رو هرکسی نمیفهمه!

 

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

شاید جالب باشد: تست بینایی اسب دریایی کوچولو کجا قایم شده؟ اگر چشمان تیزی دارید در همان نگاه اول پیدایش می کنید!

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

از دست ندهید: ضرب المثل ماست ها را کیسه کردند: داستان ماست مختار السلطنه و مرد ماست فروش، روزی که ماست تهرانی ها کیسه شد!

.

.

.

همچنین ببینید: تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست هوش جمع اعداد 1: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

همچنین ببینید: معمای هوش قاتل معلم: اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی بگو کدوم دانش آموز معلم رو کشته؟

سؤالات رایج درباره افراد باهوش

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

شاید جالب باشد: روانشناسی ترتیب تولد: بگو تک فرزندی یا بچه چندم خانواده هستی؟ نتایج واقعا جالبه!

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

پیشنهاد می شود: داستان ضرب المثل در دروازه رو می شه بست، اما دهان مردم را نه!

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

شاید جالب باشد: فقط چشمان عقابی می توانند تفاوت بین این دو تصویر را در عرض 12 ثانیه تشخیص دهند!

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

جالب است: فقط 16 درصد می توانند بفهمند کدام مخزن آب در عرض 25 ثانیه اول پر می شود! آیا شما می توانید؟

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

پیشنهاد می شود: تست بینایی i را بین j ها پیدا کنید تا بدون مراجعه به پزشک، بینایی سنجی شوید!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

 

شاید جالب باشد: بازی فکری سگ خوش شانس: کدام سگ ابتدا شیر را می خورد؟

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

همچنین ببینید: تست شخصیت غروب آفتاب به دلیل ارزش زیبایی شناختی اطلاعات ارزشمندی به شما می دهد!

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

این مطالب هم جالب هستند:

داستان ضرب المثل قوز بالای قوز: ماجرایی ترسناک از نفرین اجنه!

دوست بدطینت دختر بیچاره را پیدا کنید! کدام یکی چنین شوخی زننده ای کرده است؟!

بازی فکری برای بچه مهندس ها! چطوری با حرکت فقط دو کبریت، دو تا مربع میشه ساخت؟!

معمای ریاضی اعداد: گول ظاهر ساده اشو نخور! خیلی ها اشتباه حل می کنن به جز تیزهوشان!

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. سلام، سایتتون، در عین حال که حالت فانتزی، سرگرم کننده و با مزه و شیرین هست، مفید و جالب و آموزنده هم هست.
    ضمن تشکر و قدردانی، لطفا هر دو بخش ذکر شده رو همزمان ارتقا بدید و از انواع تستها و متدها و روشهای سنجش هوش، شخصیت شناسی معتبر، در سطح های مختلف استفاده بفرمایین.
    به نظر حقیر، اگر سعی بفرمایید، پرسشنامه های علمی و مبتنی بر موارد فوق را هم که برای کارآفرینها و مدیران بخشهای سنجش و منابع انسانی شرکتها و سازمانها ، در جهت شناخت بیشتر و بهتر متقاضیان اشتغال در بخشهای مختلف و ایجاد تناسب بیشتر بین خصوصیات و تواناییهای هر فرد، با شغل مورد نظر ، خیلی مفید هست، توی سایتتون بگنجانید و اطلاع رسانی و تبلیغ بشه برای مدیران، خیلی جالبتر و ارزنده تر هست، البته این بستگی به نظر رویکردی ادمین محترم و گروهشون داره که مسیر سایت رو به سمت علمی تر شدن یا سرگرمی بیشتر، بخوان هدایت کنن که به نظر بنده، هر دو با هم قابل انجامه و تناقضی با یکدیگر نداره.
    🙏🌹

  2. هر عددی ضرب در صفر بشه میشه صفر اعداد جنع بشه بعد ضرب در صفر بشه میشه صفر باضافه ی یک میشه بک چطوری سی شده میشه تو ضیح بدید

  3. جواب ۳۰ درسته
    عدد ۱ که در آخر هر ردیف قرار داره، بعدش علامتی نیومده ؛یعنی کنار عدد ۱ که در ردیف بعد اومده،قرار میگیره و میشه ۱۱
    در نهایت میشه ۳۰

  4. با توجه به اولویت ضرب و یک در صفر مساوی صفر .
    و….جواب 12صحیح است 30رو چطور حساب کردین ؟؟

  5. جواب درست میشه ۱۲
    چون ما اول باید حاصل ضرب رو حساب کنیم که
    ۰×۱=۰
    الان حاصل جمع اعداد یک رو محاسبه میکنیم که در مجموع جواب ۱ میشه

    اولویت های حساب کردن در ریاضی عبارتند از
    ۱-حاصل پارانتز
    ۲-حاصل تقسیم یا ضرب
    ۳-حاصل جمع و تفریق
    این اولویتها رو به ترتیب رعایت کنیم میتونیم بسیار ساده مسئله را حل کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا