;
سرگرمی

آزمون هوش مردی با دو معشوق: افراد باهوش و جزئیات گرا می توانند این مرد را پیدا کنند!

آزمون هوش مردی با دو معشوق؛ در تصویر آزمون هوش مردی با دو معشوق ما سه مرد جوان و خوشتیپ را مشاهده می کنیم که در مغازه جواهرات مشغول خرید کردن برای عشقهای خود می باشند،ولی یکی از آنها دو معشوق دارد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدام مرد دارای دو معشوق می باشد؟

اینم جالبه: دستکشی که تنهاست و جفتی براش وجود نداره رو میتونی 7 ثانیه ای پیدا کنی؟

تصویر آزمون هوش مردی با دو معشوق

آزمون هوش مردی با دو معشوق 1

اینم جالبه: چیستان من برای زنده ماندن به هوا نیاز دارم، اما زندگی نمی کنم من چی هستم؟

.

.

.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

شاید جالب باشد: آیا میتونی بازی هوش ساخت دو مربع با حرکت دادن سه چوب کبریت را در 10 ثانیه حل کنی؟

پاسخ آزمون هوش مردی با دو معشوق

مرد جوانی که کت آبی رنگ بر تن دارد دارای دو معشوق می باشد،وی علاوه بر کادویی که خریداری کرده،هنوز به دنبال خرید کادوی دیگری می باشد که برای عشق دیگر خود کادو بخرد،به همین دلیل با دقت نگاه می کند که چه چیز دیگری چشمش را می گیرد،ایا شما هم می توانید دلیل دیگری برای اینکه وی دارای دو معشوق است بیابید؟

آزمون هوش مردی با دو معشوق 2

آیا آزمون هوش مردی با دو معشوق را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم ببین: تست شخصیت احساس امنیت؛ با انتخاب یکی از 3 تا کوالا ببین چقدر احساس امنیت میکنی؟

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

اینم جالبه: بازی هوش وصل کردن نقاط با خط مستقیم؛ آیا می توانید تمام نقاط را فقط با 6 خط مستقیم بپوشانید؟

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

فقط افرادی که ریاضیات خوبی دارند میتونن بازی جدول هوش ریاضی را 10 ثانیه ای حل کنن.

تعداد مثلثهای موجود در تصویر را در 10 ثانیه میتونی بشمری که چند تاست؟

از مجموعه حکایتهای بهلول،حکایتهای بهلول و خلیفه!

درتست شناسایی بیگانه در مترو فقط 6 ثانیه فرصت داری آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

در تست بینایی اجسام گمشده در تصاویر شما باید این اشیا را در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر پیدا کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا