;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

نکات آرایشی برای مردان: مردان هم می توانند آرایش کنند!

نکات آرایشی برای مردان: آرایش فقط یک چیز زنانه نیست، بلکه مردان نیز می توانند آن را انجام دهند. در اینجا چند نکته مفید به عنوان راهنمای مبتدیان برای آرایش مردانه آورده شده است. مردان هم می توانند آرایش کنند! در مد و زیبایی امروز گفتنی چند نکته آرایشی برای مردان آورده شده است.
آرایش همیشه یک چیز دخترانه در نظر گرفته شده است، اما این درست نیست.

 

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

 

بسیاری از مردان نیز این روزها سعی در آرایش دارند. اکثر آن ها اینفلوئنسرها و بازیگرانی هستند که باید حضور خود را در صفحه نمایش تقویت کنند و بنابراین، کمی آرایش می کنند، نه آرایش کامل مانند دختران، بلکه فقط چند چیز اساسی.

اگر پسر هستید و به فکر امتحان برخی از محصولات زیبایی روی صورت خود هستید، خجالت نکشید. هیچ چیز بدی در این مورد وجود ندارد. در واقع، می‌توانید از این مقاله راهنمایی بگیرید که چگونه خودتان یک آرایش مناسب انجام دهید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

نکات آرایشی برای مردان

نکات آرایشی برای مردان

 

در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید به راحتی آرایش کنید بدون اینکه عصبانی شوید.

مرحله 1: پاکسازی صورت

نکات آرایشی برای مردان: با یک صورت تمیز می توانید آرایش خود را شروع کنید. ابتدا صورت خود را با یک شوینده گیاهی تمیز کنید و سپس فرآیند لایه برداری را انجام دهید. از یک اسکراب لایه بردار روی صورت خود استفاده کنید و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید.

این کار سلول های مرده پوست صورت شما را از بین می برد و منافذ پوست را باز می کند. اکنون با استفاده از یک توپ پنبه ای یک تونر خوب به صورت خود بزنید تا سطح pH طبیعی پوست خود را حفظ کنید.

حتما ببینید: پاک کردن آرایش با این ۶ روش طبیعی پوستتان را عین بچه نرم می کند!

مرحله 2: مرطوب کردن

نکات آرایشی برای مردان-مرطوب کردن

نکات آرایشی برای مردان: حالا از یک مرطوب‌کننده سبک مانند مرطوب‌کننده شیر نارگیل استفاده کنید تا پوست‌تان را هیدراته کنید و آن را با طراوت به نظر برسانید. آن را روی صورت و گردن خود بمالید. این مرحله تضمین می کند که پوست شما برای آرایش آماده است.

اگر پوست شما خشک است، از مرطوب کننده های روغنی استفاده کنید. در حالی که افرادی که پوست چرب دارند باید فقط از مرطوب کننده های مبتنی بر آب برای صورت استفاده کنند.

همچنین بخوانید: استاندارد های زیبایی کره جنوبی: غوغای طبیعی بودن در جهان!

مرحله 3: کانسیلر

نکات آرایشی برای مردان: اکنون زمان استفاده از کانسیلر است. بگذارید به شما بگویم که اگر فکر می کنید کرم پودر یا کانسیلر فقط برای دختران مناسب است، در اشتباه هستید. پسرها نیز می توانند آن را بخشی از آرایش خود کنند. می‌توانید از کانسیلر برای پنهان کردن لکه‌های تیره یا جوش‌های صورتتان استفاده کنید.

رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد یا کمی تیره تر. شروع به استفاده از آن زیر چشم، گوشه چشم و بالای بینی کنید. آن را با انگشت خود یا با کمک یک اسفنج بلندر زیبایی مخلوط کنید.

نکات آرایشی برای مردان-کانسیلر

مرحله 4: پایه گذاری

نکات آرایشی برای مردان: حالا یک کرم پودر مایع را انتخاب می کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و سپس با کمک یک برس آن را روی صورت خود بمالید. می توانید از یک اسفنج بیوتیبلدر برای ترکیب خوب آن استفاده کنید. به طوری که در کل صورت یکنواخت به نظر می رسد.

مرحله 5: پودر شل برای سفت شدن پایه

نکات آرایشی برای مردان: حالا آرایش خود را با کمک مقداری پودر شل تنظیم کنید. یعنی هر جا که از کانسیلر روی صورتتان استفاده کرده اید، آن را با کمک برس بزنید. این آرایش  چربی پوست شما را تنظیم می کند. شما به خصوص آن را با یک برس روی ناحیه T خود (پیشانی، بینی و چانه) بمالید. زیرا این قسمت از صورت چرب ترین است.

همچنین بخوانید: چه کار کنیم تا 10 سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟

مرحله 6: ابرو و لب

نکات آرایشی برای مردان-ابرو و لب

نکات آرایشی برای مردان: حالا ابروهایتان را با مداد ابرو تنظیم کنید و سپس یک بالم لب خوب انتخاب کنید و روی لب هایتان بزنید. با این کار لب های شما نرم به نظر می رسند.

این بهترین و ساده ترین راهنمای آرایش مردانه است. این نه تنها ظاهر شما را بهبود می بخشد بلکه به شما اعتماد به نفس می دهد تا شخصیت خود را حفظ کنید.

مقالات بیشتر در مورد مد و زیبایی را بخوانید:

خیلی زیباست حتما ببینید: 30 جدیدترین طرح های ناخن ترند که پاییز امسال باید انجام دهید!

حتما ببینید: ماندگاری آرایش: چگونه آرایش را از صبح تا عصر تازه نگه داریم؟

8 طرح ناخن ساقدوش عروس که با آن می توانید در عروسی بدرخشید!

آموزش سریع مانیکور ورق طلا: چگونه در منزل به راحتی این کار را انجام دهیم؟

معجزه ای برای پوست و مو+ خواص شگفت انگیز 5 نوع گل برای زیبایی و سلامت

عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا