;
سرگرمی

سوال هوش واقعیت: اگه زبلی کی داره راستشو می گه؟!

سوال هوش واقعیت: برای چالش امروز، کاربران می گویند که سطح پیچیدگی از حد مجاز فراتر رفته و حتی با ذره بین نمی توان راه حل را پیدا کرد. فقط خردمندترین افراد موفق به حل آن می شوند.

 این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این سوال هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.

خواندنی و مفید: آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

این تست رو حتما ببین: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

سوال هوش واقعیت: اگه زبلی کی داره راستشو می گه؟!

.

حتما ببین: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

.

سوال هوش واقعیت:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

اگه فک می کنی باهوشی اینم ببین: تست بینایی سوارکار؛در تصویر چند سوارکار وجود دارد؟

.

.

شاید برایتان جالب باشد: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

جواب سوال هوش واقعیت

زن سمت راست یک کارمند ساده است. او به طور کلیشه ای فکر می کند آدم های ثروتمند نباید جواهرات اغراق آمیز بپوشند و یا بی ادبانه رفتار کنند در حالی که منش و اخلاق ربطی به جیب افراد ندارد. زن سمت چپ استایل هزار رنگ دارد و با اصول ست آشنا نیست با این حال این دلیل نمی شود ثروتمند نباشد، اتفاقا همه افراد پولدار خوشتیپ نیستند. زن کارمند واقعیت را نفهمیده است.

جالبه: آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد

 

فیلم دیدنی: نقد فیلم اتفاق (Happening): زنی که با مردسالاری می جنگد!

معماها در دوران همه گیری

در طول همه گیری، اینترنت کارکرد مدرسه، اداره، پارک و کارگاه آموزشی را انجام داد. شبکه های اجتماعی نه تنها منبع سرگرمی بودند، بلکه محتوای سرگرم کننده و اوقات فراغت نیز فعال باقی ماندند.

نمرات خوب آزمون به میزان زمانی که برای حل چالش ها سرمایه گذاری می کنید بستگی دارد. افرادی هستند که به طور طبیعی از ناشناخته ها لذت می برند، از انجام کارهای جدید لذت می برند، و عاشق غلبه بر موانع هستند. برای همه کسانی که این موهبت را ندارند، بهترین جایگزین این است که سعی کنند کارهایی را انجام دهند که کمی خارج از محدوده آسایش آنها باشد و عادت به کار کردن تحت فشار و همیشه آزمایش کردن خود را ایجاد کند.

همچنین ببینید: آزمون شناخت نام فرزند سوم؛فقط یک نابغه میتونه در 5 ثانیه نام فرزند سوم مرد را بگه

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

همچنین ببینید: 5 تا از عادت های سالم که بر خلاف تصور همه باعث بیماری و دردسر شما می شود!

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

جالبه: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

شاید جالب باشد: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

از دست ندهید: معادله هوش ریاضی 6+3؛جواب معادله چهارم چه می شود،حل این معادله ساده نیست!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

تست های جالب دیگر:

خیلی جالبه: آزمون خانوم پولدار را حل کن تا بفهمم خیلی زرنگ و تیزی!

این تست رو هم ببین: آزمون تست پرنده پنهان؛بچه ها به دنبال یک حیوان هستند، آیا می توانید آن را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

تست هوش زن مناسب: مرد بهتره با کی قرار بذاره تا زنده بمونه؟!

خطای عجیب تصویر چیست؟ امیدواریم زود پیدا کنید!!

آزمون بی گناه: یکی از مظنون ها قطعا دزد نقاشی نیست؟ چرا؟

تو تست کجای کار می لنگه اگه مخت کار میکنه بگو؟!

تست هوش زن واقعی مرد کیه؟ اکثر کاربران نتوانستند جواب دهند!!

اینم ببین: آزمون علت نجات: نابغه ها بگویید چه اتفاق عجیبی افتاده؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ثروتمند ها اکثرا گوه هستن و فخر فروش اون دختر هم منظورش از اینکه ثروتمند نیستی یعنی از لحاظ شعور فقیری هر دو درست گفتن ومنم از هر دو بی بهره هستم دولی هوش بالایی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا