;
اخبار روزتازه ها

ازدواج ارواح پدیده ای که در فرانسه قانونی است! ماجرا چیست؟

ازدواج ارواح: ازدواج با یک روح ممکن است شبیه طرح یک فیلم ترسناک ماوراء الطبیعه به نظر برسد، اما حتی امروزه ازدواج پس از مرگ همچنان وجود دارد. شگفت‌انگیزتر این است که نه تنها در گوشه‌های دوردست جهان که هنوز ایده ازدواج پس از مرگ وجود دارد. در فرانسه امروزی ازدواج با فردی که قبلاً فوت کرده است، قانونی است.

در ایالت‌های کارناتاکا و کرالای هند، خانواده‌ها Pretha Kalyanam را جشن می‌گیرند که به معنای ” ازدواج مردگان” است. هنگامی که آنها به سن ازدواج می رسند – معمولاً برای پسران 25 سال و برای دختران 22 سال – اعتقاد بر این است که این رسم قرن ها تضمین می کند که ارواح فرزندان متوفی از طریق ازدواج به خوشبختی می رسند و برای خانواده های آنها شانس می آورد.

بر اساس باورهای محلی، ارواح ناآرام کودکان مجرد، به ویژه برای بستگانی که برای بچه دار شدن تلاش می کنند یا هنوز ازدواج نکرده اند، بدبختی می آورد. آنی آرون، پسر عموی یکی از عروس‌های ارواح، در توییتر توضیح داد : «این تمرین به والدین کمک می‌کند تا با غم و اندوه کنار بیایند و آنها را ببندد.

ازدواج ارواح1

Vice گزارش داد که ازدواج روح هندی تا به امروز ادامه دارد، با خانواده هایی که اقوام مرده خود را با مجسمه ها ، عروسک ها یا حتی لباس ها نمایندگی می کنند، در حالی که مراسم عروسی محتاطانه ای شبیه به یک عروسی معمولی برگزار می کنند. در حالی که این سنت دیگر گسترده نیست، روش باستانی هندی ازدواج پس از مرگ همچنان بسته می شود، اگرچه توسط قانون به رسمیت شناخته نشده است.

گاردین استدلال می‌کند که ازدواج ارواح در چین «ممکن است به قرن هفدهم قبل از میلاد برگردد»، که باعث می‌شود بیش از 3000 سال قدمت داشته باشند. اگر با این مفهوم آشنا نیستید، هدف از ازدواج ارواح چینی اطمینان از همراهی با متوفی در زندگی پس از مرگ بود.

با این حال، انگیزه اعضای خانواده زنده صرفاً از خودگذشتگی نبود. در فرهنگ چینی، توانایی یک زن برای برگزاری مراسم تشییع جنازه به طور کامل به حمایت خانواده همسرش بستگی داشت. بنابراین، هدف آنها نیز جلوگیری از بی قراری ارواح درگذشتگان بود و بدین وسیله از هرگونه آزار و اذیت یا بدشانسی بالقوه برای خویشاوندان زنده خود جلوگیری کردند.

ازدواج ارواح که توسط دولت کمونیستی چین در دهه 1940 ممنوع شد، همچنان در جوامع روستایی رشد می کند. ارواح بازار سیاه خواستگاران ظاهر شده اند و اجساد می فروشند تا آداب و رسوم ازدواج پس از مرگ را که از طریق یورش به مقبره ها و دزدی بدن به دست آمده اند، تسهیل کنند. حتی گزارش هایی از کشته شدن زنان برای تبدیل شدن به عروس زندگی پس از مرگ وجود دارد، و در سال 2021 VICE گزارش داد که کارمندان تشییع جنازه خاکستر TikToker را برای عروسی ارواح ربودند .

ازدواج پس از مرگ یک سنت نسبتاً جدید در فرانسه است که در طول جنگ جهانی اول به زنان اجازه می دهد تا با نامزدهای خود ازدواج کنند و از انگ نامشروع کودکان جلوگیری کنند. ازدواج پس از مرگ که به نام نکرهمسری نیز شناخته می شود ، پس از فاجعه سد مالپاست در سال 1950 در فرانسه قانونی شد. نامزد باردار یکی از قربانیان از رئیس جمهور درخواست کرد و باعث شد مجلس ملی قانونی را تصویب کند که اجازه ازدواج پس از مرگ را تا زمانی که رضایت متوفی وجود داشته باشد، صادر کند.

این مطالب هم جالبه:

اوهاگورو عمل زیبایی سنتی مخصوص زنان ژاپنی که بسیار ناراحت کننده است!

(ویدئو) گریه ذکیه خدادادی ورزشکار افغانستانی: قهرمان شدم اما امروز یک پناهنده ام!

روزنامه جوان: جوان های ایرانی که مهاجرت می کنند لمپ و غیر نخبه اند!

چرا فرار از کره شمالی تقریبا غیر ممکن است؟

چرا حمام های ویکتوریایی بسیار خطرناک بودند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا