;
سرگرمی

 تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

تست هوش با کبریت: سرگرمی امروز نقش به حرکت درآوردن ذهن شما را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کبریت را از روی مونتاژ حرکت دهید تا تساوی صحیح را بدست آورید.

با گذشت زمان، متخصصان و حتی روانشناسان انواع تمرین ها و تست های هوشی را ایجاد کرده اند که از طریق آنها می توانند توانایی افراد را در کشف چیزهای منطقی معینی جابه جا کنند. تمرین آسان نیست، اما اگر می خواهید به سرعت پاسخ مناسب را پیدا کنید، به کمی تمرکز نیاز دارید.

 

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

 

مزایای تست هوش تصویری

این تست ها به این منظور است که ذهن شما را به کار انداخته و ضریب هوشی خود را پیدا کنید. علاوه بر این، تفکر منطقی شما را توسعه می دهد و به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنید. در حین حل این تست ها، ذهن در تصمیم گیری صحیح حتی در زندگی روزمره نیز بسیار آموزش می بیند. این «پازل‌های» مغزی کاری انجام نمی‌دهند، اما در طول زمان مهارت‌هایی را توسعه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند تا ذهنتان را به حل تمرین‌های پیچیده در زمان بسیار کوتاه‌تری وادار کنید.

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

تست هوش با کبریت: آیا شما می توانید تنها با حرکت یک چوب کبریت تساوی را درست کنید؟

تست هوش با کبریت

تست هوش با کبریت را از دست ندهید!

تست هوش با کبریت: شاید برخی از کاربردی ترین تست ها، تست های مسابقه باشد. آنها جالب هستند و برای بزرگسالان و کودکان استفاده می شوند.

ورزش فکری امروز ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد، اما بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. سعی کنید با دقت نگاه کنید و ببینید چه حرکاتی می توانید انجام دهید تا به نتیجه نهایی برسید. اگر به چنین تست هایی عادت کرده اید، تشخیص حرکت صحیح چندان دشوار نخواهد بود.

شما می توانید پاسخ تست هوش با کبریت را در پایین صفحه ببینید:

.

.

.

.

.

راه حل تست هوش با کبریت چیست؟

آیا توانستید پاسخ صحیح را حدس بزنید؟ اگر نه، پس ما آن را برای شما فاش می کنیم. برای به دست آوردن عدد 2 در نتیجه، باید یک کبریت را از علامت “+” جابه جا کنید. سپس به گونه ای جابه جا می شود که عدد 5 به عدد 9 تبدیل می شود. بدین ترتیب تمرین را به صورت “2=7-9” دریافت خواهید کرد که صحیح است. پس خیلی ساده تر از چیزی است که فکر می کردید؟

اینم ببین: سوال هوش مرد پولدار: با توجه به تصویر بگویید کدام مرد پولدارتر است؟

پاسخ تست هوش با کبریت

اهمیت تست هوش چیست؟

افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

خیلی جالبه بدانید: فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

لینک های مرتبط:

هوش تصویری مادر: کدام کودک متعلق به مادری است که روی تاب نشسته است؟

معمای آشپز مشکوک:کارآگاه ها بگویند کدامیک عجیب و مشکوک به نظر می رسد؟!

خیلی جالبه: معمای اشتباه تصویر را فقط دو درصد از مردم می فهمند!

این معما هم فسفرسوزه : سوال هوش شوکه کننده: فقط تیزهوش ها می فهمند چه چیزی در این تصویر عجیب است!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. یک را دیگر هم اینه که یکی از چوب های بعلاوه را برداریم و پشت ۲ قرار دهیم بعد می شود ۵ منهای ۷ مساوی با منفی ۲.

  2. اون کبریت بالای 7 هم برداریم و بچسبونیمش به جواب یعنی ۲ و تبدیلش کنیم به ۶، میشه ۵ + 1 که میشه ۶

  3. یک پاسخ دیگر:
    با توجه به اینکه در صورت سوال نوشته شده است که با جا به جایی یک چوب، تساوی را برقرار کنیم، پاسخ به شرح زیر نیز صحیح است:
    می‌توان با برداشتن یک چوب علامت جمع (+) را به منها (-) تبدیل کرد و آن چوب را پشت عدد دو قرار داد تا عدد منفی دو (2-) ساخته شود. در این حالت تساوی برقرار خواهد شد.
    2-=7-5

  4. جور دیگه ای هم میشه.پنج به علاوه یک بشه شش.دندانه هفت را برداری بزازی پیش دو تا تبدیل بشه به شش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا