;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس خاطره انگیز عمو قناد و قلقلی 20 سال قبل در مدرسه!

عکس خاطره انگیز عمو قناد و قلقلی: مجید قناد دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد است. او فعالیت خود را با تئاتر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۵۵ وارد برنامه‌های تلویزیونی در صدا و سیمای آبادان گردید. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

قلقلی یک شخصیت محبوب تلویزیونی است؛ که بدون حرف زدن، با ایما و اشاره مفاهیم را به مخاطبان خود که عموماً کودکان هستند منتقل می‌کرد. این شخصیت را شهرام لاسمی بازی می‌کرد. خالق این شخصیت که مجید قناد از مجری‌های کودک تلویزیون ایران می‌باشد در مصاحبه‌ای از نحوه آشنایی‌اش با شهرام لاسمی در سال‌های دور در یک شهربازی می‌گوید. به گفتهٔ قناد خلق این شخصیت به ایده‌ای برای ارتباط با کودکان خجالتی و کودکان ناشنوا بازمی‌گردد.

این را هم بخوانید: جراحی عمو قناد پس از تصادف شدید: مردم دعا کنید

در ادامه عکسی قدیمی و خاطره انگیز از این 2 هنرمند دوست داشتنی را مشاهده می کنید که در یک مدرسه گرفته شده است و البته الان این کودکان نیز بزرگ شده اند و برای خودشان کسی شده اند، این عکس و متن را می توانید در زیر مشاهده کنید:

عکس خاطره انگیز عمو قناد و قلقلی 1 عکس خاطره انگیز عمو قناد و قلقلی 2

 

این مطالب هم جالبن:

بیوگرافی ناهید مسلمی: از شوهرش تا دختر معروفش+ عکس

آنیتا قجری بازیگر خانم جاسوس اغواگر در سریال رخنه+ عکس های بیرون سریالش!

عکس های قدیمی آشا محرابی وقتی هنوز عمل نکرده بود!

عکسهای خانوادگی محمد بحرانی!

تصاویر جدید مونا کرمی بعد از ازدواج؛ چقد تغییر کرده! + عکس های عاشقانه با آقای بازیگر

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا