;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

جراحی زیبایی لیفت صورت: بعد از جراحی چه اتفاقی می افتد؟

 جراحی زیبایی لیفت صورت: وقتی فکر می کنیم زندگی به سرعت در حال پیشرفت است و روزها، ماه ها و سال ها به سرعت یکدیگر را تعقیب می کنند، تقریبا غیرممکن است که پوست ما جوان و قوی بماند.

به خصوص زندگی کاری پر استرس، خسته کننده و اجتماعی که زندگی شهری مدرن به ما ارائه می دهد، یا بهتر است بگوییم تحمیل می کند، باعث می شود پوست ما خیلی سریع تر از افرادی که در مناطق روستایی زندگی می کنند تغییر شکل دهد.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

با این حال، ما با مصرف غذاهای آماده و جایگزینی وعده های غذایی خود با غذاهای نمکی، چرب، شیرین و پرکالری به جای غذاهای سالم، این روند پیری پوست را کوتاه می کنیم. وقتی همه این ها را در نظر بگیریم، چهره ما نمی تواند در برابر جاذبه مقاومت کند، سن ما در چهره ما خوانا می شود. با بخش مد و زیبایی وب سایت گفتنی همراه باشید.

روند پیر شدن

اگرچه پدیده ای به نام “پیری” یک فرآیند طبیعی است، اما می توان آن را به تاخیر انداخت و آن را به سادگی به “پیری” تعبیر کرد. هرچه بیشتر به سلامت خود توجه کنیم و بتوانیم پوست خود را در برابر عوامل خارجی محافظت کنیم، می توانیم این پدیده “پیری” را بیشتر به تعویق بیندازیم. برای این کار، نگاهی به روند پیری مفید است.

جالب است بخوانید: بازیگران و خوانندگان مردی که جراحی زیبایی انجام داده اند

تمام بدن ما با یک کت و شلوار چرمی پوشیده شده است. این لباس چرمی در دوران کودکی و جوانی بسیار سرزنده، سالم و قابل ارتجاع است. با این حال، با انباشته شدن سال ها و تجربیات، این خاصیت ارتجاعی کاهش می یابد، حمایت از کلاژن کاهش می یابد و به همین دلیل است که پوست ما نازک تر و حساس تر به عوامل خارجی می شود.

قبل از 30 سالگی، نوسازی سلولی بسیار سریع است و در صورت بروز هرگونه تغییر شکل روی پوست، می تواند در مدت کوتاهی خود را تجدید کند.

حتما بدانید: آیا می دانید چرا زنان زیبا تنهاتر و بدشانس ترند؟!

روند پیری صورت

رنگ صورتی، سرزندگی، درخشندگی، انرژی حیاتی به وضوح در چهره کسانی که در دوره جوانی هستند دیده می شود. با این حال، پس از 30 سالگی،  اجتناب ناپذیر است که رنگ های زرد یا قهوه ای جای رنگ پریدگی و صورتی را بگیرند.

در زیر پوست سلول های چربی وجود دارد که به صورت فرد رنگ می دهد. در اینجا، این سلول ها با افزایش سن کاهش می یابند، رشته های فیبر مانندی که آنها را در جای خود نگه می دارند شل می شوند، کشیده می شوند و متأسفانه پوست رنگی کدر به خود می گیرد. البته افتادگی پلک و ابرو همیشه فرآیندی است که به موازات کاهش سلول های چربی زیر پوست پیش می رود.

پوکی استخوان و پیری پوست صورت

در این میان پوکی استخوان که به موازات افزایش سن ایجاد می شود، استخوان صورت و کل بدن را نیز درگیر می کند، بنابراین به سن پیری می رسیم. اکنون می توان با این نتیجه که تقریباً هیچ کس را خشنود نمی کند زندگی کرد یا با مداخلات زیبایی مثل جراحی زیبایی لیفت صورت از آن جلوگیری کرد و تغییر شکل ها را از بین برد.

چگونه می توانیم از پیری جلوگیری کنیم یا آن را متوقف کنیم؟

از آن جایی که دلایل اصلی علائم پیری در صورت، جاذبه و کاهش بافت های چربی است، برای جلوگیری از این امر باید این عوامل را حذف کرد. ابتدا باید قسمت میانی صورت کشیده شود.

در اینجا باید عمل از مرز خارجی چشم تا مرز افقی لب ها شامل شیارهای کناره های بینی انجام شود. این فرآیند همچنین با در نظر گرفتن نیاز فرد می تواند با ورود از محل انتهای پوست سر یا زیر پلک پایین انجام شود. به خصوص اگر پوستی افتاده باشد، این عمل با ورود از پایین مژه انجام می شود. با این حال، اگر ورود از طریق پوست سر راحت‌تر است، این روش باید از طریق آندوسکوپی انجام شود تا به صورت میانی برسد.

با این حال، اگر پیری به ابعاد پیشرفته رسیده باشد، روند کشش وسط صورت ناکافی خواهد بود و ناحیه چانه و گردن نمی تواند مداخله کند. در اینجا نحوه کشش بافت های گونه با ورود به ناحیه گوش ساخته می شود ضمن اینکه ناحیه گردن نیز قابل درمان است. علاوه بر اینها برای حفظ ظاهر طبیعی و تعادل صورت، لیفت پلک بالایی و ابروها ضروری است. با این روش‌ها هم در افتادگی مداخله می‌شود و هم بافت‌های چربی که پایین رفته اند بالا می‌ آیند.

پیری ناشی از تحلیل استخوان صورت نیز قابل مداخله است.

سال‌هایی که به سرعت در حال پیشرفت هستند باعث می‌شوند استخوان‌های اسکلت صورت ذوب و نازک شوند. در این زمینه پوکی استخوان و از دست دادن دندان باعث کاهش حجم صورت می شود.

در چنین مواقعی لیفت پوست با کشش صورت میانی امکان پذیر است، لیفت افتادگی بافت های چربی امکان پذیر نیست. زیرا ممکن است بافت چربی به اندازه کافی باقی نمانده باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد.

در چنین مواردی، افزودن بافت چربی یا ایمپلنت به ناحیه مورد نیاز به حجم بخشیدن به استخوان‌ها کمک می‌کند و به ظاهری بسیار زیباتر و مطلوب‌تر کمک می‌کند. همان جلسه ابتدا کاشت روی استخوان گونه و افزودن بافت چربی و سپس لیفت وسط صورت انجام می شود. به عبارتی، فرد برای اعمال ایمپلنت و بافت چربی روی استخوان گونه نیازی به افزایش سن ندارد.

انجام جراحی زیبایی لیفت صورت در چه سنی مناسب تر است؟

در واقع مانند تمام مسائل زیبایی شناسی، محدودیتی به عنوان “مناسب ترین سن” در زیبایی لیفت صورت وجود ندارد. در این صورت می توان گفت سن مناسب برای دوره ای است که افراد بیشتری به آن نیاز دارند و متوجه تغییر شکل هایی در ظاهر آن می شوند. از آن جایی که ساختارهای آناتومیکی و ویژگی های ژنتیکی افراد به طور مستقیم بر سلامت پوست و روند پیری آنها تأثیر می گذارد، “سن مطلوب” برای همه متفاوت است.

با این حال، برای ارائه یک بازه زمانی کلی، دوره میانسالی برای عمل لیفت میانی صورت و دوره سنی بعد از میانسالی برای کشش کامل ناحیه گونه و گردن مناسب‌تر خواهد بود.

بعد از جراحی زیبایی لیفت صورت چه اتفاقی می افتد؟

 جراحی زیبایی لیفت صورت یک عمل جراحی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

جراحی میانی صورت به طور متوسط ​​2.5 ساعت و اگر کل صورت باشد، 4 ساعت خواهد بود. در صورت درمان پلک های بیمار نیم ساعت و در صورت درج ابرو یک ساعت دیگر به زمان عمل اضافه می شود. بعد از جراحی نوارهای کاغذی زیر چشم ها چسبانده می شود و باید 5 روز بماند و در صورت کشیده شدن گونه ها باند کشی بسته می شود.

بروز تورم و کبودی به طور متوسط ​​تا 2 هفته پس از جراحی لیفت صورت طبیعی است. با این حال، توصیه می شود پس از انجام عمل به مدت 1 هفته در خانه استراحت کنید، شما می توانید بعد از 1 هفته بیرون و سر کار بروید.

برای شادابی و زیبایی پوست چه باید کرد؟

جراحی های لیفت صورت این ویژگی را دارند که تغییر شکل ها را از بین ببرند و نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشند. با این حال، برای طراوت و درخشندگی طبیعی پوست، اعمال و تغذیه لایه بالایی پوست مفید است.

برای این کار می توان کاربردهای متنوعی مانند لیزر فرکشنال، فرکانس رادیویی، لایه برداری شیمیایی، لیزر کیو سوئیچ، فیلر، بوتاکس، مراقبت از پوست، مزوتراپی، درماستمپ، درماتراپی را انجام داد.

مدت زمان اثر جراحی زیبایی لیفت صورت

پاسخ به این سوال با توجه به وضعیت عمومی بیمار، ساختار پوست، تجربه متخصص انجام دهنده برنامه، محصولات مورد استفاده و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است. اما در این عمل این امکان وجود دارد که فرد به آخرین حالت بدون چین و چروک، افتادگی و حجیم خود بازگردد و آثار مشهود زمان را از بین ببرد. با این حال، به لطف رژیم غذایی و زندگی سالم و مراقبت منظم از پوست پس از عمل، می توان زیبایی به دست آمده را برای مدت بسیار طولانی حفظ کرد.

لینک های مرتبط:

حتما بخوانید: لیفت صورت و جوانی+ بازیگران در مورد پیری چه فکری می کنند؟

فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

جالب است: کدام نوع آرایش برای مردان جذاب است؟

8 طرح ناخن ساقدوش عروس که با آن می توانید در عروسی بدرخشید!

آموزش سریع مانیکور ورق طلا: چگونه در منزل به راحتی این کار را انجام دهیم؟

9 سلبریتی که با افزایش سن جذابیت خود را از دست نداده اند

رهایی از چروک و افتادگی پوست گردن: به گردنتان کرم مرطوب کننده نزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا