;
درمان خانگی و گیاهان داروییسلامت

خواص میخک برای آقایان با روش مصرف

خواص میخک برای آقایان: میخک یکی از منابع غنی آنتی اکسیدان است. خواص ضد سرطانی دارد. در رفع بوی بد دهان موثر است. میخک در کاهش قند خون ، رفع مشکلات التهاب مفاصل و رفع مشکلات گواراشی نظیر نفخ شکم، اسهال، تهوع، استفراغ، سو هاضمه موثر است، برای برخی دردها بهترین مسکن است. آرامش بخش است. تحقیقات نشان داده میخک سه نوع باکتری که باعث مسمومیت غذایی می شود را از بین می برد. با بخش سلامت از سری مطالب درمان خانگی و گیاهان دارویی همراه مجله گفتنی باشید.

بیشتر بخوانید: رقیق کننده های طبیعی خون: ۱۴ خوراکی‌ که خون را رقیق و تصفیه می‌کند!

خواص میخک برای آقایان

خواص میخک برای آقایان1

میخک به عنوان تقویت کننده جنسی معرفی شده، یکی از اختلالات شایع که در مردان وجود دارد که به دلیل اختلال در هورمون مردانه یا همان تستوسترون به وجود میاد ، اختلال در نعوظ و کمبود میل جنسی است. از فواید میخک میتوان به کمک به افزایش میل جنسی و افزایش نعوظ اشاره کرد. میخک تاثیر فوق‌العاده‌ای در تنظیم سطح این هورمون مردانه دارد. از دیگر خواص میخک برای مردان می‌توان به تاثیر میخک بر اسپرم ها اشاره کرد، میخک به تقویت اسپرم کمک میکند.
تحقیقاتی وجود دارد که میخک به دلیل داشتن خاصیت واجی کارانا به افزایش فعالیت جنسی و درمان انزال زودرس کمک می‌کند.البته در مصرف هر ماده غذایی زیاده روی شود قطعا عوارضی روی بدن نمایان می شود.

بیشتر بخوانید: مواد غذایی مفید برای استخوان | سلامت خود را تضمین کنید!

شاید بدردتون بخوره: درمان یبوست و اسهال با خاکشیر که یکیش با آب سرده و یکیش با آب گرم!

خواص دمنوش میخک برای آقایان

خواص میخک برای آقایان، مصرف مداوم دمنوش میخک میتواند باعث چربی سوزی شود. همچنین به ضعف حافظه کمک می کند. برای درست کردن این دمنوش حتما آب را به جوش بیاورید. یک تکه چوب دارچین همراه با ۵ گرم میخک در دو لیوان آب جوش بیاندازید، پنج دقیقه اجازه بدهید دم بکشد.مصرف بیش از دو بار در هفته توصیه نشده است. همچنین برای افرادی که دچار افت قند می شوند یا داروهای رقیق کننده خون می خورند، چنین دمنوشی توصیه نمی شود.

خواص میخک برای آقایان

این هم جالبه: قاتل تپش قلب: 8 ماده خوراکی برای سلامت قلب اگر استرس دارید

عوارض میخک برای آقایان

خواص میخک برای آقایان، در کنار فواید میخک برای مردان ، مضراتی نیز وجود دارد. استفاده همیشگی از کرم‌های گیاهی حاوی عصاره میخک بر روی آلت تناسلی می‌تواند باعث بروز اختلال نعوظ شود و مرد برای مدت قابل توجهی، با مشکلات حادی در انزال مواجه می‌شود. درست مانند گیاهان و ادویه‌های دیگر، استفاده از میخک نیز باید متعادل باشد.

خواص میخک برای آقایان

راز چوب میخک در اوژنول آن است.از گذشته میخک به عنوان افزایش‌دهنده‌ میل جنسی مورد توجه بوده است. این گیاه به صورت طبیعی باعث رقیق شدن خون و در نتیجه تسهیل جریان خون در رگ ها می شود.که همین منجر به افزایش جریان خون در ناحیه آلت تناسلی شده و در پی آن میل جنسی را افزایش می دهد.

خواص میخک برای آقایان، در طب مصر باستان از خواص میخک برای آقایان برای درمان زود انزالی استفاده می شده، آنها از ترکیب چوب میخک و روغن زیتون داروی تاخیری تهیه میکردند. برای تهیه این دارو، پس از آسیاب کردن چوب میخک، آن را با روغن زیتون ترکیب کرده و برای سی روز در یک ظرف در دار در محل تاریک نگه داری کنید، بعد از یکماه روغن بدست آمده را بر روی آلت تناسلی خود به مقدار کم بمالید. این روغن تاثیر فراوانی در افزایش نعوظ و درمان زود انزالی دارد.استفاده بیش از حد از این روغن منجر به سوزش پوست میشود.

 

میخک چیست؟

میخک غنچه‌های گل درخت میخک است، یک درخت همیشه سبز بومی اندونزی که قرن‌ها در آشپزی و طب سنتی استفاده می‌شده‌اند. میخک منبع خوبی از چندین ویتامین و مواد معدنی از جمله: منگنز, ویتامین K, ویتامین C, منیزیم, فسفر و فیبر است. میخک همچنین حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که می تواند به محافظت از بدن شما در برابر آسیب سلولی کمک کند. میخک ادویه‌ایست سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی. از جمله خواص میخک در طب سنتی چینی و طب ایرانی، برای تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهاب و کمک به هضم غذا است.

 

برایتان جالب خواهد بود

۷ بهترین راه برای داشتن خواب راحت

نوشیدنی کاهش وزن: ۴ نوشیدنی که تا عید لاغرت میکنه!

7 چربی‌سوز طبیعی شکم

عادت‌های خوب اما مضر که الکی از قدیم تو گوشمون خوندن!

پیاده‌ روی کوتاه قاتل دیابت: این ساعت پیاده روی کنید!

پیاده‌ روی کوتاه قاتل دیابت: این ساعت پیاده روی کنید!

کاهش فشار خون با خودکار در 2 دقیقه

درمان زانو درد فوری با 4 روش خانگی که نتیجه میده

درمان کبد چرب: 9 میوه که برای درمان کبد چرب یک معجزه محسوب می شود

ترکیب زنجبیل و عسل برای مردان کم توان جنسی غوغا می کند+ طرز تهیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا