;
سرگرمی

آبنبات چوبی پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. شما فقط 9 ثانیه فرصت دارید تا ثابت کنید یک نابغه هستید!

آزمون شناسایی آبنبات چوبی: بخش سرگرمی گفتنی یک تست بینایی جالب را برای شما آماده کرده است. آیا می توانید آبنبات چوبی پنهان شده در تصویر را تنها در 9 ثانیه پیدا کنید؟

چالش های تصویری در بین تست های هوش مورد علاقه بسیاری از ما باقی مانده است. مسلماً آنها کمی ما را گیج می کنند، اما این توهمات را جالب تر می کند. ما همچنین عاشق روشی هستیم که توهمات نوری ذهن ما را فریب می دهند و بیشتر از آن، ما عاشق رمز و راز پشت آنها هستیم.

این نوع تست‌های هوش نیز مورد استقبال محققان، دانشمندان، روان‌شناسان و بسیاری دیگر قرار گرفته‌اند و در طول زمان به اشکال مختلفی ساخته شده‌اند. توهمات شناختی از تعامل ایده های مختلف از پیش تعریف شده در مورد دنیای بیرون ناشی می شوند و به اصطلاح منجر به “استنتاج ناخودآگاه” می شوند. آنها جالب ترین و شناخته شده ترین هستند. آنها علت فیزیولوژیکی ندارند، آنها در سطح تفسیر بصری، فرضیه های از پیش ساخته شده عمل می کنند.

تنها کاری که باید در آزمون شناسایی آبنبات چوبی انجام دهید این است که آبنبات چوبی را فقط در 9 ثانیه پیدا کنید. آیا در این مدت کوتاه قادر خواهید بود آن را شناسایی کنید؟

این مطلب رو از دست نده: 10 نسخه گیاهی برای ابروهایی که ریخته است: پرپشت شدن ابرو تضمینی!

آزمون شناسایی آبنبات چوبی کجاست؟

تصویر داده شده صحنه ای را در پارک نشان می دهد که در آن می توانید تعداد زیادی اقلام مختلف و همچنین نژادهای مختلف سگ را در حال دویدن در اطراف پارک ببینید. حال باید به ما بگویید که آبنبات چوبی دقیقا کجاست؟

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

آزمون شناسایی آبنبات چوبی

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی آبنبات چوبی صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

خیلی جالبه حتما ببین: تست هوش شوهر مایه دار: کدوم زن شوهرش بیزینسیه؟!

.

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟!

.

خب آیا تا اینجا موفق به یافتن مکان آبنبات چوبی شده اید یا نه؟

.

خیلی جالبه این تست: تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

.

پاسخ آزمون شناسایی آبنبات چوبی

آبنبات چوبی در سمت راست تصویر، درست در کنار کامیون بستنی قرار دارد و یک تکیه گاه چرخ است. آیا توانستی مدیریت کنی و به جواب برسی؟

حتما ببینید: زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

پاسخ آزمون شناسایی آبنبات چوبی

خب ایا توانستید پاسخ آزمون شناسایی آبنبات چوبی را در کمتر از 9 ثانیه پیدا کنید؟

اگر چنین است، تبریک می گویم! شما یک نابغه واقعی هستید! ما تست های به همین اندازه جالب را برای شما در بخش سرگرمی گفتنی تدارک دیده ایم. ضریب هوشی معیار سنجش هوش انسان است و برای هر فرد می توان با حل پازل، تکمیل یک سری عکس و اعداد یا شناسایی یک الگو در مجموعه ای از اعداد یا تصاویر، آن را تعیین کرد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

آزمون شناسایی آبنبات چوبی: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

آزمون شناسایی آبنبات چوبی: افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

مطالب جالب برای خواندن:

تست روانشناسی جذابیت کدوم زن بیش تره؟ نتیجه تست حیرت انگیزه!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا