;
سرگرمی

بازی فکری مثلث برای آزمایش چشمان شما طراحی شده: تعداد مثلث های تصویر چند تا است؟

بازی فکری مثلث برای آزمایش چشمان شما طراحی شده: تعداد مثلث های تصویر چند تا است؟ اگر خود را تیزیبین و باهوش می دانید این آزمون را از دست ندهید. تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

بازی فکری مثلث نوعی پازل است که برای به چالش کشیدن و تحریک مغز طراحی شده است. آنها به سطح معینی از تفکر انتقادی، مهارت حل مسئله و استدلال منطقی برای حل نیاز دارند.

شاید جالب باشد: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

تصویر بازی فکری مثلث:

به تصویربازی فکری مثلث در زیر نگاه کنید. شما یک معمای ریاضی پیدا خواهید کرد که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند به آن پاسخ دهند. این پازل ریاضی را با دقت بررسی کنید. آیا آسان است؟ آیا توانستید این معمای ریاضی را حل کنید؟ اگر توانستید آن را حل کنید، بیایید آن را به یک چالش تبدیل کنیم. تایمر را روی 15 ثانیه تنظیم کنید. ببینید با چه سرعتی می توانید این معمای ریاضی را حل کنید.

اگر بتوانید بازی فکری مثلت را در زمان کمتری حل کنید، بهتر است. اکنون، پیش بروید و مغز ریاضی خود را برای حل این معما بکار بیندازید. زمان شما از الان شروع می شود.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

بازی فکری مثلث

پاسخ بازی فکری مثلث در پایین صفحه:

 

شاید جالب باشد: معمای چگونگی نجات از برف؛لوسی چگونه توانسته است در مسابقه جزیره وسط دریاچه پیروز گردد؟

.

.

.

.

ببینید: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

.

.

.

.

.

همچنین جالب است: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ بازی فکری مثلث:

پاسخ بازی فکری مثلث

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین ببینید: تست بینایی صورتک متفاوت؛فقط یک تیزبین واقعی میتونه در 10 ثانیه صورتک متفاوت را پیدا کنه!

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

پیشنهاد میشه: تست جزئیات شخصیتی: طرز کیف گرفتن شما شخصیتتان را لو میدهد!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت فرد بیدار؛ کدوم یکی از بچه ها خودشو به خواب زده و هنوز بیداره؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: تست هوش تفاوت دو ساحل؛ میتونی در کمتر از ده ثانیه چهارتفاوت اساسی دو تصویر را پیدا کنی؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

مطالب جالب پیشنهادی:

همچنین جالب است: تست تصویری نشانه های تصویری؛تنها 5 درصد افراد در مدت7 ثانیه متوجه مفهوم آن شدند!

تست شخصیت عادات بد ماه ها: مزخرف ترین و رو مخ ترین عادت متولدین هر ماه چیه؟

حقایق عجیب درباره فنلاند: چرا این کشور بهشت درونگراهاست؟!

تست هوش تصویری عامل مرگ مادر بینوا کیه؟ اگر بفهمی تو رده آدمای تیز و بز جا می گیری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا