;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

چرا آنفالو شدم؟ 6 دلیل رایج که نشان می دهد او هنوز شما را فراموش نکرده!

چرا آنفالو شدم؟ دلیل آنفالو شدن توسط کراش یا عشقتان چه می تواند باشد؟ اگر اخیرا در رابطه ای قرار داشته اید که تنشی وجود نداشته است احتمالا از اینکه شخص مورد علاقه تان ناگهان شما را از شبکه های اجتماعی حذف کرده است نگران شده اید.

حتی ممکن است بارها مکالمات گذشته خود را مرور کرده باشید تا علت این رفتن بدون توضیح را بفهمید اما هر بار سر در گم تر شده اید.

مقاله امروز ما درباره یکیی از پرتکرارترین اتفاقاتی است که در روابط امروزی رخ می دهد: چرا آنفالو شدم؟! یا چرا دیگر تمایلی ندارد با من حرف بزند؟!

در مقاله در ارتباط با سبک زندگی، ما به چندین احتمال ممکن می پردازیم که موقعیت شما هم خارج از این ها نیست. با خواندن این مقاله ی جدید در زمینه رابطه و ازدواج، شاید بتوانید برآورد درست تری از آن چه رخ داده است داشته باشید. با گفتنی همراه باشید.

قبل از اینکه دچار شکست کامل شوید، فقط نفس بکشید. واقعاً آنقدرها هم که فکر می‌کنید این موضوع مهم نیست و ما اینجا هستیم تا آن را ثابت کنیم.

چند توضیح کاملاً منطقی در مورد اینکه چرا آنفالو شدم وجود دارد. بنابراین آرامش خود را پیدا کنید، سپس به مطلب زیر بروید تا بفهمید چه دلایلی ممکن است وجود داشته باشد.

بعضی از این دلایل امیدوار کننده و بعضی دلسرد کننده اند. بسته به شناخت خود شما از رابطه تان و علاقه ای که به شما وجود داشته می توانید حدس بزنید کدام یک بیش تر درباره تان صدق می کند؟

از دست نده: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

چرا آنفالو شدم؟

چرا آنفالو شدم- دلایل سرد شدن ناگهانی دوست پسر

1-این یک تصادف بوده است

چرا آنفالو شدم: در واقع این امکان وجود دارد که آنها شما را به صورت تصادفی آنفالو کرده باشند. ممکن است روی نمایه شما کلیک کرده باشند، ورق بزنند، سعی کرده باشند به شما پیام بدهند، اما در واقع شما را آنفالو کرده باشند. چنین مواردی اغلب اتفاق می‌افتد، بنابراین زیاد نگران نشوید.

واقعاً چیزی نیست که ارزش آن را داشته باشد. دفعه بعد که آنها را دیدید، فقط بپرسید که چرا شما را آنفالو کردند. شما پاسخ خود را دریافت خواهید کرد و احتمالاً آنها شما را دنبال خواهند کرد.

اما ممکن است رابطه شما به نحوی نباشد که بتوانید او را ملاقات کنید و یا تمایلی ندارید راجع به چنین موضوعی مستقیما حرف بزنید. بنابراین موارد بعدی را هم مطالعه کنید. اگر با او راحت نیستید و نمی توانید صحبت کنید این مورد درباره شما صادق نیست.

از دست نده: پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

2-آن ها شما را دوست دارند و بازی ذهنی راه انداخته اند

چرا آنفالو شدم: یکی از موارد دیگر که می تواند دلیل آنفالو شدن باشد، این است که دوست دارند سخت بازی کنند. اگرچه این ممکن است خسته کننده و عجیب به نظر برسد، حداقل می دانید که آنها احتمالا شما را دوست دارند. در مورد آن فکر کنید.

آنها احتمالاً عمداً شما را آنفالو کرده اند، به این امید که از آنها در مورد آن سؤال کنید. آنها به بهانه ای نیاز داشتند تا با شما صحبت کنند و آن را پیدا کردند.

با این حال این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا مایل به انجام این نوع بازی ها هستید یا خیر. این برای همه نیست ، بنابراین اگر ترجیح می دهید در مورد احساسات خود صادق باشید، فقط این را به آنها بگویید. آنها اعتماد به نفس شما را واقعاً جذاب خواهند یافت.

3-آن ها از این که در زندگی شما جایی ندارند عصبی شده اند

چرا آنفالو شدم:  شاید از آن دسته افرادی هستید که پست و استوری های زیادی به اشتراک می گذارید. آیا در اواخر رابطه تان به فرد مورد علاقه تان توجه داشته اید؟ مکالمه و صحبت کردن به خصوص در دختران از اهمیت زیادی برخوردار است.

بسیاری از زنان ارتباط سالم و درست را ارتباطی می دانند که در آن دو نفر با یکدیگر صحبت داشته باشند. اگر در این بخش از رابطه خدشه وارد شود ممکن است صدمه عاطفی ببینند؛ به خصوص اگر متوجه شوند که شما وقت فراوانی برای پست کردن چیزهای بی اهمیت دارید اما برای او وقتی نمی گذارید.

در این زمان ها بعضی از دختران تصمیم می گیرند به جای جر و بحث بر سر اینکه وقت بیش تری برایشان بگذارید، شما را آنفالو کنند تا مجبور شوید دلیل آن را بپرسید. به دلیل اینکه بسیاری از مردها درباره احساسات زنان شوخی می کنند و آن ها را بی صبر جلوه می دهند، بعضی از دختران که کاراکتر مغرور دارند، از این که بخواهند از پسر مورد علاقه شان مستقیما درخواست توجه کنند، پرهیز می کنند.

بنابراین اگر در اواخر رابطه تان همه چیز آرام و خوب به نظر می رسیده و او به شما علاقه داشته اما شما را آنفالو کرده است، بهتر است بعد از مدتی دوباره به او نزدیک شوید و دلیل این کار را بپرسید.

4-آن ها بیش از حد به شما وابسته شده اند

چرا آنفالو شدم:  دنبال کردن شخصی که دوست دارید در رسانه های اجتماعی باعث می شود احساس کنید که از قبل به او نزدیک تر شده اید، زیرا نگاهی اجمالی به دنیای او به شما داده می شود. مردم تمایل دارند خیلی بیشتر از آنچه در زندگی واقعی انجام می دهند در شبکه های اجتماعی خود فاش کنند.

شاید عشق شما دائماً از کارهایی که انجام می‌دادید به‌روز می‌شده اند، سپس متوجه شدند که کمی بیش از حد به شما وابسته هستند بدون اینکه هیچ تعامل واقعی با شما داشته باشند.

چک کردن دائمی شخصی که دوستش دارید می تواند آزاردهنده باشد و شما را از بسیاری از کارهایتان عقب بیندازد. این هم می تواند یک مورد دیگر برای دلیل آنفالو شدن باشد؛ آن ها شما را آنفالو کردند چون شما روتین زندگی او را به خطر انداخته بودید و او از اینکه این قدر به شما وابسته شده است احساس خطر کرده است.

5-چیزی در پیج شما وجود داشته که او را ناراحت می کرده

چرا آنفالو شدم: با بررسی پست هایتان سعی کنید بفهمید چه محتوایی باعث آنفالو شدن شما شده است. البته فهمیدن این که چه چیزی دقیقا باعث مایوس شدن طرف مقابلتان شده است کار راحتی نیست. بعضی از اوقات حتی بعضی از پست ها و کامنت های شما ممکن است باعث خشم و حسادت طرف مقابلتان شده باشد. به خصوص اگر شناخت کمی نسبت به یک دیگر داشته اید. فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی علاوه بر فواید خود در دوست یابی متاسفانه می تواند باعث سوتفاهم های زیادی هم بشود.

6-آن ها به شما علاقه ندارند

چرا آنفالو شدم: به همان اندازه که گفتن آن برای ما آزاردهنده است و شنیدن آن سخت است، این واقعیت که آنها شما را آنفالو کرده اند به خوبی می تواند به این معنی باشد که آنها اصلاً شما را دوست ندارند. هضم این واقعیت است، اما این احتمال وجود دارد . در این صورت آنها را فراموش کنید. شما لایق کسی هستید که متقابلا برایتان ارزش قائل باشد.

در این صورت شما هم حتما آنها را آنفالو کنید. شما نیازی ندارید که آنها را در حال زندگی کردن ببینید در حالی که مانده اید که فکر کنید چه چیزی رخ داده است. به جای اینکه روی مشکلات رابطه خود غرق شوید، فقط آن را رها کنید. وقتی این کار را بکنید احساس خیلی بهتری خواهید داشت.

بعد از آنفالو شدن چه باید کرد؟

چت کردن جذاب

چرا آنفالو شدم: تا مدتی اصلا به او نزدیک نشوید. دلیل آنفالو شدن شما هر چه باشد موضوع سنگینی است و فرد مورد علاقه تان را خیلی آزرده کرده است. توجه داشته باشید اگر او به شما هیچ علاقه ای نداشته باشد شما هم نمی توانید برای برگشت او کاری انجام دهید و بهتر است فراموشش کنید.

اما اگر فکر می کنید ارزش بازگشت را دارد و آنفالو شدنتان نتیجه ناراحتی بوده است و نه عدم علاقه، بهترین کار این است که با او صحبت کنید. تمام شدن رابطه بدون حرف زدن می تواند بسیاری از دلخوری ها و سوتفاهمات را دست نخورده بگذارد.

در این مدت سعی کنید نامحسوس فعالیت او را نظاره کنید. حواستان باشد به هیچ وجه اکانت فیک نسازید. هرگز این کار را انجام ندهید! اما ببینید آیا در حال روحی او تغییری پدید آمده؟ آیا طبیعی به نظر می رسد یا از موضوعی رنج می برد؟ آیا بعد از شما ناراحت است یا خوشحال؟ هیچ کس بهتر از خود شما نمی تواند این علایم را تشخیص دهد.

اگر متوجه شدید که از جدا شدن رنج می کشد، پس یعنی یک جای کار می لنگد و از شما دلخور است. او منتظر است هر طور شده توضیحی به او بدهید.

بهترین راهکار این است:

چرا آنفالو شدم: اگر نمی دانید چه اتفاقی افتاده است بهتر است از حدس و گمان دست بردارید و فقط به او پیام بدهید. با این کار خیالتان راحت می شود! ترس به خود راه ندهید و کاری را انجام دهید که شما را از وسواس فکری تان نجات دهد.

شاید مشکلتان راحت تر از آن چیزی که فکرش را می کنید حل شود و اگر هم نشد، حداقلش این است که خودتان را دیگر اذیت نمی کنید یا مقصر نمی دانید. آن چه مهم است احساسات شماست، شما با پیام دادن در واقع به خودتان کمک می کنید.

اگر هنوز نتوانسته اید او را فراموش کنید با پیام دادنتان، بهتر متوجه می شوید که باید به صورت قطعی او را کنار بگذارید، یا این که از خودتان بابت کنار گذاشتن ترستان تشکر خواهید کرد.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

اعتیاد عاشقانه: وقتی به فردی «معتاد» می شویم چه کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا