;
فرهنگ و هنرموسیقی

ادل خواننده: ماجرای کاهش وزن و آلبوم 550 میلیارد تومانی!

 امسال ادل با انتشار آخرین آلبوم خود میلیون‌ها پوند به ثروتش افزود. ادل خواننده بریتانیایی 34 ساله پس از 5 سال آلبوم جدید خود را منتشر کرد. این آلبوم که 30 نام دارد با موفقیت زیادی روبه‌رو شد.

کمپانی این خواننده که در سال‌های اخیر دچار ضررهای زیادی شده بود حالا به لطف بازگشت این ستاره با سودی میلیونی به دوران اوج خود بازگشته است.

اعداد و ارقام منتشر شده نشان می‌دهد که این کمپانی پس از انتشار چهارمین آلبوم این خواننده 3 و نیم میلیون پوند سود داشته است و حالا این کمپانی ارزشی نزدیک به 15 میلیون پوند دارد. سه آلبوم دیگر این خواننده 19، 21 و 25 نام دارند. ادل پس از سال‌ها دوری از طرفدارانش در کنسرت‌های اخیرش بیش از هر زمان نیاز به پشتیبانی دارد.

حتما ببین: تست هوش شناسایی پدر: اگر تیزی پدر نوزاد را پیدا کن!

گریه های معروف ادل

ادل در کنسرت اخیرش در وگاس در حال گریه کردن از اهمیت داشتن دوست‌های صمیمی در زمان‌های سخت گفت. «من گروه‌های دوستی زیادی را می‌بینم که به کنسرت‌هایم می‌آیند. در حالی که طرفدار من، یک آهنگ یا آلبومم هستند.

آهنگ‌های من این دوستان را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. این صمیمیت و علاقه‌ای که همراه خود به کنسرت‌های من می‌آورید برایم ارزش زیادی دارد. من نیز همین گونه با بعضی از دوستان صمیمی‌ام آشنا شدم.»

ادل در ادامه صحبت‌هایش در این کنسرت به طرفدارانش گفت که مراقب دوستان نزدیک خود باشند. «هیچ رابطه دیگری نمی‌تواند جایگزین دوستان خوب شود. دوستان خوبی که پیدا می‌کنید تا پایان عمرتان همراه شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد.» این ستاره به تازگی از همسر خود جدا شده است.

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

بیوگرافی ادل:

از چهار سالگی شروع به آواز خواندن کرد و به حرفه خوانندگی علاقمند شد و سپس با یادگیری «پیتار» در پارک برای دوستانش می نواخت و می خواند. او درباره آن دوران در آهنگ خود بنام «Million Years Ago» اشاره کرده است.

اولین آهنگ تا آلبوم

از سال 2006 ادل بعد از قرار داد با کمپانی ایکس ‌ال رکوردینگز فعالیت خود را بصورت حرفه ای شروع کرد. در اولین تجربه حرفه ای اش در آلبوم اول «جک پینات» به نام My Yvonne همکاری کرد و سپس سال 2007 آهنگ Daydreamer را بصورت زنده در برنامه BBC اجرا کرد که برنده نظرسنجی صدای بی بی سی شد. او همچنین آهنگ Hometown Glory که خودش در 16 سالگی نوشته بود را در اکتبر 2007 منتشر نمود.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

 جوایز ادل:

ادل  سال 2012 شش جایزه گرمی از جمله گرمی آلبوم سال ، جایزه بریت برای آلبوم سال بریتانیا و جایزه موسیقی آمریکا برای آلبوم پاپ/راک محبوب را کسب کرد. آلبوم دوم  او به نام «21» یکی از پرفروش ترین آلبوم های جهان که هرگز زنی در تاریخ موسیقی بریتانیا به چنین رکوردی دست نیافته است. او سپس با آهنگ Skyfall برنده جایزه اسکار ، گلدن گلوب و جایزه بریت برای آهنگ سال بریتانیا شد.

ازدواج اول و طلاق

ادل در اواسط سال 2011 با کارآفرینی به نام «سیمون کونکی» آشنا و باهم زندگی مشترکی را شروع کردند که ثمره اش یک پسر متولد اکتبر سال 2012 بود. این زوج بصورت رسمی سال 2017 باهم ازدواج کردند اما این زندگی سال 2021 به جدایی ختم شد اما اعلام کردند فرزندشان را با هم بزرگ خواهند کرد.

ادل در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ پسرش را به دنیا آورد و نامش را «آنجلو» گذاشت. او از وقتی که مادر شد، تا حد زیادی فعالیت موسیقی خود را کاهش داد تا بیشتر به تربیت فرزندش بپردازد؛ اما این موضوع سبب نشد که درآمدش کاهش پیدا کند. وی بارها اعلام کرده که آنجلو پسرش اولویت اول زندگی اوست و می خواهد برای آنجلو یک مادر تمام وقت باشد.

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

ماجرای کاهش وزن

ادل در سال 2020 و با شیوع کرونا تصمیم گرفت از شر اضافه وزن خود برای همیشه راحت شود. او گفت با ورزش و رژیم حدود 100 پوند [45 کیلوگرم] وزن از دست داده است و با وجود این که قبلا ورزش را دوست نداشته اما اکنون نمی تواند آن را کنار بگذارد و تبدیل به بخشی از زندگی اش شده است.

نکات جالبی که شاید در مورد ادل ندانید!

ادل دوران تحصیل خود را در مدرسه ی هنرهای نمایشی پشت سر گذاشت و با ستاره های مطرح موسیقی از جمله لئونا لوئیس و جسی جی همکلاسی بود.

ادل در ۱۰ سالگی پدربزرگ خود را از دست داد. وی در مصاحبه ای ابراز کرده بود که پدربزرگ خود را بیشتر از دنیا دوست داشته و پس از مرگ او غم سنگینی را متحمل شده است. به همین دلیل انگیزه پیدا می کند که دکتر شود و مشکلات قلبی مردم را درمان کند. به همین دلیل از سال بعد به کلاس های زیست در مدرسه مراجعه کرد. اما به گفته ی خودش زمانی که با سرگرمی و پسرها آشنا شد، از فکر دکتر شدن بیرون آمد و آن را نیمه کاره رها کرد.

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

ادل در مصاحبه ای که با رادیو اینترویو داشت شایعات مبنی بر بی احترامی او به بیانسه خواننده مشهور را تکذیب کرد و گفت من بیانسه را دوست دارم و هرگز به او بی احترامی نخواهم کرد.

ادل نخستین خواننده زن است که دو آلبوم و دو تک آهنگ او دارای ۵ رتبه ی اول در فهرست محبوب ترین های کشور انگلستان است و موفق شده ۳ رکورد را در کتاب گینس به نام خود ثبت نماید.

او با دریافت 10 جایزه گرمی و یک جایزه اسکار تاکنون توانسته نیمی از راه را برای رسیدن به لقب EGOT پشت سر بگذارد. لقب EGOT به هنرمندانی داده می شود که موفق به دریافت جوایز بزرگ گرمی، اسکار، امی و تونی شده باشند.

ادل با سیمون همچنان در رابطه است اما هنوز با یکدیگر ازدواج نکرده اند. آن ها تمام شایعات را مبنی بر جدایی شان رد کرده اند، ادل در مصاحبه خود اظهار کرده با سیمون دوست است و رابطه ی خوبی با هم دارند و تنها احساس می کنند نیازی به ازدواج ندارند، و پسرش را دلیل محکمی برای تعهد بین خودشان می دانند.

ادل تا ۹۴ روز پس از تولد فرزندش، نام او را در رسانه ها اعلام نکرد. خرید یک پلاک طلا با نام آنجلو در فروشگاه لس آنجلس باعث شد که بسیاری از افراد نام پسرش را حدس بزنند.

ادل ۵ خالکوبی دارد که دوتا از آن ها به افتخار پسرش است. او پس از تولد فرزندش، روی دست چپ خود نام آنجلو و بهشت را در سال ۲۰۱۲ خالکوبی کرده است.

ادل خود را یک فمینیست معرفی کرده و اعتقاد دارد که همه ی افراد از قبیل نژادهای مختلف و جنسیت ها باید از رفتار و حقوق برابری برخوردار باشند.

مطالب جالب پیشنهادی:

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا