;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترفندهای مهم برای پوشاندن چروک با آرایش: کرم پودر نزنید!

پوشاندن چروک با آرایش: آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد. مهارت داشتن و آشنایی با نکات آرایش صورت چروک دار می تواند شما را در داشتن یک صورت زیبا و چهره جذاب کمک کند.

یکی از مسائلی که خانم ها به آن توجه زیادی دارند شاداب و جوان نگه داشتن پوستشان است و اغلب روش ها و راهکارهای مختلفی را برای دستیابی به این امر بکار می گیرند و از مواد گوناگونی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست خود استفاده می کنند.

 

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

 

پوست انسان در اثر عوامل مختلفی و با گذر زمان درگیر چین و چروک می شود که بروز این امر برای افراد ناخوشایند بوده و سعی می کنند تا جای امکان روند آن را به تاخیر بیندازند که یکی از این روش ها آرایش کردن می باشد، بدین ترتیب نیاز است که خانم ها با تکنیک های آرایش صورت چروک دار برای پوشاندن چروک با آرایش آشنا باشند.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

هنگامی که افراد پا به سن گذاشته به تدریج چربی پوست کاهش پیدا می کند و در نتیجه حالت ارتجاعی پوست از بین می رود و خط هایی که در طی زمان عمق گرفته اند بیشتر نمایان می شوند.
بنابراین می توان گفت ایجاد چین و چروک با افزایش سن امری طبیعی می باشد و به منظور حذف این خطوط راهکارهای زیادی همچون بوتاکس و مزوتراپی وجود دارد و در صورتی که مایل نیستید هزینه زیادی را برای این کار صرف نمایید می توانید با استفاده از آرایش به حذف چین و چروک های پوست خود بپردازید و با اجرای چند مرحله ساده آن ها را برای ساعتی محو و پنهان کنید.

در صورتی که آرایش صورت را صحیح و اصولی انجام بدهید می توانید ایرادات موجود در صورت خود را برطرف کرده و چهره ای جذاب داشته باشید.

همچنین بخوانید: درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

در این مقاله مد و زیبایی، وب سایت گفتنی، به ترفندهای مهمی که باید برای پوشاندن چروک با آرایش به کار بگیرید، اشاره می کند. با ما همراه باشید.

پوشاندن چروک با آرایش

جالب است: اگر می خواهید جراحی زیبایی غیر تهاجمی انجام دهید بخوانید!

1-تامین رطوبت پوست صورت

مناسب ترین شیوه برای حذف چین و چروک صورت آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت آن است که برای مرطوب کردن پوست بهتر است از یک سرم پوست مناسب سنتان استفاده کنید. در صورتی که سن شما بیشتر از ۴۰ سال می باشد می توانید از سرم های دارای هیالورونیک اسید بهره مند شوید که این سرم ها رطوبت پوست را تامین کرده و موجب می شوند تا آرایش صورت حالت صافی به خود بگیرد و بدون عیب به نظر برسد.

همچنین ببینید: سرم صورت: اشتباهاتی که نباید انجام دهید

2-به کار بردن پرایمر سیلیکون

پوشاندن چروک با آرایش- پرایمر سیلیکون

پوشاندن چروک با آرایش: پرایمر سیلیکون همچون معجزه عمل کرده و چین و چروک های موجود را اشباع می کند. پس از مرطوب نمودن پوست خود کمی پرایمر را در قسمت وسط پیشانی و گونه و بینی خود بزنید. بعد با استفاده از دست یا یک براش کوچک پرایمر را بر روی تمامی قسمت های صورت خود پخش نموده و صبر کنید تا پرایمر جذب پوست گردد، بعد از آن آرایش صورت خود را انجام دهید.

3-حذف کردن کرم پودر و پنکک

پوشاندن چروک با آرایش- کرم پودر و پنکک

بیشتر بانوان به منظور تثبیت نمودن آرایش خود از پودر استفاده می کنند و در صورتی که شما از این گروه افراد می باشید توصیه می شود در زمان استفاده از پودر و پنکک، آن ها را به بخش های دارای چین و چروک زیاد همچون پیشانی نزنید چرا که پودر موجب شده تا چین و چروک ها حالت برجسته تری به خود بگیرند.

بخوانید: چگونه آکنه را با آرایش بپوشانیم؟

پوشاندن چروک با آرایش

4-آرایش صحیح چشم ها

آرایش صحیح چشم ها برای پوشاندن چروک

پوشاندن چروک با آرایش: به منظور آرایش چشم ها بهتر است از آرایش براق استفاده نکنید چرا که سایه براق درون لایه های پوستی نفوذ کرده و چین و چروک های موجود را بیشتر جلوه می دهد.

برای انجام این کار می توانید از سایه پرایمر مات بهره برده و همینطور می توانید لایه ای نازک از کانسیلر را بر روی پلک چشم های خود بزنید و بعد سایه بژ روشن را از محل خط مژه تا استخوان ابروها بزنید.

به منظور زیبا و جذاب جلوه دادن چشم ها می توانید از سایه قهوه ای روشن یا سایه خاکستری در محل چین و چروک استفاده کنید.

خط چشم مایع بر روی چین و چروک چشم ها می نشیند بدین ترتیب بهتر است با استفاده از مدادی نرم خط چشمی باریک را در بخش بالایی مژه های خود بکشید. به منظور زیبایی بیشتر چشم ها بهتر است به مژه ها نیز ریمل بزنید.

5-بکار بردن رژگونه مناسب و درست

رژگونه مناسب رنگ پوست برای پوشاندن چین و چروک

پوشاندن چروک با آرایش: به منظور از بین بردن چین و چروک های موجود در صورت از رژگونه استفاده کنید. دقت نمایید که بکار بردن یک روشن کننده با پایه کرم در زیر رژگونه انتخابی درست و صحیح می باشد چرا که موجب شده تا رژگونه حالت درخشانی بگیرد و در نهایت چین و چروک ها خیلی کم به چشم بیایند.

در زمان میکاپ گونه ها با استفاده از رژگونه بایستی رنگ و محلی مناسب از پوست خود را پیدا کرده و از رژگونه ای که رنگ مناسبی دارد بهره برده تا بدین گونه تن پوست شما کامل گردد.

رژگونه هلویی و صورتی رنگ برای پوست سفید انتخابی درست می باشد و از رژگونه با طیف رنگی بنفش و صورتی هلویی می توانید برای پوست متوسط بهره مند شوید و همچنین از رژگونه با رنگ مرجانی و نارنجی نیز برای پوست تیره استفاده می گردد.
دقت نمایید که نباید رژگونه را در محلی پایین تر از سوراخ بینی خود بزنید چرا که صورت به طرف پایین کشیده شده و در نهایت چهره شما پیرتر نشان داده می شود. بالا کشیدن رژگونه نیز موجب شده تا چهره شما حالت غیر طبیعی به خود بگیرد.

6-کامل کردن میکاپ لب ها

پوشاندن چین و چروک لب

پوشاندن چروک با آرایش: بکار بردن خط لب و رژلب را در مراحل آرایش صورت چروک دار از یاد نبرید. همینطور به منظور جذابیت بخشیدن بیشتر به لب ها می توانید از پرایمر لب استفاده کنید که بدین ترتیب لب های شما حالت صافی به خود می گیرند.
برای کشیدن خط لب از مدادی استفاده نمایید که با رنگ رژلب تان همخوانی داشته باشد تا تضاد رنگی به وجود نیاید و پس از کشیدن خط لب قسمت داخلی لب ها را نیز با استفاده از مداد رنگ بزنید این عمل موجب شده تا رژلب بر روی لب های شما مدت زمان طولانی تری دوام داشته باشد.

از بکار بردن رژلب های مات پرهیز کنید چرا که آن ها موجب شده تا چین و چروک ها بیشتر دیده شوند.

لینک های مرتبط:

برای ترمیم ناخن آسیب دیده بعد از برداشتن کاشت چه باید کرد؟

5 راه حل برای جلوگیری از نازک شدن موهای ابرو و پرپشت شدن ابروها

5 حرکت ساده یوگا که می تواند برای ریزش و رشد مو معجزه کند

نحوه آرایش صورتی ملایم و گلگون به سبک آلیات بهات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا