;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

غلتک های صورت برای چیست و چگونه استفاده می شود؟

ماساژ صورت با غلتک صورت باعث احساس آرامش و ارائه فواید خاصی برای پوست می شود. چگونه استفاده می شود؟
غلتک های صورت برای چیست و چگونه استفاده می شود؟

حتما شما هم آموزش های آنلاین یا دفترچه های گرافیکی را دیده اید که نحوه استفاده از غلتک های صورت را آموزش می دهند. این ابزارهای آرایشی به دلیل فوایدی که برای صورت به ارمغان می آورند مد شده اند. ویژگی های اصلی غلتک صورت بسته به نوع آن شامل فلزات، سوزن ها و سنگ ها می باشد. با بخش مد و زیبایی امروز مجله گفتنی همراه شوید.

 

پرطرفدار و خواندنی: اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

 

غلطک های صورت چیست؟

غلتک های صورت ابزاری هستند که برای ماساژ صورت، کمک به تخلیه لنفاوی، افزایش جریان خون و جذب بهتر مواد فعال در لوازم آرایشی طراحی شده اند. این ظرف در هر انتها از یک سنگ استوانه ای شکل تشکیل شده است که یکی از دیگری بزرگتر است. اندازه بزرگتر فک، پیشانی و گونه ها را شل می کند. در حالی که کوچکتر در نواحی حساس تر مانند لب ها و کانتور چشم کار می کند.

آن ها مزایایی مانند تحریک تولید کلاژن و آرامش پوست صورت را به این دستگاه ها نسبت می دهند. استفاده از آن در درماتولوژی زیبایی آغاز شد که همان طور که توسط بنیاد پوست سالم نشان داده شده است، با هدف محافظت، پیشگیری و درمان پیری پوست انجام می شود.

هیچ شواهد علمی قانع‌کننده‌ای در مورد فضیلت‌های آن وجود ندارد، اما کاربران معتقدند که اثرات ماساژ صورت با این ابزارها، به‌ویژه آن هایی که دارای سنگ‌های معدنی هستند، ظاهری سالم به پوست می‌دهد.

همچنین بخوانید: خطرات ماسک تخم مرغ چیست؟

غلطک های صورت چیست؟

مزایای غلطک های صورت از داده های حکایتی ناشی می شود. اعتقاد بر این است که آنها برای حفظ سلامت پوست ایده آل هستند. مراحل ساخت پاک کننده صورت با عسل را در خانه رعایت کنید

طبقه بندی غلطک های صورت

غلتک های سرد وجود دارد که از یک صفحه فلزی ساخته شده است که صورت را خنک می کند. نوع دیگر میکرونیدلینگ یا میکرونیدلینگ است، اما به دلیل ماهیت تهاجمی درمان، استفاده از آن برای متخصصان است. همچنین غلتک های بالابرنده یا شش ضلعی با سنگ های ماساژ وجود دارد. با این حال، در حال حاضر سنگ های طبیعی معروف و توصیه شده برای مراقبت از پوست در خانه هستند. آنها را در زیر معرفی می کنیم.

همچنین بخوانید: شستن صحیح بیوتی بلندر: چگونه پد آرایشی را بدون آسیب به آن تمیز کنیم؟

یشم

این سنگ زینتی است که اغلب برای ساختن غلتک های ماساژ استفاده می شود. دلایل آن خواص محافظتی مرتبط با مواد معدنی منشاء است. اعتقاد بر این است که وقتی صورت با غلتک سبز ماساژ داده شود، پوست سموم را دفع می کند، پیری را به تاخیر می اندازد و میدان انرژی آن را احیا می کند.

ویژگی منحصر به فرد این دستگاه حفظ دمای سرد برای مدت طولانی حتی در هنگام لمس پوست است که در موارد تحریک یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید ایده آل است. غلتک های صورت می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند.

فیروزه

از ویژگی های تن فیروزه ای در غلتک ها می توان به اثر سفت کننده، سم زدایی، آزادسازی استرس و شادابی اشاره کرد.

روخو

غلتک قرمز نادر است. آن ها با ماساژهای ضد پیری، از بین بردن لکه ها و تحریک انرژی های خوب مرتبط هستند.

کوارتز صورتی

یکی از کریستال های قوی برای ترمیم پوست به حساب می آید. اگرچه اثرات آن به طور کامل به طور علمی مورد مطالعه قرار نگرفته است، ادبیات رایج نشان می دهد که باعث اکسیژن رسانی و آرامش عضلات صورت می شود. در واقع، در فرهنگ شرقی آن ها اشاره می کنند که برای التیام احساسات و در عین حال صاف کردن چین و چروک ها و پاکسازی پوست مفید است. مانند غلتک یشم، آن ها بخشی از ابزار ضروری هنگام استفاده از تکنیک گواشا هستند.

شفاف

این نوع کوارتز حاوی نمک های معدنی بسیار بیشتری است که با افزایش انرژی های خوب در حین ماساژ خود روی صورت مرتبط است.

آمیتیست

به عنوان کوارتز بنفش شناخته می شود و غلتکی مورد تقاضا برای آرام کردن استرس روزمره است. یکی دیگر از خوبی های آن التهاب ناشی از آکنه است.

ابسیدین سیاه

آبسیدین محصول شیشه ای از ذوب گدازه است. این با مدیتیشن، کار معنوی و مراقبت از خود همراه است. در لوازم آرایشی و بهداشتی، ابسیدین افزایش تولید کلاژن و همچنین گردش خون بیشتر، به حداقل رساندن تورم و تسکین شیوع جوش را فرض می کند.

آزول

غلتک‌های آبی با سنگی به نام سودالیت ساخته می‌شوند که در درماتولوژی زیبایی با هیدراتاسیون سلول‌های پوست، خاصیت ارتجاعی و به حداقل رساندن جای زخم مرتبط است.

فواید غلطک های صورت

غلتک های صورت هر روز در روتین های زیبایی گنجانده می شوند تا فواید مربوط به هر سنگ را به دست آورند. علاوه بر این، آن ها همچنین با مزایای زیر مرتبط هستند:

احساس آرامش
کاهش حلقه های تیره
خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست
هدایت اثربخشی درمان ها و کرم های صورت
تسکین قرمزی
کاهش خطوط بیان زودرس

چگونه از غلتک صورت استفاده کنیم؟

خود ماساژ صورت 5 تا 10 دقیقه طول می کشد و به سرم، کرم، ماسک یا روغن غیر کومدون زا نیاز دارد تا غلتک بدون کشش بیش از حد پوست سر بخورد. این فرآیند با پاکسازی صورت و سپس استفاده از سرم یا ماده مرطوب کننده دلخواه شما آغاز می شود. پس از چند دقیقه، به طوری که محصول نفوذ کند، غلتک به ترتیبی که بلافاصله نشان می دهیم شروع به عبور می کند.

1.  قسمت بالای صورت

با استفاده از انتهای غلتک که طولانی ترین بعد را دارد، روی پیشانی و ابروها بکشید. حرکات نرمی را امتحان کنید که از ابرو تا ریشه مو می رود.

2. بینی تا گوش

در این قسمت ماساژ از بینی تا شقیقه ها را پوشش می دهد. سپس، حرکات را تکرار می کنید، اما از بینی شروع می شود و به گوش ختم می شود. برای ناحیه اطراف چشم، از سر کوچک استفاده کنید و از مجرای اشک به سمت انتهای ابرو بچرخید.

3. خط فک و چانه

در نهایت، غلتک را از داخل به بیرون بلغزانید، خط فک را از جمله قسمت پایین، جایی که چانه دوتایی تشکیل می‌شود، ماساژ دهید. توصیه می شود که درمان تا گردن گسترش یابد.

چگونه از غلتک صورت استفاده کنیم؟

برای سهولت استفاده از غلتک صورت، ایده آل است که ابتدا از یک سرم یا کرم استفاده کنید.هر غلتکی متفاوت است. از آن جایی که این یک ابزار آرایشی است، کار صحیح این است که دستورالعمل های سازنده را بخوانید. به طور کلی به نکات زیر توجه کنید:

اگر آن ها را خنک کنید موثرتر هستند، زیرا این سطوح دما باعث التهاب زدایی عضلات صورت می شود. آن را در یخچال نگهداری کنید.
شما می توانید آن ها را در روز و شب، یک هفته متوالی استفاده کنید. اما پس از سپری شدن این مدت، برای پوست راحت است که قبل از ماساژ مجدد، همان مدت استراحت کند.
غلتک خود را به اشتراک نگذارید، یا در صورت بروز آکنه از آن استفاده نکنید، زیرا می تواند عفونت را گسترش دهد.
آن را با الکل ضد عفونی کنید تا باکتری ها را از بین ببرید.
غلتک صورت را با آب گرم صابون بشویید. فراموش نکنید قبل از بردن آن به یخچال خشک کنید.

بهترین غلتک صورت چیست؟

جهت گیری آرایشگر قبل از خرید غلتک صورت ضروری است، زیرا آن ها انتخاب نوع مورد نیاز شما را ساده می کنند. با این حال، به طور کلی، همه آنه ا اثرات یکسانی را دنبال می کنند. فقط برخی از ویژگی های چهره شما در هنگام تصمیم گیری تفاوت ایجاد می کند. در هر صورت، نکته مهم این است که تأیید شود که تجهیزات دارای گواهی اصالت هستند. به یاد داشته باشید که این ابزار را روی صورت خود می گذارید و غلتک با سنگ غیر اصل می تواند به آن آسیب برساند.

لینک های بیشتر:

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

چگونه براش های آرایش را تمیز کنیم؟

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا