;
سرگرمی

تست شناخت بیمار در حال مرگ؛با کاری که این بیمارها دارن انجام می دن به نظر شما کدوم اول می میره؟؟؟

تست شناخت بیمار در حال مرگ: با توجه به تصویر موجود کدام بیمار اول خواهد مرد؟ اگر بتوانید این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کنید، یک نابغه هستید. فقط یک فرد باهوش می تواند این معمای چالشی و مرموز را در زمان مشخص شده حل کند.

تست شناخت بیمار در حال مرگ

در ادامه تصویری را برای شما می گذاریم که در آن دو مرد بیمار را می بینید که قصد دارند با قیچی به لوله های سرمی که به آن ها وصل است حمله کرده اند. ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه در حل تست شناخت بیمار در حال مرگ این خواهد بود که بفهمید کدام یک از این دو نفر اول خواهند مرد. آیا به نظر شما ساده است؟ بیایید ببینیم آیا واقعاً در این نوع آزمون ها بسیار خوب هستید یا خیر؟ زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

تست شناسایی بیمار در حال مرگ-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناخت بیمار در حال مرگ

 

پاسخ : اگر دقت کنید، بیمار سمت چپ نتوانسته از سرم استفاده کند. تمام سرم های او به زمین ریخته است. بنابراین او کمترین احتمال را دارد که زنده بماند. آیا قبلاً متوجه شده اید؟ آنقدرها هم که به نظر می رسید پیچیده نبود. درست است؟

 

تست شناسایی بیمار در حال مرگ-2

 

همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا