;
مد روزمد و زیبایی

لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

لباس مناسب زنان چاق: شاید برای همه پیش آمده که به خاطر کمی اضافه وزن در انتخاب لباس دچار سردرگمی شویم و حتی گاهی از خرید لباس منصرف شده باشیم. نگران نباشید، ما امروز در بخش مد و زیبایی بهترین لباس هایی که شما را به بهترین شکل نشان می دهد را برایتان معرفی می کنیم. دوست داشتید آن ها را تهیه کنید و با خیالی آسوده از استایل خود لذت ببرید. با گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: آرایش نوروز 1402: ظاهری جدیدتر و خاص‌تر برای ایام عید و دید و بازدیدها پیدا کنید

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد ملزومات کمد لباس برای هر فصل وجود دارد و ما دائماً در مورد روندهای دائماً در حال تغییر می شنویم، ما معتقدیم که مهم تر است که کمد لباس خود را بر اساس آنچه شما را به بهترین شکل ظاهر می کند بسازید. بخش مد و زیبایی وبسایت اینترنتی گفتنی در اینجا لیستی از موارد ضروری که باید به عنوان پایه در کمد لباس شما باشد آورده است.بهتر است این اقلام لباس را با کیفیت خوب و از برندهایی تهیه کنید که به آنها اعتماد دارید، زیرا ما مطمئنیم که اغلب آنها را در تمام طول سال احتیاج خواهید داشت.

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

خیلی جالبه: تست بینایی قارچ متفاوت کجاست؟ 4 ثانیه زمان داری!

لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

لباس فرم

لباس مناسب زنان چاق: بیایید با بحث برانگیزترین مورد در لیست شروع کنیم یعنی همان لباس های فرم. ما آن را فهرست نمی کنیم زیرا چیزی است که باید همیشه آن را بپوشید. به هیچ وجه، با خیال راحت از آن اجتناب کنید اگر آن را دوست ندارید. ما کاملاً معتقدیم که مردم باید طوری لباس بپوشند که راحت ترین احساس را داشته باشند.

حتما ببینید: چطوری از ترک پوست بارداری جلوگیری کنیم؟

با این حال، اگر احساس می‌کنید که می‌خواهید فقط در صورت لزوم آن را داشته باشید، برای روزهایی که می‌خواهید ایده‌آل‌های غیرواقعی را که در هالیوود به تصویر کشیده شده است تجسم کنید (زیرا بیایید واقعی باشیم، همه آنها برای فرش قرمز لباس فرم می‌پوشند). اول و مهمتر از همه – در قیمت کوتاهی نکنید. در حالی که لباس فرم از نظر فنی یک لباس زیر است و قرار نیست دیده شود، برای شکل دادن و فرم دادن است و در عین حال احساس راحتی می کنید. بنابراین بهتر است چیزی را که از پارچه ای بادوام و راحت ساخته شده است، بخرید.

شلوار جین

تست شخصیت جالب: تست روانشناسی نقاط ضعف و قوت شما با این تصویر معلوم می شود!

لباس مناسب زنان چاق

لباس مناسب زنان چاق: ما فکر می کنیم شلوار جین ضروری است، زیرا چیزی است که در بیشتر روزها به آن دست پیدا می کنیم. اینکه کدام مدل شلوار جین را ترجیح می دهید به شما بستگی دارد، اما ما هنوز هم شیفته شلوار جین مادر هستیم فقط به این دلیل که بسیار راحت هستند. هنگام خرید شلوار جین، ابتدا آنها را امتحان کنید، یا اگر به صورت آنلاین سفارش می دهید، بررسی کنید که فروشگاه سیاست بازگشت خوبی دارد. بهتر است چند مارک را امتحان کنید، خود را با محدوده اندازه ها آشنا کنید و هنگامی که موارد دلخواه خود را پیدا کردید – روی چند جفت رنگ یا سبک مختلف سرمایه گذاری کنید. ما فکر می کنیم همیشه داشتن حداقل سه شلوار جین خوب است: جین مشکی، آبی تیره و جین روشن با پارگی. این سه باید واقعاً همه موارد را پوشش دهند.

خیلی جالبه امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

جالب است ببینید: جلوگیری از ترک های پوستی به سبک زنان اندونزی که حسابی غوغا کرده است!

لباس مناسب زنان چاق: تیشرت مشکی ساده

لباس مناسب زنان چاق2

لباس مناسب زنان چاق: ما در اینجا در مورد موارد ضروری صحبت می کنیم، بنابراین یک T سیاه واقعاً یکی از آن اصولی است که شما همیشه به آن دست خواهید یافت. شما چیزی می خواهید که نرم باشد، نه خیلی سفت و به خوبی جا بیفتد. همچنین بسیار مهم است که یک تی شرت مشکی را پیدا کنید که با گذشت زمان رنگ خود را از دست ندهد، تا بتوانید آن را با لباس های خود بپوشید و لایه لایه کنید بدون اینکه سایه و شکل خود را تنها با چند بار شستشو از دست بدهید.

حتما ببینید: چطوری شکممو آب کنم؟ با این 6 ماده شکمتان تخت می شود!

ژاکت کش باف پشمی برش خورده

لباس مناسب زنان چاق: ژاکت‌های پشمی برای لایه‌بندی لباس‌هایتان شگفت‌انگیز هستند، به‌ویژه برای آن زمان‌های انتقالی از سال که دما در طول روز به سرعت تغییر می‌کند و شما فقط نمی‌دانید تی‌شرت بپوشید یا ژاکت. ژاکت های برش خورده مخصوصاً برای نشان دادن انحنای شما عالی هستند، زیرا به صورت بصری در کمر شما قرار می گیرند و پاهای شما را دراز می کنند. و با شلوار جین کمر بلند، دامن و لباس به همان اندازه خوب به نظر می رسند.

خیلی کاربردی:جلوگیری از ریزش مژه: اگر بعد از اکستنشن مژه هایتان کم پشت شده است این کارها را انجام دهید

سارافون

لباس مناسب زنان چاق3

لباس مناسب زنان چاق: این چیزی است که احتمالاً در لیستی از لوازم ضروری انتظارش را نداشتید، اما به ما اعتماد کنید، به یک جفت شنل (یا لباس‌های سرپوشیده، بسته به اینکه اهل کدام قسمت از جهان هستید) نیاز دارید. مدل دنگی هایی که می خواهید انتخاب کنید به شکل، قد و ترجیح شما بستگی دارد، اما ما فکر می کنیم سارافون ها در کل جذاب هستند و اگر آن ها را با جین مشکی یا با رنگ های مخملی با هر رنگی بخرید، در واقع می توانند بسیار شیک به نظر برسند. برای حال و هوای معمولی‌تر و آرام‌تر، لباس‌های جین تیره را توصیه می‌کنیم. انواع سارافون ها برای لایه بندی نیز عالی هستند و می توانند با جوراب شلواری گرم و تاپ آستین بلند در زمستان و سه راهی ساده در تابستان گرم شوند.

کمربند

لباس مناسب زنان چاق: کمربندها ضروری هستند زیرا می توانند به معنای واقعی کلمه هر ظاهری را به هم نزدیک کنند. بدیهی است که می توانید آنها را با شلوار جین کمر بلند بپوشید تا توجه بیشتری را به کمر خود جلب کنید. اما کمربندها برای زیباتر کردن هر لباسی نیز عالی هستند و فوراً ظاهر ساعت شنی را به شما می دهند.

یک کت

لباس مناسب زنان چاق: در حالی که این روزها ممکن است کت های پف دار رایج باشند، یک کت زیبا چیزی است که می تواند شما را فوراً شیک نشان دهد. این یکی از آن لباس‌هایی است که سال‌ها دوام می‌آورد، پس حتماً به دنبال پارچه‌ای با کیفیت و مناسب باشید. شما ممکن است  برای آن هزینه بیشتری نمایید، اما قطعا ارزشش را خواهد داشت.

مطالبی که دیگران پسندیدند:

راز تناسب اندام بلک پینک: پیاده روی و حذف نمک دور کمر شما را آب می کند!

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا