;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویری دو مغازه؛ پنج تفاوتی که در دو تصویر وجود داره رو میتونی پیدا کنی؟

آزمون تفاوت تصویری دو مغازه؛ اکثر مردم پس از دیدن آزمون تفاوت تصویری دو مغازه،گیج می شوند. با این حال، برخی از افراد می توانند به سرعت پاسخ را شناسایی کنند. این معما به سختی قابل تشخیص است.

شما برای پیدا کردن تفاوتها در آزمون تفاوت تصویری دو مغازه تنها 12 ثانیه فرصت دارید،محدودیت زمان به این خاطر است که ذهن شما در کمترین زمان به تکاپو افتاده و به شدت فعال می شود.

همچنین ببینید: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

تصویر آزمون تفاوت تصویری دو مغازه

آزمون تفاوت تصویری دو مغازه

شاید جالب باشد: معادله هوش ریاضی 6+3؛جواب معادله چهارم چه می شود،حل این معادله ساده نیست!

.

.

.

برای پیدا کردن تفاوت ها در آزمون تفاوت تصویری دو مغازه شما باید دقت و تمرکز لازم را داشته باشید و از هرگونه مساله ای که حواس شما را پرت می کند دوری کنید و در محیطی آرام قرار بگیرید.

.

.

.

همچنین ببینید: زیبایی پرنده ما باعث نشه تا تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت رو نتونی حل کنی!

در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

پاسخ آزمون تفاوت تصویری دو مغازه

ما در تصویر زیر تفاوت را برایتان مشخص کرده ایم.

جالبه بخوانید: حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

پاسخ آزمون تفاوت تصویری دو مغازه

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

توهم نوری چیست؟

توهم بصری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. آنها با ادراک بصری مشخص می شوند که با واقعیت متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

توهمات نوری چیزی است که ما با دیدن یک تصویر یا صحنه از طریق چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف کنند. توهم نوری همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد. مردم به دنبال توهم نوری در اینترنت بودند تا مغز خود را با وظایف سازنده‌تر تغذیه کنند.

همچنین جالب است: بازی فکری سه چوب کبریت؛ اگر زیرک و باهوش هستید در 10 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همچنین ببینید: بازی هوش ریاضی میوه ها؛ قابل توجه باهوشا برای حل این آزمون تنها 15 ثانیه زمان دارید

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

جالب است: تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.
دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند.

اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .
دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

اینم جالبه: آزمون هوش پسر و پیرزن؛ با ذکر دلیل منطقی در 8 ثانیه بگو پسر جوان احمق تره یا پیرزن؟

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دو آبشار؛ چند تا تفاوت بین دو تا آبشار میتونی پیدا کنی؟

حکایت ضرب المثل شتر دیدی؟ندیدی!

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم،چشمان تیزبین می تونه اشکالات تصویر رو پیدا کنه!

تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا