;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ماندگاری آرایش: چگونه آرایش را از صبح تا عصر تازه نگه داریم؟

ماندگاری آرایش: مهم نیست چقدر برای آرایش خود وقت گذاشته اید: چند دقیقه یا یک ساعت، اما اگر تلاش خاصی انجام ندهید، تا عصر تمام زیبایی شما از بین می رود. ممکن است به راحتی همه شان پاک شوند یا بدتر از آن عرق کنید و آرایش فیکس و تمیزی نداشته باشید.

ما در مورد برخی از ترفندها به شما خواهیم گفت که به شما کمک می کند آرایش تا مدت طولانی تری باقی بماند. پس این مقاله مد و زیبایی را در مجله گفتنی از دست ندهید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

ماندگاری آرایش

زیبایی از صبح تا عصر

یکی از مشکلات اصلی خانم‌های پرمشغله این است که تا زمان ناهار، آرایش را با دقت زیاد تازه نمی‌شود: پوست در ناحیه T شروع به درخشش می‌کند، خط چشم و سایه‌ها از بین می‌رود، ریمل خرد می‌شود و رژ لب ناپدید می‌شود. از یافته‌های آرایشگران حرفه‌ای استفاده کنید تا در عصر نیز مانند صبح زیبا به نظر برسید.

پودر فشرده ممنوع

همچنین بخوانید: فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

برای ماندگاری آرایش، به جای پودر فشرده، از یک پودر شفاف و سبک تر استفاده کنید. می توان آن را در طول روز بدون ترس از تبدیل شدن صورت خود به ماسک لایه لایه استفاده کرد. به محض اینکه درخششی را روی صورت خود مشاهده کردید، بینی و گونه های خود را با پودر خشک کنید – چنین پودر سبکی ضرری نخواهد داشت.

سرخ شدن با رژگونه کرمی

برای این محصول بهتر است بافت کرمی اش را انتخاب کنید. آنها پوست را مرطوب می کنند و پوست را سفت و خشک نمی کنند. علاوه بر این، چنین رژگونه ای طبیعی تر به نظر می رسد. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است آنها را صبح استفاده کنید و در طول روز فقط می توانید آنها را با پودر اصلاح کنید.

استفاده از براش ها

ار رازهای دیگر برای ماندگاری آرایش این است که مهم نیست که چقدر برای شما زائد و اضافی به نظر می رسد، ارزش دارد که برس های معمولی تان را با خود ببرید. اصلاح آرایش با انگشتان – نمی‌توانید راه حل بدتری را تصور کنید. اولاً، نتیجه مورد انتظار را نخواهد داد. و ثانیاً وقتی گرد و غبار روی صورت شما وجود دارد، فقط آن را با دستان خود آغشته می کنید و به زودی التهاب ظاهر می شود.

بخوانید: ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

ماندگاری آرایش- اسپری فیکس بزنید

اسپری های مخصوص با آب حرارتی به شادابی صورت و رفع آرایش کمک می کند. فقط آنهایی را انتخاب کنید که تا حد امکان اسپری می کنند و بطری را نزدیک صورت خود نگیرید. پوستی هیدراته خواهید داشت که همیشه شاداب به نظر می رسد.

سایه های روشن بهترند

برای ماندگاری آرایش اگر سایه های روشن را انتخاب کنید بهتر خواهد بود. احتمال لکه شدن آنها در طول روز بسیار کمتر است و رفع آنها با یک لایه دیگر آسان تر خواهد بود.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

آموزش خط چشم سیرن: ترند این روزها برای زنان اغواگر و مناسب انواع چشم ها

کدام نوع آرایش برای مردان جذاب است؟

استاندارد های زیبایی کره جنوبی: غوغای طبیعی بودن در جهان!

ماسک آنتی اکسیدانی با چای سبز برای احیای پوست و مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

دکمه بازگشت به بالا