;
فرهنگ و هنرموسیقی

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید+ بیوگرافی اعضای بی تی اس BTS

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید: کی پاپ (K-POP) غوغا به پا کرده است و پیر و جوان این روزها به آهنگ‌های گروه‌های کی پاپ گوش می‌دهند.
گروه بی تی اس (BTS) از گروه‌های معروف کی پاپ است که میان نوجوانان ایران طرفداران زیادی دارد و به قول معروف آن‌ها BTS ARMY هستند. با بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید تا با اعضای گروه بی تی اس بیشتر آشنا شویم و با مسیر موفقیت این گروه کی پاپ بیشتر آشنا شویم.

کی پاپ (K-POP) چیست؟

قبل از هر چیز دیگری بیایید اول با کی پاپ آشنا شویم تا آن‌ها که تا به حال این کلمه به گوششان نخورده بتوانند با دنیای کی پاپ بیشتر آشنا شوند. به موسیقی پاپ کره ای کی پاپ (K-POP) می‌گویند. دلیل این نامگذاری چیست؟ باید بگوییم K اولین حرف لاتین کره (KOREA) و پاپ (POP) نیز سبک آن‌هاست. به خوانندگان این صنعت هم آیدل می‌گویند.

خیلی جالبه بخون: کی پاپ چیست؟ چرا کی پاپ در میان نوجوانان و جوانان محبوب شده است؟

BTS چگونه تشکیل شد؟

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید: BTS چگونه تشکیل شد؟

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید:

اعضای گروه بی تی اس 7 نفر هستند و با نام‌های شوگا (مین یونگی)، جی هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ)، جانگ‌کوک (جئون جانگ کوک) و جین (کیم سوکجین) در این گروه معروف حضور دارند. سرگروه و رهبر بی تی اس، آرام است که قبلا با نام سولو Rap Monster شناخته میشد.

این گروه اولین حضور خود را در دنیای موسیقی در سال 2013 با تگ آهنگ آلبوم 2kool4skool آغاز کردند. از سال 2013 تا سال 2020 پیشرفت آن‌ها چشمگیر بوده است و آن‌ها در سال 2015 به چارت‌های کشور آمریکا راه یافتند و از محبوب‌ترین گروه‌های کی پاپ در جهان شدند.

در حال حاضر طرفداران گروه بی تی اس که به آن‌ها بی تی اس آرمی (BTS ARMY) می‌گویند، در سراسر جهان از این گروه و اعضایش حمایت می‌کنند. قبل از آمدن بی تی اس، گروه کی پاپ اکسو از معروف‌ترین گروه پسران کره‌ای بود. حال بیایید با اعضای گروه بی تی اس بیشتر آشنا شویم.

خیلی جالبه: رژیم غذایی بازیگران کره ای: اگه میخوای لاغر شی حتما امتحان کن!

آرام (RM)

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

برای شروع معرفی اعضای گروه بی تی اس از رهبر آن یعنی آرام شروع می‌کنیم. آرام یا همان رپ مانستر قبل از این‌که عضو گروه بی تی اس شود به صورت سولو آهنگ‌های رپ خود را بیرون می‌داد. او در ژاپن با نام RAP MON هم شناخته می‌شود و هنوز خیلی‌ها از او با این نام یاد می‌کنند. آرام در ایلسان کره به دنیا آمده است و زبان انگلیسی را خودآموز آموخته. آرام می‌گوید شعاری که در زندگی به آن باور دارد “این نیز بگذرد” است چون هر چقدر هم سختی و مشقت به سراغ آدم بیاید، می‌گذرد و تمام می‌شود.

شوگا (SUGA)

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

شوگا در دائه‌گو کره جنوبی به دنیا آمده و عدد مورد علاقه‌‌اش عدد 3 است. در کودکی دوست داشت بسکتبالیست یا مامور آتش نشانی شود اما دست ابر و باد و مه و خورشید در کار بود تا او یک خواننده رپ شود. او استعداد بسیار خاصی در نوشتن متن رپ دارد و اخیرا در آلبوم جدید هالزی (HALSEY) با نام MANIC حضور داشت و آهنگ Suga’s interlude را با هم اجرا کردند. شوگا می‌گوید باید از زندگی لذت برد وتک تک لحظه‌ها استفاده کرد.

خیلی جالبه این تست: معمای هوش موجود عجیب که انسان نیست را شناسایی کن! این معما چالشیه!

جین (JIN)

شعار جین این است که بدون نگرانی زندگی کنید. او در محله آنیانگ به دنیا آمده و از کوکی عاشق سوپرماریو و بازی‌های نینتندو بوده است. جین به آشپزی و خوردن غذاهای بی ضرر برای بدن بسیار علاقه دارد و دوست دارد زن آینده‌اش هم آشپز خوب و باشخصیتی باشد.

جین در رقص‌ها بچه تنبل بی تی اس است و از دیگر اعضای گروه در رقص بیشتر مشکل دارد. جین در اوقات فراغت خود را با بازی‌های ویدیویی نینتندو و سلفی گرفتن پر می‌کند و دوست دارد مانند پدرش خانواده‌ای گرم و معمولی داشته باشد (کی دلش نمیخواد!)

جانگ کوک (JUNGKOOK)

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

جانگ کوک در بین آرمی‌ها بسیار محبوب است. جانگ کوک هم رپ می‌خواند و به رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید علاقه دارد. او در بوسان کره چشم به دنیا گشوده است و رشته‌ی تخصصی نقاشی و طراحی را انتخاب کرده است. جانگ کوک در اوقات فراغت نقاشی می‌کشد یا با اسکیت بورد خود بازی می‌کند.

جانگ کوک شیطنت خاص خودش را دارد و هر موقع احساساتی می‌شود و چشم‌هایش را اشک در برمی‌گیرد، عضو دیگر گروه بی تی اس یعنی جی هوپ آرامش می‌کند. دلیل این‌که جانگ کوک همیشه روی صحنه جذاب به نظر می‌رسد این است که قبل از هر اجرا به لباس و میکاپ خود بسیار با دقت می‌رسد.

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

جی هوپ (J-HOPE)

زادگاه جی هوپ، گوانگچو کره جنوبی است. از آن‌جایی که جی هوپ عاشق رنگ سبز است، فصل بهار را بهترین فصل می‌داند. او رابطه خوبی با جانگ کوک دارد و به دلیل اجتماعی بودنش با بیشتر اعضای گروه رابطه‌ی بسیار خوبی دارد. پدر جی هوپ در گوانگجو ادبیات درس می‌دهد و سرگرمی این خواننده گروه بی تی اس چیزی جز گوش دادن به موسیقی نیست.

جیمین (JIMIN)

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

پدر و مادر جیمین دست پدر و مادرهای ایرانی را در نگرانی برای فرزند بسته‌اند، از آن‌جا که جیمین در طول سال یا در حال ضبط کردن موسیقی‌ست یا در تور و کنسرت، والدینش بسیار او را کم می‌بینند، به همین دلیل هم نگران جیمین هستند. جیمین رنگ آبی روشن را دوست دارد و هر کجا که باشد دوست دارد آرامش را برای خود ایجاد کند. او دوست دارد یک فرد خوشتیپ و باحال و خونسرد باشد و بسیار تمرین می‌کند تا اجراهای خوبی داشته باشد.

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

وی (خواننده) V
اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید
می‌رسیم به شیر بزرگ، رهبر رقص گروه بی تی اس و خواننده‌ی این گروه یعنی وی. او نیز در دائه‌گو کره جنوبی به دنیا آمده است و اگر وقت آزاد پیدا کند به دنبال موسیقی‌هایی می‌رود که هیچکس دیگری حاضر به گوش کردن آن‌ها نیست (مثل نویسنده این متن). سرگرمی دیگر وی دیدن انیمه است و انیمه ماجراهای دیجیمون (در گذشته از شبکه 5 ایران پخش می‌شد) را بسیار دوست دارد. او به مدت 3 سال ساکسیفون می‌نواخته اما اگر از خودش بپرسید می‌گوید هیچ استعداد خاصی نسبت به بقیه ندارد و یک انسان معمولی‌ست. اعضای گروه بی تی اس فکر می‌کنند او در روابط عاشقانه کارهای عجیب و غریب می‌کند و از این نظر انگار از فضا آمده است.

اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

اعضای گروه بی تی اس: اعضای بی تی اس BTS را بهتر بشناسید

داستان پیشرفت این گروه از عجیب‌ترین داستان‌هایی‌ست که تا به حال می‌توان تعریف کرد. آن‌ها ظرف 7 سال به چنان محبوبیتی رسیدند که در برنامه‌های آمریکایی دعوت می‌شوند و به اجرا می‌پردازند. تورهای جهانی آن‌ها با استقبال کم‌نظیر روبه‌رو می‌شود و کنسرت بی تی اس در عربستان جنجال بسیار زیادی را به پا کرد. آن‌ها تقریبا از سال 2015 به تمامی جهان معرفی شدند و آلبوم‌های آن‌ها مانند Love Yourself از پرفروش‌ترین آلبوم‌های کره جنوبی و جهان است. این 7 نفر با تلاش‌های خود توانستند نظر افرادی مانند جان سینا، هالزی، چارلی پوث، نیکی میناژ و تیلور سوییفت را جلب کنند و آن‌ها عاشقشان بشوند.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

آهنگ‌های گروه کی پاپ بی تی اس بیشتر تکیه بر مشکلات جوانان و نوجوانان و فشارهای اجتماعی که بر آن‌ها وارد می‌شوند، دارد و از این لحاظ مخاطب نوجوان با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

به نوعی بی تی اس در آهنگ‌ها خود تجربیات شخصی‌شان را بازگو می‌کنند و حرف دل میلیون‌ها نوجوان که تحت فشار هستند را به صورت هنرمندانه بیان می‌کنند، تقریبا مانند بیلی آیلیش که در رابطه با افسردگی آهنگ می‌خواند و صدای نسل جوان را به گوش مردم می‌رساند.

گروه بی تی اس در سال 2018 جزو 25 فرد تاثیرگذار در اینترنت از طرف مجله تایم انتخاب شده است و در جشنواره‌های مختلف برای بیشترین مخاطب در اینترنت و اجتماعی‌ترین هنرمند جوایز متعددی نیز دریافت کرده‌اند. به قول مجله تایم گروه بی تی اس را می‌توان رهبران نسل جدید دانست که می‌توانند تاثیر بسیاری بر روی نسل جوان این دوره بگذارند.

در آخر اگر موسیقی کی پاپ را دوست داشته باشید، حتما نام این گروه را شنیده‌‌اید و پلی لیست بی تی اس را به گوشی خود اضافه کرده باشید. این گروه هر روز معروف‌تر از قبل می‌شود و هوادارانش دوست دارند حداقل یک‌بار در کنسرت‌های پرهیجان آن‌ها شرکت کنند.

گروه BTS از چند نفر تشکیل شده است؟

گروه کی پاپ بی تی اس از 7 نفر با نام‌های شوگا (مین یونگی)، جی هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ)، جانگ‌کوک (جئون جانگ کوک) و جین (کیم سوکجین) تشکیل شده است.

گروه BTS تحت لیبل کدام کمپانی است؟

این گروه زیر نظر بیگ هیت اینترتیمنت کار می‌کنند و از بزرگترین گروه‌ها هستند.

گروه بی تی اس با چه خوانندگان معروفی کار کردند؟

آن‌ها با هالزی کار کردند. همچنین افراد مطرحی مانند جان سینا، چارلی پوث، نیکی میناژ و تیلور سوییفت از طرفداران این گروه هستند.

مطالب جالب دیگر:

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

معرفی سریع گروه توایس: طرفدار حرفه ای کی پاپ شوید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا