;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رفع خشک شدن ریمل: با این روش ها مثل روز اول میشه!

رفع خشک شدن ریمل: ریمل ها بعد از گذشت زمان کوتاهی خشک میشوند و این موضوع حسابی اعصاب خانم ها را خورد میکند چون مجبور میشوند ریملی که هنوز زیاد از آن استفاده نکرده اند را دور بریزند.

اما صبر کنید و ریمل های خشک شده تان را دور نریزید زیرا با چند ترفند ساده و اضافه کردن موادی خاص میتوانید آن ها را احیا و قابل استفاده کنید.

ما ترفندهای عالی و سریعی برای رفع خشک شدن ریمل به شما ارائه می دهیم. با این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

رفع خشک شدن ریمل:

روش اول:

رفع خشک شدن ریمل: یکی از روش های ساده ای که باعث میشود ریمل خشک شده تان دوباره احیا و قابل استفاده شود این است که چند قطره گلاب به آن اضافه کنید و درب ان را ببندید و خوب تکان دهید.

ترفند عالی و ارزان: کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

روش دوم:

رفع خشک شدن ریمل: اگر ریمل تان خیلی خشک شده است بهترین کار این است که درب آن را محکم ببندید و چند دقیقه آن را داخل ظرف آب داغ بیندازید.

روش سوم:

رفع خشک شدن ریمل با روغن بادام

رفع خشک شدن ریمل: روش دیگری که برای احیای ریمل خشک شده پیشنهاد میشود این است که فقط یک قطره روغن بادام شیرین داخل آن بریزید و بعد از چند دقیقه خواهید دید که ریمل تان دوباره مانند روز اول قابل استفاده شده است.

خواندنی و مفید: آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

روش چهارم:

رفع خشک شدن ریمل: مایع نگهدارنده لنزهای چشمی نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که به شما در احیای ریمل خشک شده کمک میکند به این صورت که ابتدا ریمل خشک شده را حدود 5 دقیقه داخل ظرف آب داغ قرار دهید و سپس چند قطره مایع لنز داخل ریمل بریزید و خوب تکان دهید.

آیا از این روش ها برای رفع خشک شدن ریمل خود استفاده کرده اید؟ چقدر مفید بوده است؟ تجربیات خود را به اشتراک بگذارید!

چگونه بهترین ریمل را انتخاب کنیم؟

انتخاب ریمل مناسب

قبل از اینکه با روش های نگهداری ریمل آشنا شوید، بهتر است ابتدا بهترین نوع ریمل متناسب با مژه‌‌های خود را بشناسید. یکی از مواردی که برای سلامتی چشمان شما در حین آرایش بسیار مهم است، انتخاب بهترین ریمل خواهد بود. باکیفیت بودن ریمل هم دلیل بر گران‌ قیمت بودن آن نیست، بلکه با کمی شناخت و دیدن محصولات موجود در بازار می‌توانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید، بهترین ریمل بلند کننده را لازم است خریداری کنید. برای افرادی که مژه‌های کم حجمی دارند، در بازار ریمل حجم دهنده با برندهای مختلف ریمل خارجی و ایرانی یافت می‌شود. همچنین افرادی که می‌خواهند به مژه‌‌های خود حجم دهند و هم می‌خواهند مژه‌های بلندتری داشته باشند، می‌توانند از ریمل چند کاره استفاده کنند.

ریمل مشکی برای جذابیت بالایی که دارد همیشه در بین بانوان طرفداران زیادی دارد، اما این روزها انواع ریمل رنگی را هم می‌توان در بازار مشاهده کرد. پس اگر به‌ عنوان‌ مثال مژه و ابرو شما بور و به رنگ قهوه‌ای باشد، از ریملی که این رنگ را داشته باشد می‌توانید استفاده کنید و حالتی طبیعی و زیبا به چشم و ابروی خود ببخشید.

همچنین بخوانید: خواص گلاب برای پوست: اگر پوست صورتتان شل شده این روش را امتحان کنید!

در بین جوانان امروزی هم ریمل‌های آبی‌ رنگ محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر به ریمل علاقه دارید یکبار هم که شده ریمل رنگی را امتحان کنید. همیشه در هنگام خرید بهترین ریمل، به تاریخ انقضای آن توجه نمایید که حداقل سه ماه از تاریخ انقضای آن باقی‌ مانده باشد. در هنگام باز کردن ریمل هم مدت‌ زمان استفاده از آن سه ماه است که بعد از آن شروع به خشک‌ شدن می‌کند. تا جایی هم که امکان دارد از ریمل خارجی که مارک معتبری دارد، استفاده کرده و از اشتراک‌گذاری آن با دیگران جدا خودداری کنید.

بهترین روش‌ها و ترفندهای نگهداری از ریمل چیست؟

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه به بهترین نحو ممکن بتوانید از لوازم آرایشی خود نگهداری کنید، توجه کردن به شرایط نگهداری آن است. در حقیقت بدون نگهداری درست، تمام هزینه‌هایی که صرف این محصولات کرده‌اید را هدر خواهید داد. به همین خاطر لازم است که به بهترین روش‌ ها و ترفندهای نگهداری ریمل آشنا شوید که در این بخش آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شاید جالب باشد: لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی که خبرساز شده است!

۱- برس ریمل را زیر آب داغ قرار دهید

برای تمیز کردن برس ریمل آن را زیر آب گرم قرار دهید تا کاملا پاک شود. سپس آن را درون لوله آغشته به مواد ریمل کنید. برس تمیز را به دیواره‌های داخلی لوله بمالید تا گرمای آن محتویات داخل آن را نرم کند. با این کار شما بهتر می‌توانید از محتویات داخل لوله استفاده کنید و در کنار آن هم یک برس تمیز خواهید داشت.

۲- استفاده از محلول نمکی یا مایع لنز

زمانی که محتویات ریمل شما خشک شد، ۴ تا ۵ قطره از محلول نمکی یا مایع لنز را داخل لوله بریزید و برس را داخل آن قرار دهید و خوب آن را هم بزنید. تا زمانی هم که از این محصول استفاده می‌کنید، ۲-۳ بار می‌توانید از این روش کمک بگیرید که ترفند خوبی برای نگهداری از ریمل خواهد بود.

خیلی جالبه این تست: تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

۳- برس ریمل را پمپ نکنید

یکی دیگر از روش‌های نگهداری از ریمل این است که برس را داخل لوله پمپ نکنید. وقتی محتویات ریمل هنگام بیرون آوردن برس کم است، اصلا وسوسه نشوید که برس را داخل لوله پمپ کنید تا مقدار بیشتری را از آن خارج نمایید. شاید با انجام این کار بتوانید که مقدار بیشتری از مواد را بیرون بکشید، اما با پمپاژ مقداری از هوا را در داخل جعبه ریمل محبوس می‌کنید و باعث خشک‌ شدن محتویات داخل آن خواهید شد.

همچنین جالب است: از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ با روشی ساده که تعجب می کنید!

۴- نگهداری ریمل در یخچال

بهترین راه ماندگاری لوازم آرایشی، نگهداری از ریمل در داخل یخچال است. فرقی نمی‌کند ریمل خارجی استفاده می‌کنید یا ایرانی، اگر به طور منظم از ریمل استفاده نمی‌کنید بهتر است آن را در جای خنک نگهدارید. دمای پایین یخچال برای ماندگاری این محصولات معجزه می‌کند.

۵- درب ریمل خود را بسته نگهدارید

هر بار که از ریمل استفاده کردید، برای نگهداری از ریمل خود درب آن را محکم ببندید. زیرا وارد شدن هوا در لوله باعث زودتر خشک‌ شدن مواد داخل آن می‌شود. با دست‌های تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، برس را بیرون آورده و سریع درب آن را بسته و بعد از استفاده دوباره همین کار را انجام دهید و از محکم بودن درب آن اطمینان حاصل کنید.

مطالب جالب دیگر:

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

خیلی جالبه بخونید: آیا اعتیاد به عشق وجود دارد؟ چگونه باید درمان کرد؟

حتما ببینید: نشانه های رابطه اشتباه که زنان و مردان باید بدانند!

مراقبت بعد از کراتین مو: این کارها رو حتما انجام بدین تا موهای ابریشمی حفظ بشه

ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا