;
سرگرمی

بازی فکری جمع کیک ها چند می شود؟ آیا جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

بازی فکری جمع کیک ها: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

بازی فکری جمع کیک ها چند می شود؟ آیا جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

بازی فکری جمع کیک ها

.

جالبه حتما امتحان کنید :آرایش برای خوش عکس شدن: اگر می خوای خوش عکس باشی اینجوری آرایش کن!

.

.

بازی فکری جمع کیک ها

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

.

جالبه ببینید: تست روانشناسی فوق العاده: جای خود را به چه کسی می دهید؟

.

.

جواب بازی فکری جمع کیک ها

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

حتما ببین: معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

جواب بازی فکری جمع کیک ها

تست های زیادی هستند که مجله گفتنی در بخش سرگرمی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها، اوقات فراغت خود را پر کنید.

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

بازی فکری جمع کیک ها: کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

حتما ببینید: علت زود سفید شدن مو: چرا بعضی ها موهایشان زود سفید می شود و چه باید کرد؟

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

بازی فکری جمع کیک ها: گلن اسمیت روانشناس عصبی در کلینیک مایو و عضو کمیته سالمندی APA گفت: بسیاری از بازی های فکری این توانایی را با این امید که پیشرفت در سرعت پردازش به سایر حوزه های شناختی منتهی شود ، هدف قرار می دهند. تحقیقات او نشان داده است كه آموزش افراد به یك مهارت شناختی می تواند در سایر زمینه های شناخت مانند حافظه و توجه به بهبود آن منجر شود.

حتما بخوانید: تغییر همسر: آیا می‌توان خصوصیات بد یک نفر را بعد از ازدواج عوض کرد؟

اسمیت اعتراف می کند که او به عنوان یک مربی آموزش مغز فعالیت خود را آغاز کرده است. سپس حدود 10 سال پیش ، یک محقق از دانش در یک کنفرانس علمی به او نزدیک شد. این مکالمه منجر به طراحی یک کارآزمایی تصادفی برای آزمایش یک شخص با بازی فکری او شد. حالا آن شخص می گوید: بسیار بهبود پیدا کرده و دیگر نسبت به انجام یا عدم انجام امور شکاک نیستم.

در یک تحقیق طی یک دوره هشت هفته ، شرکت کنندگان در گروه تحت آموزش با بازی های فکری را برای بهبود سرعت و صحت پردازش اطلاعات مورد آزمایش قرار دادند ، در حالی که افراد گروه دیگر فیلم های آموزشی مشاهده می کردند. نتیجه نشان داد كساني كه آموزش با بازی فکری را گذرانده بودند ، در آزمون هاي عمومي حافظه و توجه بهبود بيشتري نشان دادند ، گرچه اين مهارت ها به صراحت براي آنها آموزش نياوردند.

پیشنهاد می شود: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

این مطالب هم توصیه می شوند:

شاید جالب باشد: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

حتما ببین: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

این هم جالبه: آزمون شناسایی مرد فقیر: زرنگ ها بگین که کدوم مرد فقیره؟ چرا؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا