;
سرگرمی

هوش خود را ثابت کنید و به پنگوئن کمک کنید در 20 ثانیه در پیچ و خم حرکت کند و به جفتش برسد!

تست هوش مارپیچ هزار تو: آیا برای چالش کشیدن IQ خود آماده هستید؟ مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و در تست هوش مارپیچ هزار تو به پنگوئن کمک کنید تا در 20 ثانیه در پیچ و خم حرکت کند و به جفت خود برسد!

تست های منطق و تفکر مانند تست هوش مارپیچ هزار تو یک راه عالی برای تمرین مغز و بهبود مهارت های تحلیلی شما هستند . همچنین با این بازی های فکری می توانید خودتان را به چالش بکشید و ببینید چقدر سریع می توانید مشکل را حل کنید . پس چرا این کار را نمی کنید؟

 

تصویر تست هوش مارپیچ هزار تو

تست هوش مارپیچ هزار تو 1

.

.

.

این چالش در سطح متوسطی است و برای پیمایش در پیچ و خم های هزار تو به مهارت های حل مسئله نیاز دارد .شما باید چیدمان دالان مارپیچی را تجزیه و تحلیل کنید و برنامه ای برای رسیدن از نقطه شروع به مقصد بدون گم شدن در این فرآیند تدوین کنید. همانطور که در مسیر خود در پیچ و خم کار می کنید، حتماً مراقب هر گونه سرنخ یا اشاره ای باشید که ممکن است به شما کمک کند و تعیین کنید که کدام مسیر را انتخاب کنید.با صبر ، پشتکار و کمی تفکر خلاق ، میتوانید پنگوئن را به جفتش برسانید .

.

.

.

پاسخ تست هوش مارپیچ هزار تو

تست هوش مارپیچ هزار تو 2

آیا تست هوش مارپیچ هزار تو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا