;
سرگرمی

میتونی در 4 ثانیه مردی که در تصویر حضور دارد را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی مرد در تصویر: در تصویر آزمون شناسایی مرد در تصویر شما صحنه جالبی از حضور تعدادی زن هستید که در اداره ای حضور دارند و کنار یکدیگر عکس یادگاری انداخته اند،در این تصویر یک مرد نیز حضور دارد،آیا می توانید این مرد در تصویر را در 4 ثانیه شناسایی کنید؟

اگر واقعاً احساس می کنید باهوش هستید، می توانید مهارت های خود را با این چالش که منحصراً برای افراد باهوش طراحی شده است را آزمایش کنید. آیا احساس می کنید که دارای ضریب هوشی بالا و توانائیهای شناختی منحصر به فرد هستید؟پس آزمون شناسایی مرد در تصویر را از دست ندهید. در زیر می توانید تصویر کامل را مشاهده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که ذهن خود را از هرگونه حواس پرتی پاک کنید و به جزئیات این صحنه توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید بر آن غلبه کنید و یک رکورد جدید بشکنید.

جالبه از دست ندین: تِرِندهای فارسی جالب در سال 2023: از چیپس میقولی تا آو آو آو + ویدئو

تصویر آزمون شناسایی مرد در تصویر

آزمون شناسایی مرد در تصویر 1

.

.

.

چرا باید چنین آزمون ها و معماهایی را مورد توجه قرار دهیم!؟ چرا باید برای حل آن تلاش کنم؟ در پاسخ باید گفت که این نوع آزمون ها و تست‌های ذهنی به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را بهبود ببخشید و حواس‌تان را از مشکلات روزمره‌ای که معمولاً هر روز دارید منحرف کنید. بسیاری از این ازمون ها بیشتر از آنکه میزان هوش شما را مورد سنجش قرار دهند، بر سنجش توانائیهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و تیزبینی متمرکز هستند. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که چنین آزمون هایی می توانند بهترین گزینه برای ورزش مغز و ذهن شما باشند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد در تصویر

شاید در نگاه اول زن سمت چپی به علت هیکل و صورتش به عنوان مرد تشخیص داده شود ولی باید گفت که وی یک زن می باشد،مرد در تصویر درست پشت سر وی قرار دارد که در حال نظافت اداره می باشد.

آزمون شناسایی مرد در تصویر 2

آیا آزمون شناسایی مرد در تصویر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا